applen tai huawein ostaminen
miksi kukaan ostaa huaweita tai applea?
brändi on tuttu atk halppis oheislaitteista. miks kukaan viitsii ostaa näin paskaa brändiä. applella brändi on kyllä kunnossa mutta housuissa on niin paljon ilmaa ettei paljon totta ole.
koska loppulopuksi kaikki tuotteet on kuitenkin sisältä samaa jalometallia ja paskaa.
kauppasodan takia paras ostos olisi siemens
Kommentit (4)
Tottahan tuo. Kun voi ostaa xiaomin tai oneplussan niin miksi ihmeessä joku ostaa muita merkkejä.
Ja jenkkiautot. Miksi ostaa sellainen jolla on paska jälleenmyyntiarvo koska se hajoo heti? Samaan hintaan voi saadan paljon paremman.
Vierailija kirjoitti:
Siis haluatko päivitellä asiaa vai haluatko kuulla, miksi?
Mä oon ollut Apple-käyttäjä vuodesta 2006. Ostin silloin ensimmäisen Macbookini, joka mulla oli vuoteen 2013 asti. Silloin ostin toisen, ja se on mulla nyt käytössä. Tykkään käyttää Applen läppäreitä, koska ne ovat aina heti valmiina käyttöön eivätkä ne hidastu käytössä. Muita Applen laitteita mulla ei ole ollut, enkä ole myöskään suunnitellut niitä ostaa.
Ihan niinkuin noi windows läpärit vaatisivat muuta kuin virta näppäimen painamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut Apple-käyttäjä vuodesta 2006. Ostin silloin ensimmäisen Macbookini, joka mulla oli vuoteen 2013 asti. Silloin ostin toisen, ja se on mulla nyt käytössä. Tykkään käyttää Applen läppäreitä, koska ne ovat aina heti valmiina käyttöön eivätkä ne hidastu käytössä. Muita Applen laitteita mulla ei ole ollut, enkä ole myöskään suunnitellut niitä ostaa.
Ihan niinkuin noi windows läpärit vaatisivat muuta kuin virta näppäimen painamista.
Kyllä niissä kestää, kun ne käynnistyvät horroksesta. Macissa taas ei kestä, sen kuin avaa kannen ja aloittaa. Ei ole myöskään jatkuvasti tarvetta painella sitä virtanäppäintä, kun ei niitä tarvitse sammuttaa.
Hei, se mun viesti ei ollut mikään mainospuhe, kerroin vain siitä, miksi itse tykkään Applen tuotteista. Ei sinun tarvitse niistä tykätä. Käytä sinä kaikin mokomin sitä, minkä itse koet parhaaksi, niin minä jatkan sen käyttämistä, josta itse tykkään.