Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää himo miehen katseessa?

Vierailija
01.06.2020 |

Siis voiko "kova" katse olla himoa vai jotain muuta? Tuijotti pitkään.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pelottava ja sen hengityksen kanssa järkyttävä. En kestä kumpaakaan.

Vierailija
42/49 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse tavallaan "tummuu" ja muuttuu todella intensiiviseksi. Leuka painuu ehkä aavistuksen alaspäin ja suupielessä karehtii hymy. Vaikea kuvailla mutta sen katseen tunnistaa kun sen näkee. :D

Tämä. Sinisilmäisillä sen tummumisen näkee ihan konkreettisesti, kun pupillit laajenevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen... tiiätsä.. sellainen noh... niinkuin väyrysellä. "metsästäjänkatse".

Vierailija
44/49 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/49 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin roboteilla silloin kun ne muuttuvat pahoiksi. Kiiluvat punaisina. Siniset silmät taas on merkki siitä että miestä ei paneta, vaan se on hyvä ja kunnollinen.

Robotilla eikä narsistilla ole sielua.

Ihan kaikilla ihmisillä on sielu, vaikka esimerkiksi narsistit välillä vaikuttaisivatkin sieluttomalta.

Vierailija
46/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näyttää vihaiselta, joskus siltä kuin olisi täysin avuton, joskus lempeältä.

Vierailija
47/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
48/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijotus. Jopa vihainen katse. Suupielien lipominen.

No tätä mietin kun katse oli enemmänkin kova ja tuijottava kuin mikään vaelteleva.

ap

Metsästäjän katse.

Tämä. Sellainen samaan aikaan äärimmäisen intensiivinen mutta oudon tyhjä katse tulee miehille silmiin juuri ennen kuin ne puristaa liipaisimesta -tai kun katsovat himonsa kohdetta.

Yleensäkin jos mies on täysin keskittynyt yhteen asiaan, niille tulee samantyyppinen tyhjä jähmeä tuijotus ja ilmeettömät kasvot. Koska ovat niin yksikanavaisia. Kaikki muu lakkaa ilmeisesti olemasta kun mieli keskittyy yhteen asiaan.

Juuh. Olen kateellinen, kun mieheni katsoo muita - esimerkiksi äitiäni - george clooneymaisen veikeästi. Minä saan tuon metsästäjäilmeen. En ole saanut alkuaikojen jälkeen sitä söpöä ilmettä joka flirttailee, se menee muille. Joskus suihkussaollessa olen säikähtänyt että mitä tein väärin, kun katse on niin intensiivinen.

Niin ja syy varmaan se, että itse en osaa keimailla ilmeillä. Sellaista silmäpeliä ei siis pelata, se on käynyt turhaksi minun suhteen.

Vierailija
49/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus näyttää vihaiselta, joskus siltä kuin olisi täysin avuton, joskus lempeältä.

Kuvailemasi mies on ihastunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi