Millainen on henkisesti epäkypsä mies?
Kommentit (72)
Oliko tämäkin pakko sukupuolittaa?
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä keskustelun samaan aiheeseen liittyen myös naisista jos haluat
Käyttää enemmän päihteitä kuin on selvinpäin
Vierailija kirjoitti:
Ei käy töissä.
Entä jos on lottovoittaja?
Asuu peräkammarissa, kävi peräkammarin tytölle panemassa lapsikatraan peräkammariin ja eron tullessa palasi omaan peräkammariinsa vanhempiensa paapottavaksi. Onneksi näillä aikuisilla lapsilla on vanhemmat, jotka katsoo näiden perään ja tulee se nuorinkin sukupolvii hoidettua, kun vanhemmat ei kykene...
Lähes 40 vuotias isukki ei ole ikinä pitänyt huolta omasta kodistaan... valmiiseen pöytään naisten nurkissa...
Saa käsittämättömiä raivareita.
Ei ole ikinä käynyt wilmassa, vaikka vanhin lapsi menossa seiskalle.
Ei ole lapsille tilejä hankkinut.
Jne
Sellainen, jonka äiti käy siivoamassa ja pesemässä yksin asuvan poikansa pyykit.
Pojan kuuluisi opetella edellä mainitut taidot itse. Ja etenkin äidin lopettaa moinen paapominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä keskustelun samaan aiheeseen liittyen myös naisista jos haluat
No selitäpä miksi tämä täytyi sukupuolittaa äläkä väistä kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää enemmän päihteitä kuin on selvinpäin
"Selvin päin" ei ole yhdyssana.
eiks ny siskalla oleva lpsi avaa ihan itse pankkitilin ja käsittelee itse osakkeitaan nordnetissä, uudelleensijoittaa osinkoja jne?
Vierailija kirjoitti:
Selkärangaton, ei ota minkäänlaista vastuuta omasta toiminnastaan.
Älä viiti persunatzi.
Kuten jo aiemmat todenneet, se epäkypsä aikuinen ei osaa/halua huolehtia itsestään eikä kenestäkään muustakaan. Kiukuttelee ja syyttää vain muita, muttei itse tee mitään. Oli sitten mies tai nainen.
Sellanen joka ajattelee muiden ihmisten olevan henkisesti epäkypsiä. Se on joka sanoo! Aika lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Sama lapsellisuus ja vastuuttomuus pätee molempiin sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen joka ajattelee muiden ihmisten olevan henkisesti epäkypsiä. Se on joka sanoo! Aika lapsellista.
Voi lässyn lässyn
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jonka äiti käy siivoamassa ja pesemässä yksin asuvan poikansa pyykit.
Pojan kuuluisi opetella edellä mainitut taidot itse. Ja etenkin äidin lopettaa moinen paapominen.
Auttaa voi ja opettaa mutta täytyisi myös patistaa siihen itsenäiseen toimintaan. Täytyy oppia pärjäämään itsenäisesti.
Selkärangaton, ei ota minkäänlaista vastuuta omasta toiminnastaan.