Twerkkaajatähti Tinze sai Business Finlandin tukipotin
Kelpaa siinä peppua vispata https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bfa5b27c-5dd8-43e4-a937-1a3414ca478a
Käsittääkseni Business Finlandin tuki on tarkoitettu yrityksille niiden toiminnan kehittämiseen ja eteenpäin viemiseen. "Business Finland arvioi hakemusten rahoituskelpoisuuden osalta erityisesti miten toiminnan kehittäminen on kuvattu." https://valtioneuvosto.fi/artikkeli/-/asset_publisher/1410877/tyo-ja-el…
Olisipa kiintoisaa tietää, millaisia toiminnan kehittämissuunnitelmia tämä twerkkaaja on hakemuksessaan esittänyt. Nyt alan tosissani uskoa, että rahaa jaettiin ihan kaikille, jotka sitä hoksasivat pyytää.
Kommentit (101)
Hänellä on nyt varmaan voimaantunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Business Finlandin tuen perusteena on piti olla jokin innovaatio. Onko tinzes laittanut nyt innovaatioita perseeseen?
Oikeasti noi BS Finlandin tyypit ovat epäpätevyyden huipulla.
No juurihan hänestä uutisoitiin, että hän teki suomessa ennen näkemättömän artistisopparin. Eikö se nimenomaan ole innovaatio?
Ei.
Okei. Minkäslaisella innovaatiolla sinä tukea hait?
Miksi verovaroin tällaisia "innovaatioita" pitää tukea, kertokaa mulle yksikin syy?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lukisitte niitä uutisia, ettekä tuijottaisi vain sitä persettä.
No siihen perseenpyöritykseenhän sitä apurahaa myönnettiin. Ei sitä tarinoinnit muuksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on nyt varmaan voimaantunut olo.
Voimaantuneempi kuin teillä av-palstan katkerilla rutkuttajilla😂.
Nautin ihmeesti, kun näen näitä teidän kiukusta pihiseviä aloituksianne, HAH!
Vierailija kirjoitti:
Miksi verovaroin tällaisia "innovaatioita" pitää tukea, kertokaa mulle yksikin syy?
Maksaisitko mieluummin hänelle työttömyyskorvauksia?
Se mikälie räppivideo missä sellariperceet vatkas, oli jotain niin kuvottavan noloa etten pysty ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lukisitte niitä uutisia, ettekä tuijottaisi vain sitä persettä.
No siihen perseenpyöritykseenhän sitä apurahaa myönnettiin. Ei sitä tarinoinnit muuksi muuta.
Siinä taas yksi, joka ei tajua mitään yrittäjyydestä ja liiketoiminnasta. Tuossahan sanottiin selvästi, että teki verkkokursseja ja aloitti biisien teon. Luuletko, että näihin riittää pelkkä peppu eikä tarvita esimerkiksi välineitä ja muuta henkilöstöä?
Vierailija kirjoitti:
Se mikälie räppivideo missä sellariperceet vatkas, oli jotain niin kuvottavan noloa etten pysty ymmärtämään.
Aha. Kuitenkin katsomalla sen videon, tuit hänen liiketoimintaansa. Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti olet sellaisen videon katsonut? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti olet sellaisen videon katsonut? Miksi?
Kai nyt oli pakko kun joku sen linkin tänne laittoi. En saa sitä näkyä ikinä pois. Vieläkin oksettaa. Eikö noilla naisillaole mitään itsekunnioitusta?
Miksi verovaroin kenekään biisintekoa tuetaan??? Ihan ennenkuulumatonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta helevetissä maksaisin. 10000e riittää pitkälle yli vuodeksi kelan hilua. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta helevetissä maksaisin. 10000e riittää pitkälle yli vuodeksi kelan hilua. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ulkonäöstä päätellen se 10 000 on mennyt mättöön.
Iltasanomien haastattelussa vielä suoraan kertoi, että käytti kevään lomailuun.
Tämäkö on se tyttönen joka laittoi Tunnan ja Rikunkin "twerkkaamaan". Samalla tyttöreppana kertoi, että twerkkaus on itseä varten, ei sitä miesten takia tai kenenkään muunkaan kanssa tehdä. Tämä on tämän päivän feminismiä.
Myötähäpeää koin, kun kuuntelin. Miksei tämä nuori feministi sitten lötkötä läskejään kotona, omassa rauhassa. Siellä saisi sitten feministi voimiintua itekseen.
Twerkkaukseen kyllästyin jo kymmenen vuotta sitten. Nyt tämä toinen tuleminen tuo sitten noita myötähäpeä selityksiä.
Miksei voi olla rehellinen? Kyllä, mä vispaan, koska toiset tykkää kattella.
Ei.