Heräsin yöllä kovaan nälkään, huonoon oloon ja siihen että tärisin. Mistä voi johtua?
Olin monta tuntia valveilla tärisemässä ja itkeskelemässä sohvalla, oksensin lopulta ruuansulatusneisteitä ilmeisemmin, sitten sain onneksi syötyä ja olo helpottui. Lisään että söin kyllä iltapalan ennen nukkumaanmenoa. Pahoinvointi on lisääntynyt viime aikoina. En ole raskaana.
Kommentit (11)
Varmaan siitä että sulla oli nälkä ja verensokeri laski liian matalalle. Kuinka monta kertaa päivässä ja mitä sinä syöt? Syötkö n. 2000 kcal edestä, sisältäen mm. kaksi lämmintä ateriaa päivässä? Syötkö joka aterialla proteiineja ja hiilihydraatteja?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ryypiskelit siellä koronapuistossa.
En harrasta sellaista. :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siitä että sulla oli nälkä ja verensokeri laski liian matalalle. Kuinka monta kertaa päivässä ja mitä sinä syöt? Syötkö n. 2000 kcal edestä, sisältäen mm. kaksi lämmintä ateriaa päivässä? Syötkö joka aterialla proteiineja ja hiilihydraatteja?
Syön mielestäni aika paljon, tosin liikunkin paljon. En syö noin montaa lämmintä ateriaa, mutta olen kuitenkin yrittänyt sisällyttää ruokavaliooni kasviksia ja hedelmiä. Tuo tapahtui pari päivää sitten, nyt tänäänkin on ollut tosi huono olo, oksensin vasta.
Oletko vetänyt paljon piriä ja sitten lopettanut?
Alhainen verensokeri eli hypoglykemia todennäköisesti. Siis tavallaan diabeteksen vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Alhainen verensokeri eli hypoglykemia todennäköisesti. Siis tavallaan diabeteksen vastakohta.
Niin määkin oon miettinyt, mutta mulla on tänään melkein samanlainen olo.
Vetis 17v+1v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön mielestäni aika paljon, tosin liikunkin paljon. En syö noin montaa lämmintä ateriaa, mutta olen kuitenkin yrittänyt sisällyttää ruokavaliooni kasviksia ja hedelmiä. Tuo tapahtui pari päivää sitten, nyt tänäänkin on ollut tosi huono olo, oksensin vasta.
Kasviksissa ja hedelmissä on paljon vitaamineja mutta niiden kalorisisältö on nolla. Niillä et voi korvata oikeaa hiilihydraattipitoista ruokaa, muutoin nälkä yllättä varmasti. Netissä on kalorilaskureita, joulla voit arvioida syötkö päivässä tarpeeksi.
Mulla on ollut samantyylisiä oireita tässä! Siis aivan karsea nälkä koko ajan ja sitten pahoinvointia myös vaikka syön aivan samalla tavalla kuin ennenkin eli myös lämpimänn aterian päivässä.
Mietin voisiko auringossa oleskelu pitkästä aikaa laukaista jotain tämmöistä? Nythän ei ole ollut lämmintä ollenkaan keväällä eikä kroppa ole tottunut.
Ihan on aineenvaihduntakin kiihtynyt jotenkin vaikken liikun enempää kuin ennen.
Mulla on joskus helteillä ollut tämmöistä mutta eihän nyt mikään helle ole kuitenkaan.
Syöminen tuntuu vähän auttavan mutta senkin jälkeen voi tulla paha olo ja nälkä taas kohta?
Mitäs ryypiskelit siellä koronapuistossa.