Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauneustoimenpiteitä sinulle on tehty?

Haipuli
02.06.2020 |

Millaisia kauneustoimenpiteitä, isoja tai pieniä, olet teettänyt itsellesi? Miksi teit? Kannattiko ja suosittelisitko? Kerroitko asiasta kenellekään tai huomasiko kukaan muutosta aiempaan?
Naama löpsähtää ja vinkkejä ja kokemuksia kaipailen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiustensiirto Turkissa, 3800€. Kyllä mä sanoisin että se kannatti mutta on tuo iso summa kun ottaa huomioon että edes operaation jälkeenkään hiusten tuuheus ei ikinä ole sitä mitä se oli nuoruudessa. Eli maksat siitä että saat illuusion hiuksista.

Sinne sekaan voi tatuoida sellaista tiuhaa pistettä, joka antaa illuusion ettei päänahka paista.

Näyttää tosi fiksulta siinä vaiheessa, jos tukkaa ei syystä tai toisesta jossain vaiheessa elämää ole ollenkaan :D

Vierailija
22/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin fiksaamassa huulet. Mutta en niitä huulia mitä kaikki muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkuutin talvella kaksi rumaa kohollaan olevaa pigmenttiluomea kasvoista. Vuosia tuotakin mietin, mutta tyytyväinen olen, että lopulta sen teetin.

Vierailija
24/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiustensiirto Turkissa, 3800€. Kyllä mä sanoisin että se kannatti mutta on tuo iso summa kun ottaa huomioon että edes operaation jälkeenkään hiusten tuuheus ei ikinä ole sitä mitä se oli nuoruudessa. Eli maksat siitä että saat illuusion hiuksista.

Sinne sekaan voi tatuoida sellaista tiuhaa pistettä, joka antaa illuusion ettei päänahka paista.

Näyttää tosi fiksulta siinä vaiheessa, jos tukkaa ei syystä tai toisesta jossain vaiheessa elämää ole ollenkaan :D

Riippuu tilanteesta, ei tääkään oo paha https://www.sickchirpse.com/bald-men-tattooed-heads/

Toki vähän taitavampi vois tekijä olla, nyt raja vähän luonnoton. Mutta hiusten seassa ei haittas

Vierailija
25/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoihin: täyteaineet poskipäihin,leukalinjan korjaus. botoxia nenää kaventamaan, samoin otsaan vähäsen. kulmia nostettu niin ikään plasmapenillä

Säännölliset happokuorinnat pitää ihon hyvänä, ei ryppyjä vieläkään (37v)

Kroppa: silikonit, 2x rasvaimu- ja siirto pakaroihin

Muita mieleen tulevia: kynnet geelataan ja hiuksiin pidennykset, suihkurusketus... Kulmien microbleidaus

Huh.

Kannattiko? Kyllä!

Vierailija
26/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoihin: täyteaineet poskipäihin,leukalinjan korjaus. botoxia nenää kaventamaan, samoin otsaan vähäsen. kulmia nostettu niin ikään plasmapenillä

Säännölliset happokuorinnat pitää ihon hyvänä, ei ryppyjä vieläkään (37v)

Kroppa: silikonit, 2x rasvaimu- ja siirto pakaroihin

Muita mieleen tulevia: kynnet geelataan ja hiuksiin pidennykset, suihkurusketus... Kulmien microbleidaus

Huh.

Kannattiko? Kyllä!

Nonii!!! Niin sitä pitää!!

Vierailija
28/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kosmetologilla erilaisissa kasvohoidoissa. Viimeksi otin sellaisen viiden sarjan hoitoa, joka kyllä kommenttien perusteella virkisti ilmettä. Yläluomet leikauttaisin, jos olisi varaa. Alkavat olla jo sellaiset lippaluomet. Mutta kauhistuttaa kuvitella lopputulosta malliin Helena Petäistö.

Vierailija
29/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kosmetologilla erilaisissa kasvohoidoissa. Viimeksi otin sellaisen viiden sarjan hoitoa, joka kyllä kommenttien perusteella virkisti ilmettä. Yläluomet leikauttaisin, jos olisi varaa. Alkavat olla jo sellaiset lippaluomet. Mutta kauhistuttaa kuvitella lopputulosta malliin Helena Petäistö.

Helenalla vedetty kulmakasvat tosi ylös. En tajua kuinka ne tekee tollasia virheitä .... Osa ihsn tahallaan

Vierailija
30/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
31/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esinahka leikattu lapsena. Kyllä kelpaa esitellä.

Tuo on kauheustoimenpide jos ei ole lääketieteellisestä syystä tehty. Primitiivisten uskomusten takia ympärileikkaus pitäisi olla rikollista.

Vierailija
32/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennettu uusi rinta poistetun tilalle.

Vierailija
33/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alaluomet leikattu, neulauksessa käyn säännöllisesti.

N40+

Oletko tyytyväinen alaluomileikkaukseen ? Mikä oli syysi mennä leikkuriin ? Miten toipuminen ? Mietin itse, että saisko noita alaluomia vähän siistimmiksi jollain keinolla.

N51

Olen tyytyväinen.

Ennen sitä olin aina väsyneen näköinen ja kyllähän ne rasvapatit oli aika ilkeän näköiset.

Silmät olivat pari viikkoa aika hurjan näköiset. Kunnon mustelmathan siitä tuli.

Lopputulos on mielestäni parempi, kuin osasin kuvitella.

Suosittelen.

Vierailija
34/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut vaikka ja mitä, ja näistä operaatioista huolimatta en näytä miltään tuksulta vaan lopputulos on erittäin luonnollinen ja harva edes huomaa että mitään on tehty. Eli:

-hampaiden valkaisu

-hiusten värjäys

-happokuorinta ja mikroneulaus kasvoille säännöllisesti

-mesolankoja on laitettu kerran (mielestäni aivan turha juttu)

-microblading kulmat ja ripsienpidennykset

-ripsien kestotaivutus

-huulten täyttö maltillisesti

-hyaluronihapolla muutaman kerran tasoitettu pahimpia juonteita

Vierailija
35/35 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärien ja reisien suonien hoito ultraääni- ja skleroterapialla. Sattui hiukan, mutta suosittelen muille joiden iho on kuin karttakirjan sivu. Joitakin luomia poistettu selästä syöpäepäilyn takia, mutta en laskisi sitä kauneusleikkaukseksi. En myöskään silmien laserointia. -9 dioptrista jäi -0.50, aika hyvä lopputulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi