Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuksessa onnistuneet, vinkkejä?!

Vierailija
31.05.2020 |

Kertokaa ihmeessä miten sen teitte! Mä en osaa!

Olen pienikokoinen toimistotyötä tekevä nainen, kulutus laskurin mukaan 1800kcal/vrk eli enintään 1300kcal/vrk saisin syödä jotta laihtuisin sen 500gr/viikko ja puolessa vuodessa olisi mahdollista päästä tavoitteeseen eli rapian 10kg pudotukseen. Mutta kun en saa pudotettua yhtään! Jos syön ns. vapaasti niin syön sellaiset 2500-3000kcal/vrk mikä on auttamattomasti liikaa, jos pidän ruokapäiväkirjaa niin saan nipistettyä n. 2000kcal/vrk -tasolle mutta kun tuosta pitäisi vähentää vielä huomattavasti ja en vaan ole silloin kylläinen/tyytyväinen. Ei ole kiljuva nälkäkään mutta "tekee mieli syödä" eli ajatus pyörii ruuassa koko ajan ja mieli rauhoittuu ja pystyn keskittymään muuhun kuin ruuan ajattelemiseen vasta kun olen syönyt. En tajua miten tästä pääsee eroon. Sipsit ja suklaat ja pastat on jo pitkälti korvattu kasviksilla joita yritän syödä sen puoli kiloa joka päivä, lisäksi vaihdellen lihaa/kalaa/lihankorvikkeita. Maitotuotteita en juuri käytä mitä nyt proteiinirahka on sellainen luottovälipala. Leipää syön enää ainoastaan jälkiuunileipä ja sitä enintään 2 palaa päivässä siinä kun ennen mussutin juustosämpylöitä ja karjalanpiirakoita monta kertaa päivässä.

Mutta miten tästä ruuanhimosta pääsee eroon? Ei ole mielestäni kyse siitäkään että antaisin itseni pakonomaisesti ähkyyn.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän. Jos on nälkä, juo vähän vettä.

Opettele sietämään nälän tunnetta. Ei se niin vaikeaa ole.

Lyö itseäsi vaikka vasaralla aina jos meinaat mennä syöpöttelemään ylimääräistä.

Vierailija
2/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valitettavasti tullut siihen ikään, että paino putoaa vain, jos syöminen lopetetaan kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Nutrilett-kuurilla 3 kk:ssa 25 kg pois 83 kilosta 58 kiloon. Juju on se, että syöt viisi pirtelöä päivässä ja viidentenä tai kuudentena päivänä et tunne enää nälkää. Laihdut nopeasti.  Kuurin jälkeen söin VHH.sti 3 kk ja painoni vakiintui siihen noin 60 kiloon. Nyt syön mitä vaan, mutta en isoja annoksia, koska en ole venyttänyt vatsalaukkuani kuurin jälkeen.  Jäätelöä, pizzaa, kebabbia kerran viikossa esim ja paino pysynyt jo 2v:) Suosittelen, mutta vaatii sen, että pystyy kärsimään nälkää, päänsärkyä ja veetutusta 4-5 ekaa päivää, eikä sorru MIHINKÄÄN MUUHUN!

Vierailija
4/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vielä sanoa itseäni onnistuneeksi laihduttajaksi vaikka olen vuoden alkupuolelta pudottanut 21 kiloa. Sen voin sanoa, että syömisrytmiin pääseminen vie aikaa. Minulla siihen meni noin kaksi kuukautta. Nälkä oli, se pitää vaan kestää. Jatka vaan kilokalorien laskemista. Onhan sinulla joku nettipohjainen ruokapäiväkirja? Tutki sieltä mitä ruokia voit vaihtaa kevyempiin.

Vierailija
5/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto, ja syö vain kolmesti päivässä. Mutta älä ole nälkäinen, syö jos on nälkä.

Vierailija
6/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus on tosi helppoa. Syöt vain vähemmän kun kulutat, ja laihdut varmasti.

Vaikeampaa on sitten pysyä laihana, olla nälässä ja kieltäytyä syömästä kylläiseksi -- ja sitä pitäisi jatkaa lopun elämän ajan, siinä se vaikeus on, miten sen kestää eikä lipsu niin että paino nousee.

Vierailija
7/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuneeksi lasketaan kun paino on pysysynyt saavutetulla tasolla 5 vuotta. Nutrilett -kuureilla siinä ehtii laihduttaa samoja kiloa 25 kertaa.

Vierailija
8/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juju on kyllä se, että katsoo syömänsä ruuan kalorit! Syödä kun voi vaikka kuinka, kunhan opettelee mitä kannattaa syödä! Itse söin esim tänään iltapalaksi 2 paistettua kananmunaa ja kokonaisen  kesäkurpitsan pannulla paistettuna. Iso ja herkullinen ateria ja täyttävä. Kesäkurpitsan kalorit 18/ 100 grammaa.

Vierailija
9/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi vhh-dieetti.

Ja toisena ohjeena: aloita kuntosali tai vastaava urheilu, missä saat kasvatettua lihaksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan