Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa taas kevät ja kesä kun pitää pukeutua kevyemmin, koska syksyn ja talven pimeinä iltoina tuli herkuteltua + koronakilot

Vierailija
31.05.2020 |

Kyllä sitä on useampi ylimääräinen kilo taas tullut herkkuja syödessä vaikka joka vuosi päätän että en niitä herkkuja syö, koska haluan kesällä olla timmimmässä kunnossa.

Mutta joka vuosi sama, tänä vuonna lisäksi koronakevät jonka takia on tullut entistä enemmän mässytettyä herkkuja kotona. En haluais pukeutua edes tavalliseent-paitaan koska sekin korostaa näitä ylimääräisiä kiloja. Voi kun sais taas kääriytyä villapaidan alle piiloon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee liikunnasta kovin vaikeasti järjestettävää? Kaikki voivat lähteä kävelemään tai pyöräilemään, jos on polkupyörä. Kyse yleensä saamattomuudesta, jos ei saa itseään liikkeelle. Itse käyn töissä, jossa koko ajan tartuntariski melko korkea.

Tätä juuri tarkoitan, kun ei vaan tajua. Jotkut voi olla työpäivän jälkeen niin väsyneitä ja kuormittuneita, että sen jälkeen kun pakolliset hommat on hoidettu, kun on ensin fillaroitu vesisateessa töistä kotiin, ruuan laitot, kaupassa käynnit, pyykkämiset, lasten kouluasiat ja koirat ulkoilutettu sitä vain nukahtaa istualleen sohvalle. Mutta onneksi teille on kaikki helppoa ja muut on vain saamattomia.

Kyllä mä ton ymmärrän. Se arkiruljanssi on niin hirvittävän vaativa että ei siinä jaksa olla mitenkään päin mikään himoliikkuja. Mutta. Karu totuus on se, että sinusta itsestäsi se on kiinni. Itse tajusin 10kg ylipainoisena pari vuotta sitten että jos en ehdi liikkumaan, ehdin ainakin syödä terveellisesti. Aloitin siitä, paino tippui hiljalleen puolentoista vuoden aikana sen 10kg. Puoli vuotta sitten otin mukaan liikunnan. Surkeat kerta viikkoon, mutta silti! Kaikki kannattaa. Nyt juoksen 2-3 kertaa viikossa sen mukaan miten ehdin. Ja yllättävän hyvin sitä ehtii kun ei keksi tekosyitä. Niitä kyllä keksii hamaan tappiin saakka, mutta tosiasiassa sinä itse voit siihen omaan painoosi tai aktiivisuuteesi vaikuttaa.

Niin juu, minä en ole ylipainoinen, mutta helvetin väsynyt kylläkin.

Vierailija
22/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo percele todellista, jengi suunnittelee vaa käyttävänsä isompia vaatteita ja liikkuvansa öisin ulkona ettei tarvii vaa lopettaa herkuttelua :D sehä on ihan sama miltä kukin näyttää mut miettikää vähä terveyttänne, on toi ruoka kyl näköjään maailman yleisin huume millä ittensä pilaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä