Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö kukaan 1200 kaloria per päivä? Toimiiko, miten pärjäät?

Vierailija
01.06.2020 |

Täytyisi laihtua, oisiko tämä hyvä keino?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Noudatan nyt tuota 1200 kalorin dr. knowin dieettiä. Alkupaino oli 95 kg (mies ja pituus 190 cm) ja tarkoitus on jatkaa 2 kk. Kuntosali jatkuu dieetin aikana normaalisti + kävelylenkit koiran kanssa. Dieetin kanssa pärjää oikein hyvin. Siinä syödään 5 kertaa päivässä + juon välissä koko ajan kivennäisvettä ja kahvin olen korvannut vihreällä teellä. Netistä löytyy ruokavaliota, mutta siis aamiainen klo 8, lounas klo 11, välipala klo 14, päivällinen klo 17 ja iltapala klo 20.

Punttitreeneihin luon anabolisen ikkunan sillä tavalla, että klo 17 päivällisen jälkeen n. 2 tunnin päästä treeni. Punttitreenin aikana lipitän aminohappojuomaa johon on sekoitettu kreatiinia. Klo 20 treenin jälkeen on iltapalana 1,8 dl rahkaa ja puolikas hedelmä. Tällä pystyn ehkäisemään ainakin jonkin verran lihaskatoa ja treeni on kulkenut toistaiseksi hyvin (vajaa 3 viikkoa takana).

Vierailija
22/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keino polttaa ne vähäisetkin lihakset pois ja sitten lihota takaisin = entistä enemmän rasvaa kehossa.

Kehoa pitää ravita kunnon ruualla ja riittävästi + aerobista ja lihaskuntotreeniä.

Kyse on elämäntapa muutoksesta.

Vierailija
24/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskulutukseni on 1700 kaloria sillä olen melko pitkä nainen. Syön itse 1300-1500 kaloria päivittäin ja treenaan samalla myös aktiivisesti: juoksu 2x viikossa, lihaskunto 3x viikossa, jooga tai kävelylenkki 1x viikossa. Bmi 22,5 ja viitisen kiloa haluaisin pudottaa. Tämäkin on kyllä minusta jo aika tiukkaa ja kerran viikossa pidänkin "boostipäivän" eli syön saman verran kuin kulutan.

Vierailija
25/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla pärjää.  Mahalaukku kitistyy, niin tulee kylläiseksi pienemmästä määrästä ruokaa.  Eikä tuota 1200 kcal tietenkään kannata käyttää johonkin pullaan tms., vaan juurikin proteiinipitoisiin ruokiin ja kasviksiin.  Saa syödä kylläkseen ja saa tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet.  Liikunnasta saa lisää kaloreita käyttöön ja se auttaa säilyttämään lihakset.  Puolessa vuodessa on lähtenyt 15 kg, ja on sinne mahtunut herkkupäiviäkin.  Pitää muistaa vaan ottaa ne seuraavina päivinä takaisin paremman ruuan kanssa ja lisäämällä liikkumista.

Vierailija
26/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten laihdutin syömällä ton verran ja lisäksi liikuin kohtuudella. Nykypäivänä grammaakaan ei lähde tolla kalorimäärällä. Ei edes pätkäpaaston avulla.

Vierailija
27/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ette ymmärrä ollenkaan millaista on olla 12- vuotiaan kokoinen keski-ikäinen, istumatyöläinen!!

Lihon, jos syön enemmän kuin 1400 kaloria päivässä. Olen pienikokoinen, kokoa 34-36, pituus 148 cm, siro. Toimistotyö, jossa istun 8-10 tuntia päivässä. (Teen ylitöitä useasti) ja ikää on jo 45- v.

Jos haluan laihtua, minun pitää olla 900 kalorilla /pvä. Ja siis lihon jos syön enemmän kuin 1400 kaloria päivässä.

Ihan HUS:n lihavuuteen erikoistuneet lääkärit ovat mitanneet kalorin kulutuksen. Olen itse normaalipainoinen entinen lihava.

On ihan eri puhua nuoresta ja pitkästä henkilöstä!! Isokokoiset kuluttavat enemmän, me petit kokoiset ihmiset ei voida syödä paljon

Vierailija
28/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Noudatan nyt tuota 1200 kalorin dr. knowin dieettiä. Alkupaino oli 95 kg (mies ja pituus 190 cm) ja tarkoitus on jatkaa 2 kk. Kuntosali jatkuu dieetin aikana normaalisti + kävelylenkit koiran kanssa. Dieetin kanssa pärjää oikein hyvin. Siinä syödään 5 kertaa päivässä + juon välissä koko ajan kivennäisvettä ja kahvin olen korvannut vihreällä teellä. Netistä löytyy ruokavaliota, mutta siis aamiainen klo 8, lounas klo 11, välipala klo 14, päivällinen klo 17 ja iltapala klo 20.

Punttitreeneihin luon anabolisen ikkunan sillä tavalla, että klo 17 päivällisen jälkeen n. 2 tunnin päästä treeni. Punttitreenin aikana lipitän aminohappojuomaa johon on sekoitettu kreatiinia. Klo 20 treenin jälkeen on iltapalana 1,8 dl rahkaa ja puolikas hedelmä. Tällä pystyn ehkäisemään ainakin jonkin verran lihaskatoa ja treeni on kulkenut toistaiseksi hyvin (vajaa 3 viikkoa takana).

Miksi haluat laihtua? Minun mielestä olet ihan täydellisissä mitoissa.