Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on rahaa ostaa vain yhdet kesäkengät kaksivuotiaalle, niin millaiset ostan?

Vierailija
31.05.2020 |

Mokkanahkaiset lenkkarit hänellä jo on, ja ne käy hyvin aina kun on alle 20 astetta. Mutta sitten pitäisi olla kesäkengät lisäksi, vain yksiin on nyt rahaa, haluan kuitenkin ostaa kunnolliset. Ostanko sandaalit vai ohuehkot kangastossut? Asutaan kaupungissa, joten paljain jaloin ei juuri ulkona voi olla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ensiaskelsandaalit.

Vierailija
2/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin useammat mutta käytetyt merkkikengät vahankaytetty.fi

Ostan mielummin käytettyä laatua kuin uutta pskaa jostain dinskosta tai tokmannilta. Monet mummit ostaa pienille kenkiä niin että voi löytää ihan uudenkarheita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Reiman sporttisandaalit. Tukevat ja hyvät, useamman lapsen kokemuksella.

Vierailija
4/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ensiaskelsandaalit.

Ensiaskelkengät kaksivuotiaalle? Äly hoi!

Vierailija
5/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandaalit

Vierailija
6/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan mielummin käytettyä laatua kuin uutta pskaa jostain dinskosta tai tokmannilta. Monet mummit ostaa pienille kenkiä niin että voi löytää ihan uudenkarheita!

Olen katsonut Superfitin sandaaleja. Mitään dinskon tms en aio ostaa. Ap

Vierailija
7/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superfitin kesäkengät on hyviä. Mun tytöillä on ollut jo useammat ballerina- ja loafer- tyyppiset. Hyvin ovat vielä kestäneet isommalta pienemmälle.

Vierailija
8/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin hyvät, tukevat sandaalit. 

Vierailija
9/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kunnolliset tukevat sandaalit, kun hänellä on alle 20 asteelle kengät.

Vierailija
10/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kunnolliset tukevat sandaalit, kun hänellä on alle 20 asteelle kengät.

Vierailija
11/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandaalit on tosi huonot lapsille. Alkuun ostin, mutta aina valittivat, että hiekkaa menee kengän ja jalan väliin. Nyt ovat menneet vuosia jo pelkillä lenkkareilla.

Vierailija
12/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevat kivat nahkakengät!

Sandaalit on hankalat, niihin menee hiekkaa ja todennäköisesti tulee niitä viileitä päiviä, jolloin ei voi niitä käyttää.

Ostat sitten alesta kohta jotkut kevyet kengät hellekeleille...

Vierailija
13/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2-vuotiaalle Reima bungee sandaalit ja Nike Tanjun lenkkarit, uutena maksoivat yhteensä n. 40e, taisivat tosin olla alessa. Molemmat ovat taipuisia, kevyitä ja mukavia jaloissa. Jotkut kangaskengät ajattelin vielä ostaa. Nekin saa n. 20 eurolla.

Vierailija
14/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin 2-vuotiaalle Reima bungee sandaalit ja Nike Tanjun lenkkarit, uutena maksoivat yhteensä n. 40e, taisivat tosin olla alessa. Molemmat ovat taipuisia, kevyitä ja mukavia jaloissa. Jotkut kangaskengät ajattelin vielä ostaa. Nekin saa n. 20 eurolla.

Adidas Tanjun lenkkarit ei tue jalkaa yhtään. Ei niitä.Viking tai ap:n mainitsema Superfit.

Vierailija
15/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin viilettää mahdollisimman paljon paljasjaloin ja jotkut kevyet ja taipuisat tossut tai sandaalit kengiksi.

Vierailija
16/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikingillä on sellaiset konepestävät tarralenkkarit, myydään varmaan jokaisessa prismassa ja cittarissa. Kangas on niissä sellaista ohutta/ hengittävää, mutta ei kuitenkaan päästä kaikkea hiekkaa suoraan sisään niinkuin sandaalit (ne viikkarin sandaalitkin on tosin ihan kivat kun ne suojaa varpaat). Mut jos vain yhdet ostaisin niin ostaisin nuo. Niillä pärjää vaikka koko kesän.

Vierailija
17/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pienelle lenkkarit, ainakin omat lapsenlapset tykkääväät niistä eniten. Nyt niitä saa alennuksestakin suht halvalla. Ei sandaaleja Suomen kesään, sinne menee hiekkaa ja muuta roskaa varpaiden väliin. Ihanaa kesää sinulle ja pienelle!

Vierailija
18/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, kaikki snoo että osta tukevat kengät. Tämä on aivan vanhanaikainen ajatus, päinvastoin lapsille pitisi ostaa mahdollisimman kevyit ja taipuisia kenkiä. Muyten jalkapohjan lihakset eivät pääse kehittymään. Kengät pitäisi taipua aivan kasaan taivuttaessa. Tämä on nykyinen suositus.

Vierailija
19/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, kaikki snoo että osta tukevat kengät. Tämä on aivan vanhanaikainen ajatus, päinvastoin lapsille pitisi ostaa mahdollisimman kevyit ja taipuisia kenkiä. Muyten jalkapohjan lihakset eivät pääse kehittymään. Kengät pitäisi taipua aivan kasaan taivuttaessa. Tämä on nykyinen suositus.

Näin on. Ihmettelin näitä vastauksia. Itselläni ei ole enää edes pieniä lapsia, mutta olen sen verran perehtynyt asiaan, ettei enää mitään tukevia kenkiä suositella ollenkaan.

Vierailija
20/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pilaisit pienen lapsen jalat jotta saisit merkkikengät? Ei se merkki tarkoita että ne kengät on hyvät, se tarkoittaa vaan että on kalliit. Ei koskaan lapselle käytettyjä kenkiä, ne on jo muotoutuneet jonkun toisen jalalle sopiviksi. Ja vaikka kuinka myyjä sanoo että on vähänkäytetty niin siitä ei voi kuitenkaan mennä takuuseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän