Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis lopettamaan seksin alle 50v?

Vierailija
03.06.2020 |

Jos se ei mieheltäsi onnistuisi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut, koska vaimoa ei oikein kiinnosta.

Vierailija
2/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eihän siinä olla enää lisääntymisiässäkään. Kyllä se loppuisi muutenkin muutaman vuoden sisään naisen vaihdevuosien myötä. Aika aikaansa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se olisi, jättää tai pettää kun en aio.

Asia erikseen, jos hän ei vain halua seksiä minun kanssani enää. Jos on pystymisestä kiinni niin sitten yritetään löytää ratkaisu ja jos ei löydy niin keksitään vaihtoehtoisia tapoja ja opetellaan elämään uuden tilanteen mukaan.

Vierailija
4/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut seksin ja olen 24-vuotias. Ilmankin pärjää.

Vierailija
5/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut jo kymmenen vuotta sitten. En aio enää tässä elämässä tulla pannuksi. 

Miestä ei ole, joten hyvin onnistuu.

48v

Vierailija
6/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Eihän siinä olla enää lisääntymisiässäkään. Kyllä se loppuisi muutenkin muutaman vuoden sisään naisen vaihdevuosien myötä. Aika aikaansa kutakin.

Ongelma on se että minä pidän seksistä valtavasti eikä masturboiminen oikein riitä.

Vierailija
7/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut, koska vaimoa ei oikein kiinnosta.

Sama juttu, ja vaimo sairas. Itse haluaisin mutta en pääse mihinkään  harrastamaan sitä .

Vierailija
8/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin seksin kumppanin kanssa jo 33-vuotiaana, noin 10 vuotta sitten. Itsetyydytys toki on melkein päivittäistä, mutta kumppania en kaipaa eikä yhtään hetkauta ajatus, että sitä ei enää koskaan tulisi. Oma apu paras apu.

Vierailija
9/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes aloittanut.

Vierailija
10/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loppunut jo joitakin vuosia sitten, koska olen sinkku.

M37

Vierailija
11/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? Miten naisen vaihdevuodet lopettavat myös seksin? Enpä ole huomannutkaan... t.mummo

Vierailija
12/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksi ei onnistuisi mieheltä? Lopettaisin varmasti enemmin suhteen kuin seksin jos mies olisi sitä mieltä että seksi on ainoastaan yhdyntää ja jos siihen ei kykene ei ole seksiäkään.

Vierailija
13/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kolmisen vuotta sitten ihan huvikseni.

Vierailija
14/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä vieläkään vaikka olen 60v.

n

Vierailija
15/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole noloa harrastaa seksiä vielä yli 35-vuotiaana? Lapsethan tulee tehdä alle 30-vuotiaana, ja viimeistään tuo yli 35-vuotiaan seksielämä hävettäisi lapsia.

Vierailija
16/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaana ollaan jo mummoiässä. Nautintoja siinä iässä haetaan puutarhanhoidosta, käytännöllisestä lyhyestä tukasta ja ennen muuta lastenlapsien hoitamisesta.

Vierailija
17/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole noloa harrastaa seksiä vielä yli 35-vuotiaana? Lapsethan tulee tehdä alle 30-vuotiaana, ja viimeistään tuo yli 35-vuotiaan seksielämä hävettäisi lapsia.

Ei sun tarvitse kertoa niille lapsille, että vielä seksielämä sujuu.

Vierailija
18/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Jos seksi loppuu mistä tahansa syystä, parisuhde joko avataan tai lopetetaan sen mukaan, mikä siinä tilanteessa tuntuu järkevimmältä.

Jos puolisoltasi murtuu nilkka, alatko sinäkin käyttää kyynersauvoja?

Vierailija
19/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole jos ei ole aivan täysin pakko. Viimeiseen saakka kyllä etsisin keinoja jolla sitä voisi jatkaa. Mutta olen kyllä huomannut että yllättävän iso osa kansasta on ihan kuollutta seksuaalisesti jo kovin nuorena. Joku ihme epidemia on että on tavallista ja ihan ok jos sanoo olevansa haluton mutta jos haluaa niin on joku kummajainen.

Vierailija
20/30 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksillä lisäännytäänkin mutta pääosin se on tarkoitettu naisen ja miehen väliseksi iloksi, nautinnoksi ja elämänilon tuojaksi.

Seksi on ihanaa. Ikävä kyllä yhä harvempaa miehen erektio-ongelmien vuoksi. Kaipaan hirveästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän