Minua ahdistaa todella paljon, saisinko numeron mihin saisin huutaa suoraa huutoa?
Kommentit (14)
Niihin numeroihin minä olen soittanut ja huutanut.
Zinc
Ystävällistä väkeä, kun laittavat tuommoisen palvelun tarjolle ..
Mä voisin pitää tuollaista kuuntelevaa kuraluuria. Ihan aidosti epäsosiaalisena mikään raivoaminen ei käy tunteisiin. Jos se helpottaisi, aina parempi.
Mä olen jo kauan haaveillut äänieristetyistä kopeista. Vähän niinku yleiset vessat, vaikka bussilipun arvolla vois maksaa. Voisin joskus jopa matkustaa jonkun matkaa, että pääsisin huutamaan keuhkojen täydeltä. Kopit vois olla myös pehmustettuja, ei loukkais itseään riehuessa.
Voin antaa eksän numeron. Se häiriköi mua enkä itse jaksaisi vastailla enää, saat huutaa jos haluat.
Mene hyvä ihminen metsään huutamaan. Kukaan ei kuule kun rämmit johonkin kaukaiseen korpeen huutamaan. Tai jos kuulee, on ehkä samalla asialla liikkeellä.
Minä huudan munaa kun suoleeni painetaan isoa lenkkimakkaraa.
Zinc
Huusin hoosiannaa kun yksi isomelainen kaveri painoi minua.
Zinc
hoh hoijaa, vaiha jo levyä noilla muna jutuillas !
Poliitikoille, viranomaisille ja moraalittomasti toimiville yrityksille voi soittaa huutopuheluita. Esimerkiksi Finnairille joka ei palauta rahoja perutuista maksuista vaan vetkuttelee kuukaudesta toiseen. Viime aikojen liikehdintä huomioiden ulkoministeri ja ulkoministeriö olisi ehkä paras kohde noille puheluille.
Tässä onkin bisnesideaa. Huutoluuri...
Antaudu ja huuda. Huuda vaikka olisit töissä. Tee toki se huuto mieluiten tilassa jossa ei ole muita ihmisiä ihan vieressä. Sulla on oikeus. Älä tukahduta tunteita. Voithan toki yrittää sitäkin, että hyväksyt asian joka aiheuttaa sinulle tarpeen huutaa.
Löytyiskö huuto netistä jotain numeroa ?
Zinc