Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oma hiusväri tosiaan kauniimpi kuin värjätty

Vierailija
02.06.2020 |

Mulla on aika vaalea maantie oma hiusväri. Ei vaalea mutta ei ruskeakaan, todella tylsä. Ollut melkein aina vaaleat raidoitetut hiukset ja nyt mietin jos laittaisi tummemmaksi hiukset.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se luonnollinen väri sopii pääsääntöisesti vain lapsena. Aikuisena suurimman osan hiukset kaipaisivat edes jotain sävytystä tai piristystä. Ihmisten hiusten väri tahtoo latistua jo aika aikaisessa vaiheessa. Sanoisin, että jo n. 14 vuotiaana.

Vierailija
22/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti yleistettynä jokaiselle sopii oma luonnollinen väri ja juurikasvu on aina ruma. Jos kuitenkin kaipaa vähän piristystä, kannattaa ottaa raitoja tai vaikka värjätä pelkät latvat tai alemmat hiukset tms. Vaaleat raidat peittävät myös harmaat, joten se sopii iäkkäämmillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se värjätty on usein huomiotaherättävämpi, mutta tarkoittaako se aina samaa kuin paremman näköinen, on sitten kokonaan toinen juttu.

Vierailija
24/24 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan tummanruskeat hiukset. Ihan kaunis sävykin vielä. Pidin 6 vuotta taukoa värjäämisestä, kunnes kyllästyin ja halusin vaihtelua. Otin vaaleat raidat, jotka ei tuntuneet omalta. Samalla hiuksia leikattiin paljon lyhyemmiksi.

Sitten värjäsin mustaksi, josta tykkäsin kovasti, mutta vaati liikaa ylläpitoa, koska tummanruskea tyvikasvu oli selvästi vaaleampi mitä silloinen syvänmusta hiusvärini. Seuraavaksi halusin blondiksi. Värjäysmatka mustasta Marilynin vaaleeseen vei vuoden. Tein sen suurimmaksi osaksi itse lompakkoa säästäen.

Viimeset puol vuotta olen käynyt säännöllisesti kampaajalla tyvivärissä ja huomannut kuinka paljon rahaa koko lystiin menee. Tummanruskea tyvikasvu vaalealla pohjalla ei ole onneksi niin paha hätätilanne mitä mustissa hiuksissa, joten reilut 2 kuukautta pystyn olemaan kevyesti värjäämättä.

Summa summarum: helpoimmalla pääsisin omalla tukalla, joka ei ole edes mitenkään huonon värinen, päin vastoin ja juurikin raidoilla saisin väriä korostettua kivasti. Onhan tässä blondina olossa toki puolensa :) Ja, olen ollut aiemminkin kova vaihtamaan väriä, kunnes alotin tuon väritauon, joten blondina oloa toki kokeiltu useampaan otteeseen. Tunnetteko ketään luonnostaan kovin tummaa, joka valinnut olla vaalea ja pysynyt värissä?