Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa taas kevät ja kesä kun pitää pukeutua kevyemmin, koska syksyn ja talven pimeinä iltoina tuli herkuteltua + koronakilot

Vierailija
31.05.2020 |

Kyllä sitä on useampi ylimääräinen kilo taas tullut herkkuja syödessä vaikka joka vuosi päätän että en niitä herkkuja syö, koska haluan kesällä olla timmimmässä kunnossa.

Mutta joka vuosi sama, tänä vuonna lisäksi koronakevät jonka takia on tullut entistä enemmän mässytettyä herkkuja kotona. En haluais pukeutua edes tavalliseent-paitaan koska sekin korostaa näitä ylimääräisiä kiloja. Voi kun sais taas kääriytyä villapaidan alle piiloon.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku ja (pyörä)lenkille. Yöllä ei tule kauhistelijoita vastaan ja voit kuunnella lintujen laulua.

Vierailija
2/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu joka alkukesä, ahdistaa ihan helvsti, kun tulee aika siirtyä kesävaatteisiin ja kadut täyttyvät vähäpukeisista hyväkroppaisista naisista. Itselläni ei ole mitään massiivista ylipainoa, normipainon ylärajoilla kylläkin nyt, mutta minulla on geneettisesti hirvittävän ruma vartalo, jossa ei ole mitään kaunista: torso on suora pötkylä, tissit on pienet ja kummalliset, persus on neliskanttinen möhkylä ja sääret lyhyet ja paksut. Nyt pitäisi sitten etsiä kaapista jotain kivaa kesävaatetta ja lähteä hyvällä mielellä töihin. Onneksi kohta tulee taas syksy ja vaatteet palautuu ihmisten päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei pitäisi tulla yllätyksenä, että kesä ja kesävaatteet tulevat joka vuosi.

Vierailija
4/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tyypillinen jokavuotinen laihdutusketjun keskustelija.

Vierailija
5/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi syksynä päätät pitää niitä kesävaatteita koko ajan kotona. Tai vielä parempi, kuljet kotona pelkissä bikineissä. Takuuvarma motivaatio :)

Vierailija
6/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on omasta takaa lämpöilyä, on vaikea tietää, miten pukeutua edes sisällä auringon paahtaessa ikkunasta. Ulos olisi kahta vaikeampi pukeutua. Vähän erilainen ongelma.

Vierailija
7/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei voi syyttää kuin itseään.

t -3,5kg

Vierailija
8/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, elämähän on valintoja.

Koronakeväänä on ollut oikein hyvin aikaa treenata ja lenkkeillä, juuri muuta ole voinutkaan tehdä.

Vierailija
9/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, elämähän on valintoja.

Koronakeväänä on ollut oikein hyvin aikaa treenata ja lenkkeillä, juuri muuta ole voinutkaan tehdä.

Juuri näin. Kuten aina niin laiskat ihmiset keksii kyllä tarvittavat tekosyyt ja ne joilla on motivaatiota niin löytävät kyllä keinot treenata jopa koronarajoituksien aikana. Kukaan ei pakota herkuttelemaan.

Vierailija
10/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut korona sai motivoitumaan kunnon kohotuksesta... Aion selviytyä Koronaan sairastuessani hengissä.

Tässä on treenattu nyt 2kk ja viime kesän vaatteet eivät kiristä. Tavoite on saada jatkettua kunnon kohotusta. Tänään pyörällä töihin... Liikuntaa kuutena päivänä viikossa. Valitkaa liikuntalaji, josta tykkäätte. Kivaa lajia jaksaa paremmin.

Vierailija
11/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman koronaa sitte ois ollu liian kiire ja tullu stressikiloja.

Vierailija
12/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas suorittajat lesoilee suorittamisellaan. Joillekin on ilmeisesti vaikea ymmärtää, että korona-aika on voinut olla töissa ja kotona todella kuormittavaa, jopa masennusta aiheuttavaa, eikä liikunta ole ollut ensimmäisenä mielessä tai kovinkaan helposti järjestettävissä. No, onneksi ikinä ei ole liian myöhäistä. Jos aloittaa nyt kuntoilun, ensi kesänä on jo paremmassa kuosissa.

Vierailija
13/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee liikunnasta kovin vaikeasti järjestettävää? Kaikki voivat lähteä kävelemään tai pyöräilemään, jos on polkupyörä. Kyse yleensä saamattomuudesta, jos ei saa itseään liikkeelle. Itse käyn töissä, jossa koko ajan tartuntariski melko korkea.

