Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin hankkia mahdollisimman pienellä vaivalla maisterin tutkinnon. Mitä suosittelette?

Vierailija
01.06.2020 |

Eli jos tarkoitus on hankkia akateeminen ylempi korkeakoulututkinto lähinnä työnantajien mieliksi, niin mikä tutkinto olisi helppoa suorittaa?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä sama metodi kuin ulimiehillä naisten hankinnassa? Ihan kuka tahansa käy, tyytyä voi mihin vaaan?

Vierailija
102/105 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä sama metodi kuin ulimiehillä naisten hankinnassa? Ihan kuka tahansa käy, tyytyä voi mihin vaaan?

Miksi se on sinulle ongelma? Täältä ketjusta on tullut hyviä ideoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin seiskan tai kasin tyttö, joka sairasti vakavaa masennusta lukion läpi. Oon mä saanut kasaanuutaman tutkinnon sen jälkeen. Poulkoilevia arvosanoja, koska ei ole ollut voimia panostaa opiskeluun. Olisi ollut kiva tietää olisinko ollut tuota tasoa terveenä...

Vierailija
104/105 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä helpoimmasta, mutta älä ainakaan minkään kielen tutkintoa suorita, jos haluat päästä helpolla. Opiskelen nyt neljättä vuotta erästä kieltä ja on paljon läsnäoloa, pienryhmätyöskentelyä ja joka kurssilla useampia palautettavia tehtäviä. Sivuaineissani olen päässyt paljon helpommalla (kauppatieteet, sosiaalipsykologia ja viestintä). Asiasisältö kursseilla ei ole välttämättä helpompaa, mutta opiskelumetodit ovat vähemmän kuormittavia noilla sivuainekursseilla.

Vierailija
105/105 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Maisteriksi ei kannata lukea jos mikään ei kerran kiinnosta. AMK tai opisto on enemmän sinun juttusi. Ei ole helppoa tietä maisteriksi ja tohtoriksi vielä vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän