Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laihduttaa nopeasti 50kg?

Vierailija
31.05.2020 |

Pitäs päästä vielä täksi kesäksi rantakuntoon. Painoa on puolet liikaa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään nopeasti.

Vierailija
2/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vain salaattia 2 vko. Kyllä lähtee.

Vierailija
4/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Taitaa tulla kiirus. Auttaisko korona? Jos makaa hengityskoneessa, niin ei varmaan saa liikaa kaloreita eikä tule syötyä herkkuja. Lihaspainokin vähenee.

Vierailija
5/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Taitaa tulla kiirus. Auttaisko korona? Jos makaa hengityskoneessa, niin ei varmaan saa liikaa kaloreita eikä tule syötyä herkkuja. Lihaspainokin vähenee.

Hyvä vinkki! Mistä sen koronan sais helpoiten?

Vierailija
6/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂👏🏻

Vierailija
7/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katellu kateellisena noita ennen ja jälkeen kuvia koronapotilaista. Muutama viikko teholla ja todella hoikassa kunnossa sen jälkeen. Paremman ja nuoremman näkösiä

Vierailija
8/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katellu kateellisena noita ennen ja jälkeen kuvia koronapotilaista. Muutama viikko teholla ja todella hoikassa kunnossa sen jälkeen. Paremman ja nuoremman näkösiä

Tulkaapas kirjoittelemaan tuollaista uudestaan sen jälkeen että olet nähnyt läheisesi tai itsesi siinä jamassa. Katsotaan, naurattaako vielä "fiksunhauska" kommentti

Vierailija
9/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaapas kirjoittelemaan tuollaista uudestaan sen jälkeen että olet nähnyt läheisesi tai itsesi siinä jamassa. Katsotaan, naurattaako vielä "fiksunhauska" kommentti

Luuletko että noilla palstapeikoilla mitään läheisiä on

Vierailija
10/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tuohon mitä olet laihduttamassa kun lisätään kolme kiloa niin se on minun koko painoni mitä painan 😂

Vierailija
11/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ihastella myös keskitysleireiltä vapautuneiden kuvia. Niin ovat hoikkaakin hoikempia. Eikös joku mallimisukka näin kommentoinut jokunen vuosi sitten?

Vierailija
12/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amputoi kädet ja jalat. Sillä saa jo monta kiloa pois ja pääsee lähemmäksi rantapallokuntoa.

Vierailija
13/13 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kivinen laihdutti suunnilleen tuon verran syömällä pelkästään näkkileipää. Onhan se sit taas lihonutkin melkein kaiken takaisin että olipa järkeä siinäkin.