Tuli tuosta puistostringiperseestä mieleen: mihin stringejä käytetään?
Ne eivät peitä tai suojaa, mikä on alkkareiden tehtävä, joten mitä se köysi perseessä oikein hyödyttää?
Kommentit (80)
Useimmalla ne alushousut ovat piilossa housujen, hameiden ja mekkojen alla niin hittoako se muita mietityttää. Ja tarviiko sitä toisten perseitä kyylätä niin tarkkaan että etsitään stringien rajoja :D
eihän stringit suojaa kuin häpyä, peräaukko, joka on myös ihmisen likaisin paikka, jää pelkästään sen narun hinkkaamaksi, ei ihmekään, että naisilla on niin alapäätulehduksia. Tiedä sitten millaisia stringit nykyisin ovat, mutta ennen ainakin oli näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jännä miten naiset on saatu aivopestyä pitämään narua peppuvaossa. Ja kyseistä vaatekappaletta ei saa edes kyseenalaistaa kun alkaa jo huutelu "mitä se sulle kuuluu mitä muut pitää päällä?!!""
Mulla on sekä stringejä, että tavallisia alkkareita kaapissa. Tavallisia reilusti enemmän, stringejä vain muutamat. Tulee kuitenkin käytettyä enimmäkseen stringejä. Varsinkin urheillessa ne on hyvät, sillä pysyvät paikoillaan. Ei tarvitse juostessa nostella rullaantuneita alkkareita tai kaivella niitä pois peppuvaosta.
Miten te naiset juoksette niin eri tavalla kuin miehet, kun minä miehenä juoksen, niin ei alushousuja tarvitse nostella pois peppuvaosta, enkä käytä stringejä?
Haluaisin nähdä sen miehen, joka käyttää perinteistä alushousumallia, saatika juoksisi niissä..
Miten tästä samasta aiheesta jaksetaan jauhaa kerta toisensa jälkeen? Naisille on useita alushousumalleja, joista stringit ovat yksi. Nykyisin kaupoissa myytävät stringit eivät ole mitään nauriviritelmiä. Edestä normaalit alushousut, takana useimmiten reilun sentin levyinen nauha, joka ei hankaa peräaukkoa jos koko on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jännä miten naiset on saatu aivopestyä pitämään narua peppuvaossa. Ja kyseistä vaatekappaletta ei saa edes kyseenalaistaa kun alkaa jo huutelu "mitä se sulle kuuluu mitä muut pitää päällä?!!""
Mulla on sekä stringejä, että tavallisia alkkareita kaapissa. Tavallisia reilusti enemmän, stringejä vain muutamat. Tulee kuitenkin käytettyä enimmäkseen stringejä. Varsinkin urheillessa ne on hyvät, sillä pysyvät paikoillaan. Ei tarvitse juostessa nostella rullaantuneita alkkareita tai kaivella niitä pois peppuvaosta.
Miten te naiset juoksette niin eri tavalla kuin miehet, kun minä miehenä juoksen, niin ei alushousuja tarvitse nostella pois peppuvaosta, enkä käytä stringejä?
Haluaisin nähdä sen miehen, joka käyttää perinteistä alushousumallia, saatika juoksisi niissä..
Naisillekin myydään boksereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan tarvitse nostella rullaantuneita eikä kaivella mistään, vaikka käytän ihan tavallisia alkkareita juostessa ja urheillessa. On se jännä.
Niinpä, koska me kaikkihan ollaan ihan saman mallisia, niin on se tosi jännä...
Yleensä aikuinen ihminen pystyy hahmottamaan minkämallinen on ja valitsemaan itselleen sopivat vaatteet.
Niinhän sitä voisi hölmömpi kuvitella.
Ei, kyllä se hölmö lienee se, joka ei osaa ostaa itselleen sopivia vaatteita.
Ei, kyllä se hölmö lienee se, jolla on pienempi maailmankuva kuin pululla.
