Tuleeko teille häiriösoittoja 045775-alkuisesta numerosta
Kuka soitti-palvelun mukaan en ole ainut, jota häiriköivät. Telemarkkinointikiellosta eivät piittaa.
Kommentit (25)
Ettekö te osaa laittaa numeroita estoon?
Noilla on monta lähes samanlaista numeroa, loppuosa vaan vaihtuu. Aina soittavat uudesta numerosta.
On tullut, estoon laitettu, mutta vaihtavat ilmeisesti hieman eri numeroon.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te osaa laittaa numeroita estoon?
Ei vaikutusta. Käyttää kymmeniä samanlaisia numeroita. Estät yhden, soittaa seuraavasta. Kävin katsomassa puhelimeni mustaa listaa ja siellä oli sama numeroa yhden merkin erolla vaikka kuinka paljon.
Minulla on esto ollu varmaan pari kuukautta, puhelin näyttää tulleet soitot listassa jos menen katsomaan. Edelleen tulee monta kertaa viikossa soittoja. Mitä ihmettä?? Ja siis saman alkunen numero
Mistä nuo soitot tulee? Jotain myyvät?
Tulee monta puhelua päivässä, en ole vastannut. Telemarkkinointikielto voimassa.
Puhelimeeni tuli parin viikon ajan puhelu tommosesta numerosta. Sitten vastasin yhteen, mies kyseli jotain energiayhtiöstäni ja lopetin kohteliaasti puhelun saman tien. Puhelut väheni, kunnes taas vastasin yhteen. Tällä kertaa nainen oli sähkösopimuksestani kiinnostunut. Sen jälkeen ei ole tullut tosta numerosta mitään, koskahan taas alkaa pommitus... :(
Onneksi uskoivat saman tien, ettei mua kiinnosta vaihtaa sähköyhtiötä, mutta silti ärsyttävää, etenkin kun ei saa estettyä tuota numerorimpsua.
Moni sanoo että hesarin myyjä? Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kotirauhan häirintää.
Mulle tuli sillälailla, että aina kun vastasin(!), niin soittaja löi luurin kiinni. Ihan sama, miten pian vastasin.
Koskaan ei sanonut sanaakaan. Oletan, että kuvitteli minun soittavan takaisin....
Puheluita tuli ainakin 5-6:sta samanalkuisesta numerosta. Ne loppuivat vasta, kun laitoin eston yksi kerrallaan jokaiseen.
Minä estän kaikki oudoista numeroista tulevat puhelut, eli sellaisista joiden numeroita ei ole minulla tallennettuna. Menköön vaikka Amerikan tädin perintömiljoonat (lol) tai elämäni nainen ohitse (lol), mutta estoon menee, vaikka itse Sauli soittaisi.
Ja kas, kukaan ei enää häiritse.
Luokaa manuaalisesti estosääntö 045775- alkuisille numeroille. Problem solved. Ainakin kolmesta eri 045775- alkuisesta numerosta tullut soittoja. Sähkön paskaa myyvät.
Täällä kanssa, 2020 - alkanut ketju .
Soitettu monta kertaa / päivä.
Tuleeko muille näitä edelleen? Vaikka kuinka monta kertaa viikon aikana on yritetty soittaa tuon aluksesta numerosta, vaikka on markkinointikielto.
Eipä ole kertaakaan puhelinmyyjät soitelleet, prepaid numero.
Juu, tänään on ollut erityisen aktiivinen. Yhden numeron estin, niin soitti toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sanoa, että ei voi tilata tai ostaa mitään ilman holhoojan lupaa. Sitten loppuu soittelu!
Tulee. Useamman kerran viikossa soittavat, ja jos painan punaista luuria, soittavat uudelleen. En vastaa. Ärsyttää, koska haluan käyttää puhelinta ihan muihin tarkoituksiin kuin täpätä häiriköille punaista luuria.
Mulla myös just uusittu markkinointikielto. Ei helevetti auta mitään.