Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tuosta puistostringiperseestä mieleen: mihin stringejä käytetään?

Vierailija
02.06.2020 |

Ne eivät peitä tai suojaa, mikä on alkkareiden tehtävä, joten mitä se köysi perseessä oikein hyödyttää?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne peittää ja suojaa, kuten alushousujen kuuluukin. Olipa tyhmä kysymys.

Vierailija
2/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä erotetaan kankut toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images2.drct2u.com/pdp_main_tablet_x2/products/yj/yj607/s02yj60…

Kyllä nämä mielestäni ihan peittäviltä ja suojaavilta näyttävät, en oikein nyt ymmärrä mistä puhut?

Vierailija
4/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka valtavat perseet teillä on jossei niitä stringeillä peitetä hyi

Vierailija
5/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän urheilussa. Kamppailulaji. Tykkään kuitenkin pitää alkkareita ja tuo naru kulkee vaan takana, muuten aika normaalit. Urheillessa käytän juuri siksi ettei koko ajan ole rytyssä takamuksesta ksiinä matolla pyöritään.

Vierailija
6/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä käytetään, että olisi hammaslankaa aina mukana.

Vierailija
7/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne just sen verran suojaa kuin tarvitsee. Itse käytän ihonmyötäisten housujen alla, ettei näy alkkarinrajat.

Vierailija
8/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kätevät, kun on ilmavaivoja. Naru vaimentaa äänen ja hajusta voi aina syyttää muita.

Vierailija
9/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä muista mutta minä käytän vanhoja stringejä vessanpöntön renkulan siivoamiseen.

Vierailija
10/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä miten naiset on saatu aivopestyä pitämään narua peppuvaossa. Ja kyseistä vaatekappaletta ei saa edes kyseenalaistaa kun alkaa jo huutelu "mitä se sulle kuuluu mitä muut pitää päällä?!!""

Vierailija
11/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä miten naiset on saatu aivopestyä pitämään narua peppuvaossa. Ja kyseistä vaatekappaletta ei saa edes kyseenalaistaa kun alkaa jo huutelu "mitä se sulle kuuluu mitä muut pitää päällä?!!""

En tunne ketään joka käyttäisi narustringejä. Eikö ne ole vähän niinkuin seksileikkeihin vain tarkoitettu vai tekeekö joku oikein ihan oikeita narualushousuja?

Vierailija
12/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne just sen verran suojaa kuin tarvitsee. Itse käytän ihonmyötäisten housujen alla, ettei näy alkkarinrajat.

Tämä.

Vierailija
13/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään joka käyttäisi narustringejä. Eikö ne ole vähän niinkuin seksileikkeihin vain tarkoitettu vai tekeekö joku oikein ihan oikeita narualushousuja?

Itse käytän siis ihan normaaleja stringejä silloin kun käytän. Jonkun seksilelukokoelman mukana tuli joskus tuollaiset narustringit mutta ne menivät heti rikki...

Vierailija
14/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne peittää ja suojaa sieltä mistä tarvitsee. Käytän itse koska en halua rajoja ja muun malliset ovat huomattavasti epämukavampia. Minua ei siis ole aivopesty niinkuin yksi kommentoija ajatteli että naisille on tässä tehty.

Vierailija
15/80 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miellyttää hopeaketun silmää.

Vierailija
16/80 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä toisten vaivoja taivastelet. Luuletko olevas parempi, HÄH?

Jos tulee koko ajan kakkaa niin ei tarvi riisua mitään.

Vierailija
17/80 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä mennään kauppaan toisin kuin hikisessä hikitoppapuvussa.

Vierailija
18/80 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nuorena käyttänyt MIESTEN MIELIKSI. Nyt en laittaisi jalkaani mistään hinnasta. Epämukavat. Terveydelle vaaralliset. Epähygieniset. Ällöttävät. Enkä kyllä laittaisi naruakaan perseeseen.

Vierailija
19/80 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan pestä stringit 60 asteessa.

Vierailija
20/80 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus nuorena käyttänyt MIESTEN MIELIKSI. Nyt en laittaisi jalkaani mistään hinnasta. Epämukavat. Terveydelle vaaralliset. Epähygieniset. Ällöttävät. Enkä kyllä laittaisi naruakaan perseeseen.

Ai panette ne jalassa? Vai miten muuten tietää? Oliko ainoa alavartalon "vaate"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme