Miltä näyttää himo miehen katseessa?
Siis voiko "kova" katse olla himoa vai jotain muuta? Tuijotti pitkään.
Kommentit (49)
Katse tavallaan "tummuu" ja muuttuu todella intensiiviseksi. Leuka painuu ehkä aavistuksen alaspäin ja suupielessä karehtii hymy. Vaikea kuvailla mutta sen katseen tunnistaa kun sen näkee. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen paljoa vaadita, pissismäinen ulkonäkö riittää monille miehille ;D ja esittää olevansa joku seksi hullu
Tissit tyrkylle ja kikatetaan.
Himo olutta tai vanukkaita kohtaan, vai mitä tarkoitat?
Sama kuin roboteilla silloin kun ne muuttuvat pahoiksi. Kiiluvat punaisina. Siniset silmät taas on merkki siitä että miestä ei paneta, vaan se on hyvä ja kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijotus. Jopa vihainen katse. Suupielien lipominen.
No tätä mietin kun katse oli enemmänkin kova ja tuijottava kuin mikään vaelteleva.
ap
Tuijotus on vallankäyttöä. Hän haluaa sinut kontrolliinsa. Jos sinulle tulee epämukava olo ja hän huomaa epävarmuutesi, se on hänelle kannustavaa. Älä näytä epävarmuutta! Älä ole huomaavinasi. Jos kuitenkin katsot, katso sen näköisenä että voit soittaa poliisille jos tarvis.
Seksuaalinen halu on laadukasta vain jos suhteessa on molemminpuolinen kunnioitus.
Himokuolaajat on pohjimmiltaan vain kateellisia kun heillä ei ole sinun viehätysvoimaasi ja haluavat tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin roboteilla silloin kun ne muuttuvat pahoiksi. Kiiluvat punaisina. Siniset silmät taas on merkki siitä että miestä ei paneta, vaan se on hyvä ja kunnollinen.
Robotilla eikä narsistilla ole sielua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsottaisipa minuakin noin :(
Et halua. Tästä kuvatunlaisesta puuttuu lämpö. Puhdasta esineellistävää himoa. Enemmän raiskaajan katse.
Kyllä haluan, siis sellaisen taholta jota itsekin haluan olisi ihanaa tuntea olevansa haluttu.
Älä sekoita asioita!
Raiskauksessa pahinta on jos tyyppi on vastenmielinen, eli et ole henkilöä itse valinnut etkä antanut lupaa.
Suhteessa tapahtumat on eri asia.
Seksuaalinen ahdistelu on pahuutta, tarvetta käyttää valtaa väkisin, väkivaltaa. Ei kukaan halua joutua hallitsemattoman väkivallan kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä mietin kun katse oli enemmänkin kova ja tuijottava kuin mikään vaelteleva.
ap
Tuijotus on vallankäyttöä. Hän haluaa sinut kontrolliinsa. Jos sinulle tulee epämukava olo ja hän huomaa epävarmuutesi, se on hänelle kannustavaa. Älä näytä epävarmuutta! Älä ole huomaavinasi. Jos kuitenkin katsot, katso sen näköisenä että voit soittaa poliisille jos tarvis.
Seksuaalinen halu on laadukasta vain jos suhteessa on molemminpuolinen kunnioitus.
Himokuolaajat on pohjimmiltaan vain kateellisia kun heillä ei ole sinun viehätysvoimaasi ja haluavat tuhota.
On olo että jotain kontaktia haluaa minuun. Minua sanotaan kauniiksi mutta itse en ole ulkonäkööni kauhean tyytyväinen. Alussa oli hymyilevä mutta kun se kontaktin haku alkoi ahdistaa minua ja minulle tuli epävarma olo, olen ollut ihan jäätynyt ja totinen. Sen jälkeen sain tätä kuvaamaani tuijotusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Himokuolaajat on pohjimmiltaan vain kateellisia kun heillä ei ole sinun viehätysvoimaasi ja haluavat tuhota.On olo että jotain kontaktia haluaa minuun. Minua sanotaan kauniiksi mutta itse en ole ulkonäkööni kauhean tyytyväinen. Alussa oli hymyilevä mutta kun se kontaktin haku alkoi ahdistaa minua ja minulle tuli epävarma olo, olen ollut ihan jäätynyt ja totinen. Sen jälkeen sain tätä kuvaamaani tuijotusta.
ap
Mutta siis, silti tunnen halua häntä kohtaan.. en koe häntä creepyksi vaikka käyttäytyykin intensiivisesti. Seksikäs on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihmiselläkään. Paitsi saduissa.
Vierailija kirjoitti:
Sama, tosin ahdistaa ajatuskin että katsoja olisi ihan joku ventovieras saati joku kiimainen irakki eli ei siis kiitos kuka vaan himokas vaan se ainoa mies jota itsekin himoitsisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Himokuolaajat on pohjimmiltaan vain kateellisia kun heillä ei ole sinun viehätysvoimaasi ja haluavat tuhota.On olo että jotain kontaktia haluaa minuun. Minua sanotaan kauniiksi mutta itse en ole ulkonäkööni kauhean tyytyväinen. Alussa oli hymyilevä mutta kun se kontaktin haku alkoi ahdistaa minua ja minulle tuli epävarma olo, olen ollut ihan jäätynyt ja totinen. Sen jälkeen sain tätä kuvaamaani tuijotusta.
ap
Sun täytyy hyväksyä itsesi. Kiusaajia kiehtoo epävarmuus. Tuo jäätymisesi on saalistajalle tosi palkitsevaa.
Tee mitä teet, mutta muista että kontrolli on sinulla. Et missään tilanteessa jää yhdenkään miehen armoille, vaan sulla on sun oma ihmisarvo, sun oma tahto.
Pahat ihmiset haluaa ohjailla ja kontrolloida muita, ja hakevat epävarmaa, helppoa saalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Sun täytyy hyväksyä itsesi. Kiusaajia kiehtoo epävarmuus. Tuo jäätymisesi on saalistajalle tosi palkitsevaa.
Tee mitä teet, mutta muista että kontrolli on sinulla. Et missään tilanteessa jää yhdenkään miehen armoille, vaan sulla on sun oma ihmisarvo, sun oma tahto.
Pahat ihmiset haluaa ohjailla ja kontrolloida muita, ja hakevat epävarmaa, helppoa saalista.
No tuon jälkeen on katsonut myös lempeästi ja ystävällisesti.. voiko olla kiinnostunut?
ap
niin ja mehän ei (vielä?) ole puhuttu, tuijotettu vaan
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua. Tästä kuvatunlaisesta puuttuu lämpö. Puhdasta esineellistävää himoa. Enemmän raiskaajan katse.
Kyllä haluan, siis sellaisen taholta jota itsekin haluan olisi ihanaa tuntea olevansa haluttu.
Älä sekoita asioita!
Raiskauksessa pahinta on jos tyyppi on vastenmielinen, eli et ole henkilöä itse valinnut etkä antanut lupaa.
Suhteessa tapahtumat on eri asia.Seksuaalinen ahdistelu on pahuutta, tarvetta käyttää valtaa väkisin, väkivaltaa. Ei kukaan halua joutua hallitsemattoman väkivallan kohteeksi.
Raiskauksessa on pahinta se, että luottamus petetään. Ehkä pahinta on, jos sen tekee ihminen, josta piti.
Joltain ällöttävältä ei ikinä edes odota luotettavuutta.
Tässä arvoisille palstalaisille esimerkki siitä, miten katseesta voi kertoa kauniisti ja inhimillisesti,
ketään loukkaamatta, ilman omassa mielikuvituksessa tehtyjä oletuksia toisen alkukantaisuudesta.
https://www.tassajanyt.com/post/2017/11/05/katseen-valtavasta-voimasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin-ketjut erikseen.
Ja missähän tilanteessa näin tapahtuu? Luulempa, että olet nyt ottanut väärät riidit.