Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ei osaa siivota :(

Vierailija
02.06.2020 |

Olen hyvin pettynyt omaan jälkikasvuuni 6v ja 9v. Olen siivooja ammatiltani ja todella omasta tahdostani, olin koulussa parhaita. Mies on rakennusalalla, hänkin oli koulussa menestyvä. En tietenkään toivo, että omista lapsista väkisin tulisi siivoojia tai rakennusosaajia, mutta siivota kyllä voisi osata edes äidin ja isän mieliksi. :(

Huone ei koskaan tule siistiksi silloin, kun pitäisi, omia jälkiä ei voi siivota, keittiötä ei voi siivota, ei voi edes esihuuhdella astioita, ei voi tehdä kotitöitä. Nämä vain ei hoidu noilta lapsistamme ilman sadannen kerran sanomista, ilman viikkorahoilla uhkailua, oikeasti.

Mitä teimme väärin? Miksi heitä ei voi vähempää kiinnostaa siivoaminen, kun minua kiinnosti tuossa iässä? Luulin, että lapset tulisivat vanhempiinsa edes tässä asiassa. Edes äidin mieliksi voisi huuhdella ne astiat. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus mennyt pieleen.

Vierailija
2/7 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeessä uhkailee viikkorahoilla? Jos lasta ei kiinnosta, ei kiinnosta. PISTE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi varmaan yläklikkaisi hulluna jos aloittaisit ketjun aiheesta olen itse vasemmalla lapseni ei halua äänestää vasemmalle mikä meni pieleen pliis hätäkokous palstalla nyt.

Vierailija
4/7 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos lukkiututat ne saunaan hetkeksi ja sanot, että pääsevät pois, kun lupaavat huuhdella ne hemmetin astiat. Ei luulisi olevan vaikeaa. Kokeile.

Vierailija
5/7 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita vasta sitten kun lapset on 16 ja 19. Sinulla on vielä hyvää aikaa opettaa.

Vierailija
6/7 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos lukkiututat ne saunaan hetkeksi ja sanot, että pääsevät pois, kun lupaavat huuhdella ne hemmetin astiat. Ei luulisi olevan vaikeaa. Kokeile.

Mikä sinun ongelma on? Sinusta on ihan ok kasvattaa uutta sukupolvea joka mielestään on koko ajan lepolomalla toisten kustannuksella? Lähetetään ne sinun luokse niin varmaan ongelma ratkeaa itsestään koska joku on tietenkin tässä tilanteessa oikeassa.

Vierailija
7/7 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pakollista? Miksi et vain sano niille, että tässä talossa kaikki hoitaa osuutensa, että saa sen katon pään päällensä. Sanot, että isä ja äiti hoitaa jo osuutensa, lapset ovat saaneet armoa, mutta nyt olisi aika ruveta tekemään oma osuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi