Miten laihduttaa nopeasti 50kg?
Pitäs päästä vielä täksi kesäksi rantakuntoon. Painoa on puolet liikaa
Kommentit (13)
Syöt vain salaattia 2 vko. Kyllä lähtee.
Oho. Taitaa tulla kiirus. Auttaisko korona? Jos makaa hengityskoneessa, niin ei varmaan saa liikaa kaloreita eikä tule syötyä herkkuja. Lihaspainokin vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Taitaa tulla kiirus. Auttaisko korona? Jos makaa hengityskoneessa, niin ei varmaan saa liikaa kaloreita eikä tule syötyä herkkuja. Lihaspainokin vähenee.
Hyvä vinkki! Mistä sen koronan sais helpoiten?
Oon katellu kateellisena noita ennen ja jälkeen kuvia koronapotilaista. Muutama viikko teholla ja todella hoikassa kunnossa sen jälkeen. Paremman ja nuoremman näkösiä
Vierailija kirjoitti:
Oon katellu kateellisena noita ennen ja jälkeen kuvia koronapotilaista. Muutama viikko teholla ja todella hoikassa kunnossa sen jälkeen. Paremman ja nuoremman näkösiä
Tulkaapas kirjoittelemaan tuollaista uudestaan sen jälkeen että olet nähnyt läheisesi tai itsesi siinä jamassa. Katsotaan, naurattaako vielä "fiksunhauska" kommentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkaapas kirjoittelemaan tuollaista uudestaan sen jälkeen että olet nähnyt läheisesi tai itsesi siinä jamassa. Katsotaan, naurattaako vielä "fiksunhauska" kommentti
Luuletko että noilla palstapeikoilla mitään läheisiä on
Huh, tuohon mitä olet laihduttamassa kun lisätään kolme kiloa niin se on minun koko painoni mitä painan 😂
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ihastella myös keskitysleireiltä vapautuneiden kuvia. Niin ovat hoikkaakin hoikempia. Eikös joku mallimisukka näin kommentoinut jokunen vuosi sitten?
Amputoi kädet ja jalat. Sillä saa jo monta kiloa pois ja pääsee lähemmäksi rantapallokuntoa.
Mikko Kivinen laihdutti suunnilleen tuon verran syömällä pelkästään näkkileipää. Onhan se sit taas lihonutkin melkein kaiken takaisin että olipa järkeä siinäkin.
Ei mitenkään nopeasti.