Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko tämä suhteemme tilasta vai tylsyydestä?

Vierailija
31.05.2020 |

Olen naimisissa, mutta salaa ihastunut naiseen joka on täysin vaimoni vastakohta. Ulkonäöllisesti heissä on jotain samaa, mutta muuten ihastus kuumottaa jatkuvasti: hänellä on lihaksikas ja timmi kroppa oikeastaan en ole aiemmin pitänyt lihaksikkaista naisista, mutta hän on täydellinen.
Vaimoni on laihatikku.
Hänellä on huoleton ja nopea tapa laittautua, kun vaimoni tuhertaa itseään ja vaatteitaan loputtomiin.
Hän on sähäkästi aina ajoissa ja ajaa sopivasti pientä ylinopetta, joa meinaa olla myöhässä. Vaimo on aina myöhässä ja vinkuu ylinopeudesta, eikä tietenkään aja autolla, vaikka on kortti.
Hänellä on hyvä työ ja pyrkii eteenpäin. Vaimo jämähtänyt hantti hommiin.
Hän on vakavamielinen, mutta ystävällinen. Vaimo on sellainen höpöttäjä ja hauskan pitäjä. Räjähtelee myös herkästi.
Hän on itsenäinen ja rohkea. Vaimo haluaa aina tukea ja seuraa ja pelkää monenlaisia juttuja. Se on väliin aika raskasta.
Tykkään silti vaimosta ja meillä on himottavaa seksiä. En ymmärrä miksi ihastus kiehtoo minua, niin. Olen pohtinut, että onko se tuo erillaisuus, että ei olekkaan kyse rakastumisesta vaikka siltä tuntuu. Kellekkään en voi puhua tästä, joten teille avauduin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas.

Vierailija
2/2 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä, että olet tuntenut vaimosi tarpeeksi kauan nähdäksesi hänessä ihastuttavien piirteiden lisäksi ärsyttäviä piirteitä, ja että olet tuntenut tämän toisen naisen niin vähän aikaa, että näet vasta niitä ihastuttavia piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan