Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet kun runkatessa hieroo hellästi terskaa?

Vierailija
06.07.2006 |

En kehtaa kysyä mieheltä enkä saa selvää tuntuuko se hyvältä vai pahalta :S

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies r a k a s t a a sitä, kun runkatessani häntä tai suuseksin yhteydessä annan välillä terskan pään pyörähtää kämmenessäni (sisäpuolella siis) ja sitten " valutan" sormet sen päältä, niin että terska menee monen sormen välistä tai lomasta. Siis kädellä, ranteella teen pyöräyttävän liikkeen, mutta aika hellästi, melkein hipaisten terskaa vaan ja " heiluttelen" sormia, vähän kuin joku intialainen tanssija, niinkuin sormet tanssisivat... Voi että voi olla vaikea selittää :-) Liike on kyllä hyvin helppo ja miellyttävä tehdä. Ja miehellä silmät pyörii päässä, välillä pelkään, että siltä taju menee ;-)

Mutta kun eivät kaikki miehet tykkää samoista jutuista, niin parempi olis kyllä ottaa selvää...? Toisaalta eikö mies nyt saisi ainakin sanottua, jos ei tunnu hyvältä??

Vierailija
2/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaan suoraan, että tuntuuko tää hyvältä! Mua ärsyttää, että meillä meni useampi vuosi yhteiseloa, ennen kuin oikeasti alettiin puhua asioista. Kaikki miehet on erilaisia. Mäkin luin jostain netistä juttuja, joista miehet muka tykkää, sen sijaan että oisin kysynyt omaltani, että mistä

hän

tykkää - ihan älytöntä. Eihän kaikki naisetkaan samasta tykkää! (Mä tykkään siitä, että mun nännejä purraan kovaa - aika monelle sellainen oisi ihan tuskaa). Moni muualta oppimani niksi on osoittautunut ihan turhaksi mieheni kanssa, mutta hän sen sijaan on osannut nyt rohkaistuttuamme näyttää kirjaimellisesti kädestä pitäen, mikä sitten taas hänelle tuntuukin hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi antaa suoraa vastausta. Toisilla herkempi nuppi kuin toisilla. Se täytys kyl siltä mieheltä kysyä itseltä.

Vierailija
4/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustakin vaikuttaa, että varmaan se siitä tykkää :) Mutta kun on vähän paha arvailla... Oon joskus mieheltä kysynyt, että mitä sä haluaisit. Hän ei vaan halua puhua seksistä/seksin aikana. Hän ei vastaa sanallisesti koskaan vaan esim. kääntää mut siihen asentoon jossa haluaa. Siksi en puhu hänelle seksistä kun tiedän, ettei hän siitä osaa puhua. kuten ei monesta muustakaan asiasta... Ihana mies on kuitenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän