Olen asiakaspalvelija ja inhoan suurinta osaa asiakkaista.
Heistä kukaan ei varmasti tiedä sitä. Nuoriso on kaikkein vaatimattomin ja mukavin asiakasrhmä . Vanhat akat varastaa ja vittuilee. Asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa. Todellisuudessa hyvin harvoin.
Kommentit (17)
Täysin normaalia. Musta työ ihmisten parissa teki erakon.
DXTR kirjoitti:
Vaihda alaa tai älä vaihda. Muille riittänee, että pidät tuskasi omana tietonasi.
En näe oikeastaan tunne tuskaa. Tunnen vain inhoa. Ihmiset on kusipäitä. Ei tietenkään kaikki. Vanhat akat.
Kannattaa etsiä elämästä niitä positiivisia puolia. Sisältä kumpuava paha olo karkottaa kyllä asiakkaat ajan mittaan. Asiakas ei ole aina oikeassa, mutta asiakas on aina kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän niin hyvin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän niin hyvin.
Ap
Jos joskus harkitset alanvaihtoa, röntgenosastolla myöntävät ihmisinhon ihan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä elämästä niitä positiivisia puolia. Sisältä kumpuava paha olo karkottaa kyllä asiakkaat ajan mittaan. Asiakas ei ole aina oikeassa, mutta asiakas on aina kuningas.
No ei ole 😂
Vierailija kirjoitti:
On niitä positiivisia asioita esim työkaverit ja osa asiakkaista. Ajan kanssa vaan niin kyllästyttää varkaat ja valittavat ämmät. Kukaan ei usko kuinka paljon vanhat naiset varastaa kaupasta. Kaikki kelpaa mitä irti lähtee.
Lopetin aspatyöt kolme vuotta sitten ja edelleen tuntemattomien ihmisten törttöily julkisilla paikoilla (ruokakauppa, kirjastot, liukuportaat, ravintolat...) jaa vereni kiehumaan. Pahinta on, että ihmiset eivät edes tajua olevansa perseestä. Joskus helpottaa, kun ajattelen jonkun itselleni läheisen ihmisen näiden idioottien tilalle, sillä tavalla selviän tilanteista räjähtämättä mielipuolisesti.
Varmasti aika moni asiakaspalvelua pitkään tehnyt voi samaistua tunteeseen. Asiakas ei ole aina oikeassa, mutta sitä ei tietenkään voi sanoa, vaan kääntää asia niin että saa asiakkaan palaamaan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Samaistun. Olen kyllä edelleen palvelualalla, mutta vapaa-aikanani en halua juuri tavata kuin perhettäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän niin hyvin.
ApJos joskus harkitset alanvaihtoa, röntgenosastolla myöntävät ihmisinhon ihan avoimesti.
Joutuuhan sielläkin koskemaan potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän niin hyvin.
ApJos joskus harkitset alanvaihtoa, röntgenosastolla myöntävät ihmisinhon ihan avoimesti.
Toki. Ne myös ovat hiljaa paikallaan kun käsketään ja häipyvät nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän niin hyvin.
Kuka nyt ei lääkäristä häipyisi nopeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän niin hyvin.
Kuka nyt ei lääkäristä häipyisi nopeasti?
Sairaalassa kun ollaan, useatkin jäävät pitkiksi ajoiksi. Vuodeosastolta saattaa löytyä empatiaa. Ehkä.
Olen aspa, jotkut vaikeat asiakkaat otan haasteena ja monet sellaiset ärsyttävät asiakkaat, jotka selvästi ärsyttää nuorempia ei minua ärsytä näin vanhana enää. Ylimielisyys tai maailmanomistaja-asenne on vaikeita itselleni kohdata, sekopäät ei provosoi minua samalla tavalla.
Aspana mielenkiintoista on just se oman ihmislukutaidon kehittyminen ja ihmisten kohtaamisen kehittyminen.
Mä en ymmärrä. Mun mielestä ihmiset on aina kiinnostavia, vaikka aika harvoin mukavia. En pistä sille mukavuudelle paljonkaan painoarvoa joka tapauksessa, koska jokaisessa asuu pimeä puoli mukavan kuoren alla kuitenkin.
Vaihda alaa tai älä vaihda. Muille riittänee, että pidät tuskasi omana tietonasi.