Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ulkonäöllisestä piirteestä sinua on joskus haukuttu/kiusattu/väheksytty/syrjitty?

Vierailija
01.06.2020 |

Itse olen kärsinyt lyhyydestäni. Enimmäkseen kuitenkin lapsuudessa se oli tosi kipeä kohta minulle vaikka edelleen olen lyhyt.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, yksi asia nousee esille näissä vastauksissa - pienet rinnat. Nainen tekee suuren rikoksen syntyessään pienirintaiseksi, siltä ainakin vaikuttaa ja pienirintaiset ovat ilmeisesti vapaata riistaa haukuttavaksi.

Ai? Itse kiinnitin huomiota hoikuudesta kiusatuihin, niitä täällä tuntuu olevan joka toinen

Huomasit varmaan, että näistä hoikista suurin osa mainitsi myös pienet tissit kiusaamisen syyksi, lisäksi oli pari vastausta joissa mainittiin pelkästään pienet tissit.

Vierailija
42/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aknesta ja punastumistaipumuksesta. Siinäpä pahimmat. 

Anna kun arvaan: Punnertaessasi vain kerran tai kaksi naama lehahtaa. Syönnin aikana tai jälkeen naama kihelmöi ja peilistä katsottuna muistuttaa riippuen ruoasta joko paloautoa tai lievemmillään Nasun kolttua. Tuliset mausteet saavat kasvot melkein sulamaan. Yön jälkeen heti aamulla olet parhaimmillasi, koska iho on rauhoittunut, ja ärtyy vasta aamiaisen yhteydessä. Et ole yksin kärsin monen muun tavoin samasta vaivasta. Kehon matala-asteinen inflammaatio on tuon aiheuttaja. Vhh ja pätkäpaasto ja täyskielto viljoille ja maitotuotteille paransi ~20 vuotta kestäneen piinan puolessa vuodessa. Ja tätä noudatetaan loppuelämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosta, lihavuudesta ja isoista jaloista.

180 cm, koko 40-42, jalat 42.

Vierailija
44/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näköjään montaa muutakin, laihuudesta. Koko lapsuuden ja nuoruuden ollut pitkä ja laiha. Anorektikko oli haukkujen suosikki. Nyt vähän päälle kolmikymppisenä olen hoikka ja urheilullinen, voin hymyillä vastaan tuleville plötsähtäneille kiusaajille.

Vierailija
45/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten näköjään montaa muutakin, laihuudesta. Koko lapsuuden ja nuoruuden ollut pitkä ja laiha. Anorektikko oli haukkujen suosikki. Nyt vähän päälle kolmikymppisenä olen hoikka ja urheilullinen, voin hymyillä vastaan tuleville plötsähtäneille kiusaajille.

Ketkä laihuudesta on kiusanneet, tytöt vai pojat? Aikuiset miehet ainakin arvostsvat hoikkia naisia.

Vierailija
46/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on huomauteltu laihuudesta. Olen aina ollut pieni ja hyvin hoikka. Ensimmäisen kerran siitä huomateltiin ala-yläasteella kun muille tytöille alkoi tulla muotoja mutta mä olin vaan hoikka vailla muotoja. Ja hyvin hoikka oon edelleen 40-kymppisenäkin, pienet rinnat mulla on ollut aina.

Ja kaikki huomauttelijat ovat olleet tyttöjä tai naisia.

Vierailija
47/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä laihuudesta on kiusanneet, tytöt vai pojat? Aikuiset miehet ainakin arvostsvat hoikkia naisia.

Toki nyt aikuisena on asiat paremmin. Lapsena sekä tytöt että pojat, ehkä tytöt enemmän. Aikuiset eivät ehkä ajatelleet että loukkaavat kun koko ajan kyselivät että syötkö sinä mitään, voi kun olet luuta ja nahkaa, syöhän nyt lisää..

Vierailija
48/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi olis sanoa mistä ei ole haukuttu ja kiusattu...

Vierailija
49/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullonpohjalaseista (likinäkö -9 luokkaa) kiusattiin koko ala-asteen ajan. Minulla on myös pienet rinnat ja yläasteella muistan joskus kuulleeni laudaksi haukkumista.

Jos täällä on lukemassa joku omia lasejaan/rintojaan sureva, niin tiedoksi: seurustelukumppaneita ja huomiota on aina riittänyt, vaikka aikuisiällä olen käyttänyt ihan häpeilemättä silmälaseja aina paitsi juhlissa ja urheillessa, ja rinnatkin ovat pysyneet aivan yhtä pieninä!

Vierailija
50/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit, hammasraudat, punainen tukka, pisamia. Ei ole kovin hauskaa kuulla, että on teerenpaskaa naamassa.

Mua taas on kehuttu punaisista hiuksista ja pisamista. Onko se sittenkin ollut kettuilua..?

Vierailija
51/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena haukuttiin läskiksi ja sitten kun lukioiässä laihdutin, niin olinkin jo liian laiha. Oikeastaan mistään muusta ei ole haukuttu, ei juuri edes varhaisen kaljuuntumisen vuoksi. Minulla on kuitenkin vakava ja huomattava syntymävamma kädessä, mutta siitä ei juurikaan ole kehdattu kiusata. Ehkä se menisi jopa kiusaajien mielestä liian pitkälle. 

Vierailija
52/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että ulkonäköäni olisi haukuttu kuin yhden kerran niin, että se on korviini kantautunut. "Ystävä" tuli kertomaan, että eräs poika oli sanonut minua seinään juosseen näköiseksi. Nenäni onkin kyllä hieman matalanpuoleinen varsinkin verrattuna esimerkiksi juuri kyseisen pojan sekä ystäväni isoihin konkkanokkiin, joita ei kyllä tullut koskaan haukuttua. Muuten tuo olisi ollut yksi lysti, mutta tuntui ikävältä, että oli tuollaisia viestejä tuova "ystävä". Vanhempana tajusin, että oikeat ystävät pitävät nuo jutut omana tietonaan, jos niitä kuulevat.

Vierailija
53/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä haukuttiin laudaksi kun venähdin pituutta ja hoikkuusgeenit, nyt keski-iässä vartalo timmi ja urheilullinen salin ansiosta. Aina puhutaan lihavien haukkumisesta, mutta samalla lailla laihoja haukutaan. Voiko laiha olla kehopositiivinen vai pidetäänkö sitä leuhkimisena?

54/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut varsinaisesti ylipainoa, mutta olen aina ollut moniin ikäisiini verrattuna muuten tukevanmallinen. Siitä olen saanut joskus kuulla.

Myös hörökorvat ovat herättäneet pari kertaa yletöntä pällistelyä.

Vierailija
55/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella mulle naurettiin kun huuleni olivat "kuin ankan", eli luonnostaan paksut ja täyteläiset. Häpesin huuliani kunnes tajusin 20 -kymppisenä, että se onkin positiivinen piirre.

Äiti puhui sukulaisen kanssa puhelimessa mun pihtikintuista kun olin teini. Siitä tuli häpeää ja häpesin kinttujani ikävuodet 14-30.

Nyt olen vihdoin täysin sinut itseni kanssa kun täytin 40 ja miehet ei enää oikein huomioi. Saan olla kinttujeni ja huulineni suht rauhassa. 

Innolla odotan täydellistä rupsahdusta ja muutun näkymättömäksi ja odotan innolla kun kukaan ei enää kommentoi.

Ah kun nainen vanhenee niin samalla myös vapautuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme