Saako nyt mennä Helsinkiin huvin vuoksi?
Haluaisin käydä pääkaupungissa, mutta ei nyt olisi ihan mikään pakko. Mitä olette mieltä?
Kommentit (28)
Saa tietenkin, mutta en käsitä, miksi haluaisit. Odotan kovasti lomaa, että pääsen pois täältä koronalingosta.
T. Helsinkiläinen
Hesassa voi bongata kaikkea jännää
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c136d6b5-3db4-4142-95eb-db3d77df83b9
Sanonta porukassa tyhmyys tiivistyy tuli taas todennettua. Viittaan siis tohon joukkotappeluun
Ihmiset on nyt pääkaupungissa aika riitaisia. Meillä on joukkotappeluita ja kaikenlaisia muitakin ryysiksiä. En suosittele.
Helsingissä on nyt levottomuuksia, joten sinne matkustusta ei nyt suositella. Käykää mieluummin vaikka Pietarsaaressa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on nyt levottomuuksia, joten sinne matkustusta ei nyt suositella. Käykää mieluummin vaikka Pietarsaaressa.
Pietsrsaari on hyvä idea! Sekin on meren rannalla. Kokkolakin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun teini kyseli samaa. En ole vielä suostunut. Asumme Espoossa.
Lasten huiputtamista. Teini ei taida osata vielä lukeakaan. Helsingissä on ulkomaalaisia turistejakin.
Miten ulkomaalaiset turistit liittyy mun teiniin? Ja mikä syy mun teinillä on lähteä pyöriskelemään kaupungille nyt korona-aikaan? Voi pörrätä täällä kotinurkilla yhtä hyvin, kaveritkin asuu täällä.
Lasten huiputtamista. Teini ei taida osata vielä lukeakaan. Helsingissä on ulkomaalaisia turistejakin.