Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää haluaa omistaa mökkiä kun se on hirveä taakka ja kuluerä?

Vierailija
02.06.2020 |

Toki jos siellä viettää kaikki viikonloput, niin sitten sen ymmärtää. Muuten normaali tuloiselle liian kallista huvia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/suurimmat-mokkikunnat-kayvat-yha-ahn…

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiaa mikä ei olisi taakka sinulle, vaikea uskoa.

Vierailija
22/25 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko asiaa mikä ei olisi taakka sinulle, vaikea uskoa.

kyllä tässäkin ketjussa mainitut 8000€ vuosittaiset kulut ovat taakka suurimmalle osalle suomalaisia. Kaikki kiinteä on Suomessa mahdollisia veroverottamisen kohteita ja niin kauan kun sosialistit istuvat hallituksessa niitä myös verotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokramökin kanssa ei tunne naapureita, täytyy sopia niiden vuokraajien kanssa kaikesta ja olla varovasti ja kommunikoida, kun joku on rikki, jotain puuttuu jne... Mulle tuo on melkein jo rasittavampaa kuin se, että hoitaisi itse hommat. Nyt asun kerrostalossa vuokralla ja ahdistaa aina kun jostain pitää soittaa, vuokranantaja löpisee puoli tuntia helposti. Ja lemmikkiä ei saa ottaa. Olen joskus korjannut ja maksanut jotain pientä siksi, ettei tarvitse sumplia ja soitella... Siinä kohtaa on toki kiva olla vain vuokralainen, kun tulee ikkunaremontti, lukkojenvaihtoa ja muuta kulua, mikä minulle ei kuulu.

Vierailija
24/25 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On törkeää jättää lapselleen perinnöksi mökki.

Mulle se on rakkain perintö mitä voi olla. Köyhänä kyllä kirpaisee olla mökin omistaja, mutta pois en antaisi.

Vierailija
25/25 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkea pitää verottaa niin paljon Suomessa? Mitään ei uskalla omistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan