Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Impotentti mies ärsyttää

Vierailija
03.06.2020 |

Vaikka kuinka yritän löytää hyviä puolia elämässämme niin se että vähän yli 40v mies on impotentti haittaa minua. Miten saada ajatukset pois seksistä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?

Vierailija
2/20 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea harrastamaan, vaikka liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae seksi muualta.

Tai hoidatte asian muuten.

Onhan mies käynyt lääkärissä?

Vierailija
4/20 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae seksi muualta.

Ei hän suostu tämän asian takia käymään lääkärissä. Salaa joutuisin seksin muualta hakemaan.

Vierailija
5/20 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae seksi muualta.

Ei hän suostu tämän asian takia käymään lääkärissä. Salaa joutuisin seksin muualta hakemaan.

Argh!! Mikä helkkari miehiä oikein vaivaa! Usein hoidettavissa oleva vaiva. Vaan ei voi mennä lääkäriin kun se voi koskea pippeliin ja pahimmassa tapauksessa tunnustella eturauhasen. Homoksihan siinä tulee välittömästi! Mieluummin sitten mökötetään lerpan kanssa ja juodaan kaljaa. Mikä saisi (keski-ikäisen) miehen ymmärtämään miten typerää, lapsellista ja itsekästä tuo on.

M47

Vierailija
6/20 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae seksi muualta.

Argh!! Mikä helkkari miehiä oikein vaivaa! Usein hoidettavissa oleva vaiva. Vaan ei voi mennä lääkäriin kun se voi koskea pippeliin ja pahimmassa tapauksessa tunnustella eturauhasen. Homoksihan siinä tulee välittömästi! Mieluummin sitten mökötetään lerpan kanssa ja juodaan kaljaa. Mikä saisi (keski-ikäisen) miehen ymmärtämään miten typerää, lapsellista ja itsekästä tuo on.

M47

Niinpä. Vieressä halukas nainen ja miehellä ei pelaa eikä tee mitåän asialle.

Käsittämätöntä nynnyyttä mieheltä kun ajattelee mitä nainen joutuu tekemään vain saadakseen muuta ehkäisyä molempien iloksi kuin kondomi ja puhumattakaan raskaudesta ja synnytyksestä.

7/20 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppas sille miehellesi, ettei hänen tarvitse sitä kaluaan näyttää, eikä mitään muutakaan, saadakseen ne pillerit..ne joilla kyllä kalu pelittää. Ihan vaan maininta vaikka flunssaoireiden kanssa ja saa reseptin. Ei siis mitään pelättävää tai häpeämistä. Ja maailma aukee. . myös sinulle naisena.

Vierailija
8/20 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku isomuna. Ne ovat yleensä lerppoja eikä mies muutenkaan osaa hommia.

Vierailija
9/20 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma, minun mieheni tosin jo yli 50 v. Eniten turhauttaa se, ettei mies suostu edes puhumaan koko aiheesta edes minun kanssani. Ja lääkäriin ei tietenkään suostu menemään. Loukkaa tuollainen välinpitämättömyys.

Vierailija
10/20 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan odotat, että mies oma-aloitteisesti menee. Ei tule tapahtumaan. Itsekästä on.

Vierailija
11/20 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Olen 55 v mies. 50+ alkoi olemaan lieviä erektiohäiriöitä. Siihen löytyi lääke, riittää kun sildenafilin laittaa taskuun tai tyynyn alle niin toimii. Vaimon haluttomuus taas ei tuolla onnistu.

Ehkä olen se ruma, iljettävä ja ylipainoinen rxnkkari... joka sulkee vaimon rakkauden puutarhan.

Vierailija
12/20 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei enää ole seksuaalisesti kiinnostunut Sinusta! Oletko huono sängyssä? Itse kyllästyin naiseeni sänkyhommissa kun oli niin hiton flegmaattinen. Jalat auki ja sisään vaan ei toimi pitkässä juoksussa. Jos erektiossa on jotain vikaa eikä mies suostu apua hakemaan niin sitten vaan vieraisiin. Seksi on elämän suola! 

Vierailija
13/20 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei enää ole seksuaalisesti kiinnostunut Sinusta! Oletko huono sängyssä? Itse kyllästyin naiseeni sänkyhommissa kun oli niin hiton flegmaattinen. Jalat auki ja sisään vaan ei toimi pitkässä juoksussa. Jos erektiossa on jotain vikaa eikä mies suostu apua hakemaan niin sitten vaan vieraisiin. Seksi on elämän suola! 

En. Olen hyvin vaihtelunhaluinen seksissä

Vierailija
14/20 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama ongelma, minun mieheni tosin jo yli 50 v. Eniten turhauttaa se, ettei mies suostu edes puhumaan koko aiheesta edes minun kanssani. Ja lääkäriin ei tietenkään suostu menemään. Loukkaa tuollainen välinpitämättömyys.

Moni nainen toimii samoin oman haluttomuuden kanssa. Asiasta ei haluta puhua tai siihen hakea apua. Todetaan vain että nyt en jaksa / en halua. Se on juuri noin, että se toisen välinpitämättömyys loukkaa.

Vierailija
15/20 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on paljon muutakin kuin muna pilluun. Eivätkös naiset itse aina hoe juuri tätä? Paitsi silloin, kun miehellä on erektiohäiriö. Sitten se muna pilluun muuttuukin ainoaksi mahdolliseksi seksin muodoksi, ja kenen tahansa kulli kelpaa.

Vierailija
16/20 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin eri kokemus.Aina on isot toimineet loistavasti. 

Vierailija
17/20 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ero ratkaisu? Ota rakastaja? Miksi haaskaat elämäsi miehen kanssa? 

Vierailija
18/20 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se miehen erektio on joku tae hyvästä seksistä - saati naisen hekumasta!!

Yllättävän usein se on just niin, että kun mies ei saa senää niin sitten ei nainenkaan saa...vaikka on ihan hyvä antaa naiselle sormetusta ja suuseksiä.

Koko elämä pitää antaa pillua ilman mitään sille ukolle, ja kun silläloppuu pitää vaimollakin loppua! Itsekästä alun aamusta hamaan loppuun.

Raivostuttaa.

Vierailija
19/20 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse 40v mies ja ei ota eteen, sitten kun ottaa niin homma ohi puolessa minuutissa. Ei rupee seisoo vaikka kiihottaakin puoliso. Mutta en kyllä ilkii mennä lääkäriinkään valittamaan ettei seiso. Niillä lääkäreillä on siellä oikeita vaivasiakin hoitaa eikä kaikkien munia saada seisomaan. Jos hoidettas oikeesti sairaat ja sen jälkeen mummojen kuivat kantapäät ja kullit niin tässäkin touhussa olis jotain järkeä 

Vierailija
20/20 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse 40v mies ja ei ota eteen, sitten kun ottaa niin homma ohi puolessa minuutissa. Ei rupee seisoo vaikka kiihottaakin puoliso. Mutta en kyllä ilkii mennä lääkäriinkään valittamaan ettei seiso. Niillä lääkäreillä on siellä oikeita vaivasiakin hoitaa eikä kaikkien munia saada seisomaan. Jos hoidettas oikeesti sairaat ja sen jälkeen mummojen kuivat kantapäät ja kullit niin tässäkin touhussa olis jotain järkeä 

Juuri näin, annetaan lääkäreiden hoitaa oikeasti sairaita. On täällä miehiä maailmassa jolla seisoo ja voi tehdä ne työt