Niin, se, ettei osaa edes alkkareita itselleen ostaa, on varmaan varsinaisen neropatin merkki :D
Huoh. Kun me kaikki ei olla samanmallisia. Mulla rullaantuu miltei kaikki alkkarit aina alas, koska alavatsalla roikkuu löysää nahkaa raskauden arpeutettua koko vatsa navan yläpuolelta saakka. Kunnon kuminauhalla olevat taas puristaa makkaran ja leveällä joustovyötäröllä olevia muotoilevia tukialkkareita ei vaan huvita pitää päivät pitkät. Jos sulle sopivien alushousujen löytäminen on pikkujuttu, niin ole onnellinen. Mulle ei edes päällihousujen etsintä ole mitenkään helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmalla ne alushousut ovat piilossa housujen, hameiden ja mekkojen alla niin hittoako se muita mietityttää. Ja tarviiko sitä toisten perseitä kyylätä niin tarkkaan että etsitään stringien rajoja :D
Pienellä ja yksinkertaisella ihmisellä on pienet ja yksinkertaiset murheet, kuten se, millaisia alkkareita muut pitävät. Yksi syy siihen, miksi naisen euro on vähemmän kuin miehen euro. Miehiä ei toisten kalsarit kiinnosta.
Vastustin stringejä henkeen ja vereen parikymppiseksi. Samalla tuskailin koko ajan sitä, että mummo/hipsteripikkarit(kokeilin monia kokoja, materiaaleja ja merkkejä) menee persvakoon myttyyn ja alushousujen rajat näkyy. Kokeilin stringejä ja nyt en muita käyttäisikään! Olen kuitenkin sitä mieltä, että stringit kuuluvat housujen alle, ei uimarannalle.
Hyvin ne on ainakin markkinoitu, nimittäin kaveri voivotteli miten vaikeaa kun haluaisi pitää valkoisia viskoosihousuja kesällä mutta kun stringit ovat niin epämukavat. No vinkkasin että osta Lindexiltä shortsimalliset rajattomat beiget alkkarit. Vyötärö korkeammalla niin ei tule jenkkiksiä, väri ei näy läpi mutta takamus on suojassa eikä hylly, ja olematon raja onkin vähän alle puolireidessä jossa housut ovat väljät muutenkin. Eipä kuulemma tullut mieleen, kokeili ja ihastui heti. Itsekin käytän kaikkien mekkojen ja kesähousujen alla, suosittelen :).
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ne stringien käyttäjät kyylävät sekä omia että muitten alkkarirajoja - siksihän väittävät päätyneensä käyttämään niitä stringejä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä samasta aiheesta jaksetaan jauhaa kerta toisensa jälkeen? Naisille on useita alushousumalleja, joista stringit ovat yksi. Nykyisin kaupoissa myytävät stringit eivät ole mitään nauriviritelmiä. Edestä normaalit alushousut, takana useimmiten reilun sentin levyinen nauha, joka ei hankaa peräaukkoa jos koko on oikea.
minusta nuo ovat tangoja. Stringit ovat niitä, joissa on vain ohut naru.
Teillä näkyy siis alushousun rajat, noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan tarvitse nostella rullaantuneita eikä kaivella mistään, vaikka käytän ihan tavallisia alkkareita juostessa ja urheillessa. On se jännä.
Niinpä, koska me kaikkihan ollaan ihan saman mallisia, niin on se tosi jännä...
Yleensä aikuinen ihminen pystyy hahmottamaan minkämallinen on ja valitsemaan itselleen sopivat vaatteet.
Niinhän sitä voisi hölmömpi kuvitella.
Ei, kyllä se hölmö lienee se, joka ei osaa ostaa itselleen sopivia vaatteita.
Ei, kyllä se hölmö lienee se, jolla on pienempi maailmankuva kuin pululla.
Niin, se, ettei osaa edes alkkareita itselleen ostaa, on varmaan varsinaisen neropatin merkki :D
Huoh. Kun me kaikki ei olla samanmallisia. Mulla rullaantuu miltei kaikki alkkarit aina alas, koska alavatsalla roikkuu löysää nahkaa raskauden arpeutettua koko vatsa navan yläpuolelta saakka. Kunnon kuminauhalla olevat taas puristaa makkaran ja leveällä joustovyötäröllä olevia muotoilevia tukialkkareita ei vaan huvita pitää päivät pitkät. Jos sulle sopivien alushousujen löytäminen on pikkujuttu, niin ole onnellinen. Mulle ei edes päällihousujen etsintä ole mitenkään helppoa.