Vierailija
14/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut korona sai motivoitumaan kunnon kohotuksesta... Aion selviytyä Koronaan sairastuessani hengissä.

Tässä on treenattu nyt 2kk ja viime kesän vaatteet eivät kiristä. Tavoite on saada jatkettua kunnon kohotusta. Tänään pyörällä töihin... Liikuntaa kuutena päivänä viikossa. Valitkaa liikuntalaji, josta tykkäätte. Kivaa lajia jaksaa paremmin.

Viime kesänä sai ostaa pienempiä vaatteita, kokoa XL.,jee!

Nyt ne on pieniä ja kiristää, piti ostaa Taas kokoa XXL. Koska vuosi sitten heitin kaikki kesän 2017 vaatteet roskiin.

V i ttu mun elämä on jatkuvaa läskitaistelua .

N35

Vierailija
15/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet ainoa painon kanssa kamppaileva, mutta sun pitää löytää oikea tapa painon hallintaan. Itse en osaa olla millään dieetillä. Mun tie painonhallintaan on liikunta. Mielitekoja säännöllisesti liikkuessa on vähemmän itselläni.

Vierailija
16/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee liikunnasta kovin vaikeasti järjestettävää? Kaikki voivat lähteä kävelemään tai pyöräilemään, jos on polkupyörä. Kyse yleensä saamattomuudesta, jos ei saa itseään liikkeelle. Itse käyn töissä, jossa koko ajan tartuntariski melko korkea.

Tätä juuri tarkoitan, kun ei vaan tajua. Jotkut voi olla työpäivän jälkeen niin väsyneitä ja kuormittuneita, että sen jälkeen kun pakolliset hommat on hoidettu, kun on ensin fillaroitu vesisateessa töistä kotiin, ruuan laitot, kaupassa käynnit, pyykkämiset, lasten kouluasiat ja koirat ulkoilutettu sitä vain nukahtaa istualleen sohvalle. Mutta onneksi teille on kaikki helppoa ja muut on vain saamattomia.

Vierailija
17/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa, ettei ainakaan vaikuta mitään kaunista muotia löytyvän ainakaan tutuista nettikaupoista. Eli voi aivan vapaasti tyytyä pienempään puvustoon vaikka olisi lihonut kuten minullekin kävi.

Vierailija
18/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun ei ymmärretä että kaikki emme ole samanlaisia. Itse en ole ylipainoinen mutta kroppa on lösähtänyt koska olen ollut kolme kuukautta lähes halvaustilassa coronan takia. Ennen kävin pari kertaa viikossa vesijumpassa ja nyt kolme kuukautta ei mitään liikuntaa.

Vierailija
19/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitan, kun ei vaan tajua. Jotkut voi olla työpäivän jälkeen niin väsyneitä ja kuormittuneita, että sen jälkeen kun pakolliset hommat on hoidettu, kun on ensin fillaroitu vesisateessa töistä kotiin, ruuan laitot, kaupassa käynnit, pyykkämiset, lasten kouluasiat ja koirat ulkoilutettu sitä vain nukahtaa istualleen sohvalle. Mutta onneksi teille on kaikki helppoa ja muut on vain saamattomia.

Kyllä mä ton ymmärrän. Se arkiruljanssi on niin hirvittävän vaativa että ei siinä jaksa olla mitenkään päin mikään himoliikkuja. Mutta. Karu totuus on se, että sinusta itsestäsi se on kiinni. Itse tajusin 10kg ylipainoisena pari vuotta sitten että jos en ehdi liikkumaan, ehdin ainakin syödä terveellisesti. Aloitin siitä, paino tippui hiljalleen puolentoista vuoden aikana sen 10kg. Puoli vuotta sitten otin mukaan liikunnan. Surkeat kerta viikkoon, mutta silti! Kaikki kannattaa. Nyt juoksen 2-3 kertaa viikossa sen mukaan miten ehdin. Ja yllättävän hyvin sitä ehtii kun ei keksi tekosyitä. Niitä kyllä keksii hamaan tappiin saakka, mutta tosiasiassa sinä itse voit siihen omaan painoosi tai aktiivisuuteesi vaikuttaa.

Vierailija
20/22 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten korona-aikana on tullut niin monille lisää kiloja vaikka muiden menojen peruunnuttua on ollut älyttömästi aikaa liikkua. Olen käynyt aamuisin kävelyllä ja iltapäivästä töiden jälkeen joko juoksemassa tai pyöräilemässä. -5kg itsellä lähtenyt kuin huomaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä