Miksi poikani tyttöystävä välttelee meitä
Poikani tyttöystävä ei oikein koskaan tule poikani mukana käymään. Hän käy meillä noin neljäkertaa vuodessa. Olen miettinyt vältteleekö meitä? Eilen olivat lenkillä ja poika tuli käymään vessassa tyttö jäi kerrostalon pihalle odottamaan. Asumme siis uuden miehen kanssa yhdessä mutta ollaan oltu yhdessä 10v.Mieheni kerran sanoi että hän saa mennä kaapeille ominpäin ja pitääkin mennä jotta hän olisi enempi osa perhettä. Tuntuu että ei silti pidä meistä? Ovat seurustelleet 1,5v
Johtuukohan minusta? Minulla on usein ollut naistenkanssa hankalaa ja minut on tulkittu väärin. Naisten puheenaiheet tuntuu olevan meikit ja lapset
Kommentit (24)
ehkä ei pidä miehestäsi tai haisette pahalle
Vielä hiukan vain omaa maailmaa tahdottaisiin elää kun vain poikaystävä vielä yksinomaan tärkein ja vanhemmilta odotetaan lähinnä vain rahaa.
Itse en välillä jaksa mennä poikaystävän vanhemmille, koska en jotenkin osaa puhua luontevasti heidän kanssaan ja olemme muutenkin todella erilaisia. Henkisesti kuluttavaa ja raskasta, vaikka mukavia ovatkin. Ei vain tunneta kovin hyvin vaikka seurustelua takana n 3.5v jo ja yhteinen lapsikin. Muutenkin nykyään ihmiIllä on kiireitä ja muuta niin voi olla, ettei vain jaksa tulla aina mukaan.