No joo, tuollaisessa tilanteessa ymmärrän kyllä ongelman.
Itse olen sen mallinen etten helposti löydä sopivia alkkareita, mutta olen löytänyt pari mallia ja valmistajaa, jotka käyvät, enkä osta kuin niitä sitten.
Mutta sopivia ei löydä, jos haluaa näyttää paljasta pakaraa tai navanalusta. Se on vaan fysikaalinen fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienellä ja yksinkertaisella ihmisellä on pienet ja yksinkertaiset murheet, kuten se, millaisia alkkareita muut pitävät. Yksi syy siihen, miksi naisen euro on vähemmän kuin miehen euro. Miehiä ei toisten kalsarit kiinnosta.
Muistan kyllä että monia miehiä kiinnosti aikoinaan David Beckhamin ja Christiano Ronaldon Armanin alkkarimainokset - kuten eräs miestoimittaja asian silloin kiteytti; "ne saivat kokonaisen sukupuolen tuntemaan itsensä riittämättömäksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat niin huonoja alushousuja että ne menevät peppuvakoon ja rullautuvat?
Onhan noita vaikka minkä mallisia pöksyjä, sloggin briiffit on ihan perushyvät ja jos kaivelu on ongelma, niin ohuesta kankaasta tehdään kyllä supermukavia boxer-malleja, joiden luulisi juostessa toimivan.
Tuo nirunaru just pureutuu liikkeessä häijysti.
Jollain langanlaihalla stringit just menee (ja silloinkin mauton), mutta enpä taviksella paljon kattelis. Ihan kannattaa se oma kankun malli miettiä. Eikä niissä maxi malleissa ole mitään hävettävää,voivat tukeakin kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat niin huonoja alushousuja että ne menevät peppuvakoon ja rullautuvat?
Onhan noita vaikka minkä mallisia pöksyjä, sloggin briiffit on ihan perushyvät ja jos kaivelu on ongelma, niin ohuesta kankaasta tehdään kyllä supermukavia boxer-malleja, joiden luulisi juostessa toimivan.
Jollain langanlaihalla stringit just menee (ja silloinkin mauton), mutta enpä taviksella paljon kattelis. Ihan kannattaa se oma kankun malli miettiä. Eikä niissä maxi malleissa ole mitään hävettävää,voivat tukeakin kivasti.
Stringit näyttävät laihalla rumalta. Nehän on muotina tulleet jostain Brasiliasta, jossa tarkoitus on että niitä käytetään kun on kunnon isot ja pyöreät pakarat. Muuten ne ovat nolot.
Naruilla voi tehdä vaikka mitä, mutta ei niitä ole suinkaan tarkoitus perseeseen laittaa muhimaan.
Ilmapäät vain seuraavat mitä tahansa, mikä heille myydään muotina. Sääliöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringit näyttävät laihalla rumalta. Nehän on muotina tulleet jostain Brasiliasta, jossa tarkoitus on että niitä käytetään kun on kunnon isot ja pyöreät pakarat. Muuten ne ovat nolot.
Nolot ne on jokatapauksessa.
Mikä vika on kunnon alushousuissa, vaikka olisi miten muotovalioperse. Ei kai ihmiset sentään paskainen naru päällä ihmisten ilmoilla liiku? Mieluummin minä ainakin pidän tukevia alushousuja vaatteiden alla kuin haisevaa narua jota saisi kaivella kokoajan, koska ärsyyntyisi intiimiosat. Eihän sinne syvälle pyllyvaloon kuulu mitään laittaa, kuljettaa sinne vain basilleja ja tulehtuu koko railo.
pyllyvaloon😂😂 siis vakoon, sinne ei aurinko paista.
Eikä siellä kuulu narunkaan kyntää, iho on siellä erogeenistä aluetta, ei samanlaista kuin päällinahka.