Mistä ulkonäöllisestä piirteestä sinua on joskus haukuttu/kiusattu/väheksytty/syrjitty?
Itse olen kärsinyt lyhyydestäni. Enimmäkseen kuitenkin lapsuudessa se oli tosi kipeä kohta minulle vaikka edelleen olen lyhyt.
Kommentit (55)
-laihuus
-ovaali / sydämenmuotoinen naama (Alien!!!11)
-kapea jalka
-pienet rinnat
-värjätyt hiukset
Yläasteella siis nämä.
Olin todella pienikokoinen lapsi, ja kun kasvoin yhtäkkiä yläasteen lopulla, olin jossain vaiheessa murrosikää todella laiha kasvupyrähdyksen ansiosta. Olin myös edelleen lyhyt, eikä minulla ollut minkäänlaisia muotoja, joten näytin lähinnä pikkulapselta yhdeksännellä luokalla. Moni näki asiakseen huomautella lapsekkaasta ulkomuodostani ja laihuudestani, ja jotkut haukkui aika ilkeästi laudaksi ja pennuksi.
pituudesta ja isosta "miehen" jalasta
t.n29
Paksut huulet ja tummat kulmat. Nykyään muotia.
Vierailija kirjoitti:
Pituudesta, olen saanut kuulla olevani iso, amatsooni. Nykyään vaan nauraisin, mutta teininä tuntui pahalta. En edes ole sen pidempi kuin 176 cm.
Ylipainosta tietenkin tuli ihmettelyä, haukkuja ja syrjintää, kun lihoin masennuksen seurauksena noin bmi 30. Olen jo laihtunut normaalipainoon ja taakkani keveni myös kun jätin muutaman haukkujan pois elämästäni.
Pituudesta sain minäkin aina kuulla. Olen 173 cm, mielestäni aivan normaalin mittainen.
Läskiksi nimiteltiin kotona. Painoindeksini oli tuolloin 22.
Kouluterkan mukaan olin hoikka, kotona "saatanan läskiperse" ja läski noin muutenkin.
Hörökorvat (ensimmäistä kertaa mulle ihan vasta sanottiin että mulla on pienet söpöt korvat😯) pienet tissit, pituus (176cm) iso jalka, se että oon aina ollu laiha...mitähän näitä oli
Kissamaisista silmistäni 😂
Silmäni ovat yksi parhaista asioistani ulkonäössäni - tässä se taas, nähdään kiusaajien motiivit. Säälittäviä ihmisiä.
Ulkonäkö ylipäänsä. Olen saanut kuulla olevani maahinen, peikko, tonttu...Ei nuo sinänsä pahoja ole, mutta kuitenkin.
Hörökorvia haukuttiin koko yläaste. Se oli ihan kauheeta ja vasta nyt yli 40 v tykkään korvistani ja pidän hiuksiani miten tykkään
Minua on haukuttu, kiusattu, väheksitty ja syrjitty, mutta ei ulkonäköni perusteella.
Vaikuttaisi olemukseni olevan se syy, miksi minusta ei pidetä.
Siis olemukseltani koen olevani erilainen, kuin muut, missä seurassa olenkaan.
On niitä muitakin ihmisiä, jotka musta pitää.
En ymmärrä, miksi toiset väheksyvät toisia ilman painavaa syytä.
Ihmiset vihaa, kun olen hymyilevää sorttia.
Mitä pahaa hymyssäni on?
Vierailija kirjoitti:
Mun isoista korvista alkoi yksi tyhmempi ja rumempi tyttö, joskus teininä ilkeilemään. Onhan ne isot, mutta nätit kuitenkin malliltaan. Eli ei onnistunut kompleksin luominen.
Seuraan paljon ulkomaalaisia muotibloggaajia. Niillä kaikista kauneimmilla on usein isot tai vähän höröt korvat.
Olen saanut kuulla hoikkuudestani, pienistä rinnoista ja kreikkalaistyylisestä nenästäni. En ole kärsinyt itse näistä piirteistäni, koska en pidä niitä mitenkään rumina, mutta muita ne kummasti tuntuivat haittaavan.
Tummat silmänaluset ovat olleet aina yksin, josta olen paljon saanut kuulla. Toinen on hoikkuus. Aina on sanottu, että syö enemmän.
Kyllähän se pahin väheksyntä on johtunut hoikkuudestani. Ikäni olen koittanut kasvattaa itseäni salilla ja syömällä liikaa ja epäterveellisesti, mutta mäkihyppääjältä näytän edelleen. Geenit nyt vain ovat mitkä ovat.
M45
Pienistä rinnoista, jopa ihan aikuisiällä, kolmekymppisenä ja lyhyydestä.
Kas kummaa, yksi asia nousee esille näissä vastauksissa - pienet rinnat. Nainen tekee suuren rikoksen syntyessään pienirintaiseksi, siltä ainakin vaikuttaa ja pienirintaiset ovat ilmeisesti vapaata riistaa haukuttavaksi.
Isosta nenästä, jopa aikuisena ja jopa kaverit kiusanneet.
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa, yksi asia nousee esille näissä vastauksissa - pienet rinnat. Nainen tekee suuren rikoksen syntyessään pienirintaiseksi, siltä ainakin vaikuttaa ja pienirintaiset ovat ilmeisesti vapaata riistaa haukuttavaksi.
Ai? Itse kiinnitin huomiota hoikuudesta kiusatuihin, niitä täällä tuntuu olevan joka toinen
Mun isoista korvista alkoi yksi tyhmempi ja rumempi tyttö, joskus teininä ilkeilemään. Onhan ne isot, mutta nätit kuitenkin malliltaan. Eli ei onnistunut kompleksin luominen.