Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ottaisitko nurkkiisi todella komean miehen, joka siivoaa kodin siistiksi ja kokkaa terveellisiä ruokia ja on hyvä keskustelemaan.

Vierailija
31.05.2020 |

Miinus , että ei tajua rahasta ja taloudesta mitään eikä mene töihin tai halua mitään sosiaaliturvaa vaan luottaa , että sinä elätät hänet.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Mies hankkikoon itse rahansa.

Vierailija
2/24 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo siivellä eläminen. En jaksais, että tuhlaa mun rahat. Enkä jatkuvaa höpinää. Oletan hyvän keskustelun olevan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta hyvännäköinen työtön mies, joka osaa kokata, siivota ja keskustella, MUTTA tulee toimeen omilla tuillansa eikä pyydä multa mitään JA asuu omassa (siistissä) kämpässänsä kelpaisi heti.

Vierailija
4/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kanakanaisia. Ruoka kelpaa ja komeus mutta ei suostuta maksamaan siitä.

Vierailija
5/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen romantikko, mutta luulisi tunteitakin kuuluvan kuvioon?

Vierailija
6/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua rahasta ja taloudesta mitään? Ei ole minkäänlaisia taitoja, joita tahtoo elämässään hyödyntää? Ei siis ole kovin älykäs, jolloin eläminen ja keskustelu hänen kanssaan olisi yhtä kärsimystä. 

Jos mies olisi mun mielestä komea, ei se vielä ollenkaan riittäisi. Pitäisi olla myös älykäs, kiltti ja kiinnostunut asioista ja tietenkin seksissä samat mieltymykset. Esimerkiksi omaa aviomiestäni elättäisin mielelläni, ei tartte edes siivota ja laittaa ruokaa.

Vierailija
7/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommosia miehiä ole edes olemassa.

Vierailija
8/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt raha ja talous ovat tärkeitä jos niitä kiinnostavia keskusteluja käydään.

Vierailija
9/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuksia on liikaa ja ne ovat vastenmielisiä miinuksia. Kun itse on yrittäjä, joka tykkää tehdä töitä ja jolle on aivan varmasti aina töitä, niin tuollainen tyyppi olisi painajainen kaikin puolin. Sitä paitsi kotini on jo siisti ja tykkään tehdä ruokaa itsekin, joten siihenkään en tarvitse mitään tyyppiä. Uskon, että tuollainen tapatyötön olisi vain todella ärsyttävä tyyppi, jonka kanssa ei voisi edes jutella mitään, sillä yhteistä ei löytyisi. Komeus katoaisi hyvin pian jo tuon asian takia ja äijä vain ärsyttäisi.

En huolisi, en vaikka maksettaisi.

Vierailija
10/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi rahaa hänen ylläpitämiseen ja jos meillä olisi lapsia,  joita hän hoitaisi kotona, niin kyllä. Tällä hetkellä olen pätkätöissä, niin liian kallis mies mulle.

Vierailija
11/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen romantikko, mutta luulisi tunteitakin kuuluvan kuvioon?

Onko kettuuntuminen sopiva tunne?

Vierailija
12/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi edes viikoksi. Miehen pitää elättää itsensä, minä en sitä tekisi.

Vierailija
13/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Miesten "todella komea" tarkoittaa yleensä keskivertoa ja tuhtia.

Halua fiksun ja kauniin heteromiehen.

Vierailija
14/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tajua rahasta ja taloudesta mitään? Ei ole minkäänlaisia taitoja, joita tahtoo elämässään hyödyntää? Ei siis ole kovin älykäs, jolloin eläminen ja keskustelu hänen kanssaan olisi yhtä kärsimystä. 

Jos mies olisi mun mielestä komea, ei se vielä ollenkaan riittäisi. Pitäisi olla myös älykäs, kiltti ja kiinnostunut asioista ja tietenkin seksissä samat mieltymykset. Esimerkiksi omaa aviomiestäni elättäisin mielelläni, ei tartte edes siivota ja laittaa ruokaa.

Mitä mieltymyksiä sinulla on seksissä?

Vierailija
15/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin todella varakas, miksipä ei. En kyllä mitään palkkaa maksaisi, mutta minulle jäisi kotitöiden tekemisestä kuluva aika hankkia tuloja perheellemme. Jos mies olisi vielä lapsirakas, voisimme harkita sijaislapsien ottamista. Se voisi olla miehen työ, saisi pientä palkkaa.

Jos tämä järjestely riittäisi miehelle, sopisi minulle ihan ok. Jotain pientä elatusta voisin miettiä.

Lisäksi voisimme ottaa kasan lemmikkejä. Lapset, koti ja lemmikit olisi miehen vastuulla.

Vierailija
16/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin todella varakas, miksipä ei. En kyllä mitään palkkaa maksaisi, mutta minulle jäisi kotitöiden tekemisestä kuluva aika hankkia tuloja perheellemme. Jos mies olisi vielä lapsirakas, voisimme harkita sijaislapsien ottamista. Se voisi olla miehen työ, saisi pientä palkkaa.

Jos tämä järjestely riittäisi miehelle, sopisi minulle ihan ok. Jotain pientä elatusta voisin miettiä.

Lisäksi voisimme ottaa kasan lemmikkejä. Lapset, koti ja lemmikit olisi miehen vastuulla.

Elämä olisi varmasti todella onnellista tuollaisessa järjestelyssä.

Vierailija
17/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin ihmisen kotiin olemaan kodinhoitaja? Haluaisin tehdä kotihommia yhdessä ja vuorotellen. Olisi todella ahdistavaa, jos joku hoitaisi kaikki kotityöt.

Vierailija
18/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo vastata että kyllä, minulla on jo sellainen.

Mutta tämä 1.0 versio tuo myös leivän pöytään ja on menestyvä työssään.

tänään 24v yhdessä.

Vierailija
19/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltymyksiä sinulla on seksissä?

Ei mitään kovin erikoista, mutta jollain toisella naisella voi olla ja aloituksessa ei edes mainittu seksiä. Siivouksen voi ostaa, samoin hyvää ruokaa jos kerran on rahaa ja ystävien kanssa voi keskustella, eihän nuo mitään erityisiä valtteja ole naiselle, jolla on varaa elättää mies.

Vierailija
20/24 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minä haluan parisuhteen itsenäisen tasavertaisen aikuisen kanssa. Onneksi mulla on jo sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä