Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ulkonäöllisestä piirteestä sinua on joskus haukuttu/kiusattu/väheksytty/syrjitty?

Vierailija
01.06.2020 |

Itse olen kärsinyt lyhyydestäni. Enimmäkseen kuitenkin lapsuudessa se oli tosi kipeä kohta minulle vaikka edelleen olen lyhyt.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin miesmäinen naama. Jopa lapsi on kerran minulle tokaissut, että jos tukkani olisi toisenlainen niin menisin miehestä.

Vierailija
2/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nenä joka kuulemma näyttää penikseltä 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknesta ja punastumistaipumuksesta. Siinäpä pahimmat. 

Vierailija
4/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ylipaino, se on oikeestaan ainoo.... :D

Vierailija
5/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisestä jykevästä ruumiinrakenteesta, epäpuhtaasta ihosta, nenästä, ohuista hiuksista, pulleudesta vaikka BMI ei ole koskaan ollut yli 23.

Vierailija
6/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään, vaikka materiaalia riittäisi.

Vierailija
7/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yläaste-iässä, minua kiusattiin laihuudesta. Olen todella pieniluinen ja meillä on suvussa tälläistä superhoikkuutta. Sitten kun vielä kasvoin murrosiässä yhtäkkiä kymmeniä senttejä, laihuus vaan korostui entisestään! Häpesin itseäni.

Koulun uimahallireissut olivat yhtä tuskaa ja pyrin "sairastamaan" kaikki uintitunnit. Pidin myös päälleni kahta collegepaitaa päällekkäin, että olisin näyttänyt isommalta. Oli muuten kuuma!  Eräs opettajanikin huomautti laihuudestani negatiiiviseen sävyyn.

Jopa anoreksiaa epäiltiin. Söin kuitenkin aivan normaalisti. Kyseessä oli vaan "sukuvika" ja siihen yhdistetty murrosiän nopea pituuskasvu. Mutta muistan, että häpesin vartaloani monta vuotta. Vielä yli 20-vuotiaanakin :(

Nykyään olen 35-vuotias mies ja nyt sitten hoikkuus on parasta ulkonäössäni. Lihaksiin on tullut hieman kokoa vanhemmiten, mutta olen vieläkin todella hoikka. Mutta hyvällä/oikealla tavalla. Minulla on semmoinen huippumallin kroppa.

Enää en häpeä! Monet ovat kateellisia kropastani :D 

Vierailija
8/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lievä cp-vamma, joten vasen jalkani on ohuempi kuin oikeanpuolimmainen, koska vasemman jalan lihakset ovat heikommat. Tästä on toisinaan huomautettu, samoin leikkausarvesta, joka jalkaa "koristaa". Pahimmalta on kuitenkin tuntunut kävelytyylini ihmettely ja sen perusteella tehdyt oletukset älykkyydestäni, jossa ei muuten ole mitään tavallisesta poikkeavaa. Nykyään tuota onneksi tapahtuu harvemmin!

Vierailija
9/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mieheksi hyvin pienet ja sirot kädet. Oksettavan näköistä, tiedän. Yläasteella tuli kuittia asiasta. Aikuisiällä ei juurikaan. Paitsi joskus kollega töissä hämmästeli ääneen, kuinka ohut ranne minulla on. Suosin pukeutumisessa huppareita, kun kädet saa taskuihin piiloon ja talvi on paras vuodenaika käsineiden takia.

Vierailija
10/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lievä cp-vamma, joten vasen jalkani on ohuempi kuin oikeanpuolimmainen, koska vasemman jalan lihakset ovat heikommat. Tästä on toisinaan huomautettu, samoin leikkausarvesta, joka jalkaa "koristaa". Pahimmalta on kuitenkin tuntunut kävelytyylini ihmettely ja sen perusteella tehdyt oletukset älykkyydestäni, jossa ei muuten ole mitään tavallisesta poikkeavaa. Nykyään tuota onneksi tapahtuu harvemmin!

