Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan töitä? Sos tilanteiden pelko....

Vierailija
31.05.2020 |

Kärsinyt iät ja ajat sosiaalisten tilanteiden pelosta ja ahdistuksesta. jos joudun asiakaspalveluun töihin niin vatsani on koko päivän kuralla koska jännitän niin paljon ja siitä seuraa taas masennus kun olen joka päivä niin stressaantunut. Tuntuu etten varmaan koskaan enää pysty tehdä töitä..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat ajamaan metsäkonetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeat ajamaan metsäkonetta

minua ahdistaa autolla ajaminen niin paljon että varmaan tappaisin itseni tai jonkun...

Vierailija
4/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile terapiaa tai hanki lääkitystä.

Vierailija
5/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile terapiaa tai hanki lääkitystä.

kokeiltu on jo 4 vuotta, sitten kuntouduin ja nyt olen pelokas ja ahdistunut taas

Vierailija
6/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama diagnoosi ja vähän Asperger-piirteitä. Olen ollut siivoojana ja ruokapalvelutyöntekijänä. Siivous varsinkin on sopinut minulle erinomaisesti.

En selviä työhaastatteluista, mutta sain työpaikkani työkokeilun jälkeen.

Kyllä meille estyneillekin on paikkamme tässä maailmassa. Ei kaikissa töissä tarvitse olla puhelias tai sosiaalinen.

Vierailija
7/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama diagnoosi ja vähän Asperger-piirteitä. Olen ollut siivoojana ja ruokapalvelutyöntekijänä. Siivous varsinkin on sopinut minulle erinomaisesti.

En selviä työhaastatteluista, mutta sain työpaikkani työkokeilun jälkeen.

Kyllä meille estyneillekin on paikkamme tässä maailmassa. Ei kaikissa töissä tarvitse olla puhelias tai sosiaalinen.

kiva kuulla :) niin mulla on toi estynyt persoonallisuushäiriö myös,, se on pilannut koko elämäni melkein... 

Vierailija
8/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko päästä uudelleen terapiaan tai saada uudet lääkkeet? Selvästi tarvitset enemmän/erilaista apua, jos ei ole riittänyt. :)

Vierailija
9/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen freelancerina virtuaaliassarin ja graafikon hommia usealle lafkalle. Nettonsiot vaihtelee 2000-4000 €/kk välillä. Kiva siisti sisätyö mitä saa tehdä missä haluaa milloin haluaa.

Diagnoosit asperger ja paniikkihäiriö

Vierailija
10/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja ahdistuneisuutta. Minä en pystyisi asiakaspalveluun. Alan tärisemään ja puhumaan mitä sattuu. En uskalla enään mennä mihinkään työhaastatteluun tai töihin. Minulla on työhistoriaa mutta työssä olen ollet ihan paniikissa ja väsynyt kun jännitään. En uskalla syödä tai kahvitella muiden kanssa.

Tämä on ollut minulla nuoresta asti. Ymmärrän että on hölmöä mennä paniikkiin, mutta se olo vain tulee.

Vierailija
11/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työkyvyttömyyseläkkeellä samojen haasteiden takia. Ei mikään oikeen kunnolla auta. Älä ainakaan mene duuniin joka on liikaa tämänhetkiselle sietokyvyllesi. Liika on vain liikaa ja tulee uusia pettymyksiä. Askel kerrallaan etenet ja koita saada uudestaan terapiaa vaikka vähän harvemmin (ellei Kela enää tue) jos siitä kerran oli hyötyä.

Vierailija
12/20 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt Koronan ansiosta etätyöt lisääntyy joten voi olla hitunen lisää toivoa paremmasta tulevaisuudesta.

Vierailija
13/20 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinänsä onnekkaassa tilanteessa että olen sihteerin töissä ja mulla on oma työhuone. Asiakaspalvelua ei ole yhtään.

Vierailija
14/20 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/20 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä on osaamisesi. Esimerkiksi ostolaskujen käsittelijän ei hirveesti tarvitse tehdä asiakaspalvelutyötä. Tai kirjanpitäjän, jos on jossain firmassa. Eikä jonkun porrassiivonjankaan tarvitse hirveesti asukkaiden kanssa länkyttää, jos ei halua. Metrokuski on aika yksin siellä kopissa. Nosturinkuljettajaa ei kukaan edes näe.

Vierailija
16/20 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mikä on osaamisesi. Esimerkiksi ostolaskujen käsittelijän ei hirveesti tarvitse tehdä asiakaspalvelutyötä. Tai kirjanpitäjän, jos on jossain firmassa. Eikä jonkun porrassiivonjankaan tarvitse hirveesti asukkaiden kanssa länkyttää, jos ei halua. Metrokuski on aika yksin siellä kopissa. Nosturinkuljettajaa ei kukaan edes näe.

Siis kirjanpitäjä, jossa on jossain muualla kuin tilitoimistossa töissä.

Vierailija
17/20 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikuisesti kiitollinen siitä, että menin 16 v. Valintatalon kassalle töihin. Ekan työpäivän jälkeen, joka oli lauantai, menin työkkäriin (silloin ei ollut nettiä vaan työpaikkoja käytiin kysymässä työkkäristä) eikä siellä oikein ollut muuta, joten jäin Valtsuun. Onneksi, sillä se auttoi alkuun siinä, että pääsin siitä kamalasta ujoudesta ja ihmisten edessä olemisesta eroon pikkuhiljaa. Edelleen on jännitystä isommassa porukassa, mutta osittain se johtuu aiemmin sairastamastani masennuksesta työpaikkakiusaamisen takia. Ja välillä aina lopahtaa itsevarmuus, kun jatkuvasti joutuu pettymään, kun en kelpaa minnekään töihin. 

Vierailija
18/20 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouksessa saa tehdä aika yksin, joskus on työpari, siivoa rakennuksia ei hotellihuoneita niin saat olla aika rauhassa

Vierailija
19/20 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä nyt pilvin pimein töitä joissa ei ole asiakaspalveua, pitää vaan kouluttautua johonkin sellaiselle alalle, yleensä ihmiset pyrkii alalle joka sopii omalle luonteelle jne.

Vierailija
20/20 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat traktorikuskiksi. Ajelet traktorilla metsässä ja pelloilla. Jahtaat naisia traktorilla ja naureskelet naama irvessä että miksei sitä sairaseläkettä jo kirjoiteta mt-puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme