Saako nyt mennä Helsinkiin huvin vuoksi?
Haluaisin käydä pääkaupungissa, mutta ei nyt olisi ihan mikään pakko. Mitä olette mieltä?
Kommentit (28)
Ymmärtääkseni kaikki paikat, mökkejä myöten on kiellossa. Ei ole tullut erillistä nyt on aika mennä mökille -käskyä.
Korkeintaan voit mennä kevyt maitoa ostamaan, mutta ei mitään vahvempaa. Muista pitää säkki päässä ettei kukaan tunnista.
Siis suomalaisethan saa nyt mennä myös Tallinnaan, niin että luulis, että omassa pääkaupungissakin voi sikäli vierailla. Voihan se olla, että kuljettaisin koronan. Tavallaan mielestäni kannan jo korteni kekoon, kun en käy kuppilassa, kauppakeskuksessa, enkä pistänyt lasta kouluun viimeisiksi viikoiksi. Miksi mun pitäisi olla se, joka ei "saa" mitään?
Ei saa poistua kotoa!!! Ulkonaliikkumiskielto ollut jo maaliskuusta!!
Vierailija kirjoitti:
Siis suomalaisethan saa nyt mennä myös Tallinnaan, niin että luulis, että omassa pääkaupungissakin voi sikäli vierailla. Voihan se olla, että kuljettaisin koronan. Tavallaan mielestäni kannan jo korteni kekoon, kun en käy kuppilassa, kauppakeskuksessa, enkä pistänyt lasta kouluun viimeisiksi viikoiksi. Miksi mun pitäisi olla se, joka ei "saa" mitään?
Koska juuri sinä voit olla se tautinen joka koronan toisen aallon aloittaa.
Mun teini kyseli samaa. En ole vielä suostunut. Asumme Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Pysy siellä missä olet!
Me ei haluta mitään tautisia landeja tänne kun just tilanne alkaa vähän helpottamaan. Kotimaan matkailua ei suositella.
Ja lentokentälle ei sitten ole mitään asiaa myöskään.
Tuskin mutkaan maakunnat haluaa meitä tautisia stadilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin just! Juuri sinä! Me ei haluta sitä tänne enää uudestaan.
Meidän perhe lähtee huomenna korkeasaareen ja ihan yö ollaan hotellissa 😎
Saa mutta takaisin ei ole tulemista. Siellä on koronaa.
Olen huomenna menossa. Mutta kävin myös viime jo viikolla. Ja koko kevään. Olen n. kerran viikossa töissä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei haluta mitään tautisia landeja tänne kun just tilanne alkaa vähän helpottamaan. Kotimaan matkailua ei suositella.
Tuskin mutkaan maakunnat haluaa meitä tautisia stadilaisia.
Haluais ne kyllä meidän rahoja ...
Niillä on vaikea dilemma. Päästääkö rikkaat ja hövelit stadilaiset sinne pikkukylään lomailemaan ja shoppailemaan vai eikö? Kas siinäpä landeilla pulma!
Jatkokysymys. KOSKA sitten olisi ok mennä?
Mihinkään et liiku! No, ... okei. Puuceessä saat käydä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkokysymys. KOSKA sitten olisi ok mennä?
Kysy vuoden päästä uudelleen. Tänä vuonna kukaan ei liiku mihinkään! Tämä on käsky!
Kyllä mennään mekin nyt kesäkuun aikana lintsille ja yövymme vaakunassa kuten lähes joka kesä. Suurin osa hotelleista avattu nyt ja hyvät hinnat. Ukko on käynyt stadissa töissä tämän koronan aikana muutenkin. Aamupalat on hotelleissa kuulemma omissa huoneissa eli hyvin pidetään huoli asiakkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli muut voi virkistyksen ja talouden nostamisen nimissä käydä terassilla ja shoppailemassa, mutta minä kun en halua juuri noita asioita niin saan olla kotona ja käydä kaupassa? Miksi? Ja miten kauan?
Mitä ihmeen huvia Helsinkiin menemisessä voisi olla?