Minulla myös vamma jonka olemassaolosta piti minua muistuttaa koko lapsuusajan ettei vain päässyt unohtumaan. Kiusaaminen oli jotain järkyttävää. Edelleen keski-ikäisenä olen hyvin arka ihmisten katseille kun pelkään kommentteja.

Vierailija
11/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuttu laihuudesta (lauta, tikkujalka, anorektikko, "olet tainnut unohtaa syödä", "kukaan mies ei halua tuollaista lautaa"). Nuoresta tytöstä saakka ja pahinta on se, että aikuiset sanovat ja sanoivat rumimpia kommentteja. Kyllähän nuo kommentit silloin naiseksi kasvavana nuorena satutti ja ajattelin, etten ikinä kenellekään miehelle kelpaa.

12/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisesta tukasta. En kyllä muutenkaan ole koskaan ollut taivastiellä.

Vierailija
13/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit, hammasraudat, punainen tukka, pisamia. Ei ole kovin hauskaa kuulla, että on teerenpaskaa naamassa.

Vierailija
14/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudesta, olen saanut kuulla olevani iso, amatsooni. Nykyään vaan nauraisin, mutta teininä tuntui pahalta. En edes ole sen pidempi kuin 176 cm.

Ylipainosta tietenkin tuli ihmettelyä, haukkuja ja syrjintää, kun lihoin masennuksen seurauksena noin bmi 30. Olen jo laihtunut normaalipainoon ja taakkani keveni myös kun jätin muutaman haukkujan pois elämästäni.

Vierailija
15/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuoli. Liian iso, eikä siis hyvällä tavalla.

Vierailija
16/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DXTR kirjoitti:

Punaisesta tukasta. En kyllä muutenkaan ole koskaan ollut taivastiellä.

Punatukkaisia syrjitään aina. Minua kiusattiin hiuksista. Yksi poika oli ehkä salaa ihastunut.

Vierailija
17/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta pippelistä. Uimahallissa koulussa.

Vierailija
18/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava saattaa sisältää ikävää luettavaa.

1: Isoista tisseistä koska sain ne tosi aikaisin, siinä vaiheessa kun sekä tytöt että pojat vain nauroivat sellaiselle. Ei ollut kivaa. Ei se tietynlainen huomio myöhemminkään kivaa ole mutta siinä vaiheessa kun itse oli tyyliin "mitä tapahtuu mitä mä teen!?" oli aika vaikea pilkkaa käsitellä. Onneksi oli hyvä kouluterveydenhoitaja joka tajusi että voisin tarvita vähän ohjausta, ja opettaja joka ei sallinut kiusaamista.

2: Arvista jotka sain rintamukseeni kun päälleni kaadettiin reilusti kuumaa keittoöljyä, jonka sitten annettiin polttaa ihan kidutusmielessä (joo se oli pahaa aikaa enkä voinut sille mitään, mutta siitä on tosi kauan, elämäni on nyt ~täydellistä). Sen kyllä huomaa heti kun saunassa joku katsoo tyyliin "oho... mitähän tolle on käynyt". Ei auta asiaa että tuo kohta 1 liittyy juurikin siihen alueeseen. Ehkä pahin on ollut kysymys "onks sulla menny silikoonileikkaus pieleen?" Sanoin suoraan mistä arvet ovat niin tuli hiljaista.

19/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nenä ja silmälasit. Että olen juutalaisen näköinen, vaikka suvut ovat Pohjanmaalta ja Hämeestä.

Olin ihan onnellinen, kun sveitsiläinen ystäväni sanoin, että olen Jordanialaisen prinsessa Alyan näköinen.

Vierailija
20/55 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla pienistä rinnoista joskus teininä. Lähinnä pojilta, joihin en itse olisi koskenut tikullakaan, joten ei jättänyt onneksi mitään isompia traumoja. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi