Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako työn antaja laittaa koko kesä lomani syyskuulle ihan vain sen takia että olen sinkku ja muiden on pakko aloittaa kesä loma juhannuksesta koska on perhe suunnittelmia, onko tämä asiallista ja reilua???
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tämä on lapsettomien kohtalo, totu siihen tai lähde. Lapsettomia suorastaan vihataan ja he ovat likapyttyjä. Mulla oli työmoraali enkä sairastellut enkä osannut esittää mtään teatteria, tekosairauksia ja kyllästyin tekemään jatkuvasti sairauslomilla olevien lapsiperheellisten työt, kolminkertaisesti työmäärä ihan samalla palkalla mitä lapsiperheelliset sai ihan tyhjästä. Ihmettelen ettei työnantaja laita niitä ulos ja jollain keinoilla pitäisi pystyä niistä pääsemään eroon. Lapsettomana kun en kerää mitään omaisutta hautaani enkä yhteiskunnalle niin lopetin raatamisen kokonaan ja pärjään veronmaksajien rahoilla ja saan pitää lomani koska lystää. Aloin samanlaiseksi lusmuksi kuin lapsiperheellisetkin niin että otan vain parhaat päältä kakusta. Kyllä kannatti, en kadu päivääkään. Saa lapsiperheellisten jälkeläiset elättää minua.