Hyvännäköiset nelikymppiset naiset, missä ammateissa?
Etsinnässä omanikäinen hyvältä näyttävä nainen. Ei lihava eikä laiha. Mistä ammateista löytyy eniten?
Kommentit (35)
Johtavissa asemissa olevat isojen yritysten naiset.
Myös erilaisissa urheilullisissa ammateissa / hyvinvointialalla, ovat useimmiten näyttäviä naisia.
Ja mammat listaa heti oman ammattinsa.
Johtajanaiset on usein vähän ylipainoisia. Ainakin kaikki tuntemani. Illallisia usein ja alkoa menee.
Osastonhoitaja suuressa yliopistollisessa sairaalassa.
Fyydisistä hommista. Vapaa-ajan liikunta ei riitä pitämään 40+ enää kuosissa.
Esim. Varasto tai raksahommista. Siivoojat ja maatalonemännät, jos ovat tekeväisiä.
Esimiesasemassa eriliaissa yrityksissä
Vierailija kirjoitti:
Ja mammat listaa heti oman ammattinsa.
En jaksa uskoa, että tässä iässä olisi monilla niin huonoa itsetuntoa, että pitäisi alkaa itseään ylistää? Listasin sen mukaan mitä äkkiseltään tuli omasta tuttavapiiristä mieleen. Olen itse lastenhoitaja ja syntynyt 1979. Ja eihän tällaiseen kyselyyn tietenkään mitään yhtä oikeaa totuutta olekaan.
4
Harvemmin liike-elämässä johtavissa asemassa olevat naiset ovat ylipainoisia. He pitävät hyvää huolta kunnostaan, sellaista edellyttää jo yrityksen brändikin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitkäaikaistyötön.
Uskon. Ei työstressiä ja on aikaa kuntoiluun ja muuhun itsensä hoitamiseen. Olen kateellinen.
Vaikea veikata, että mistä löytyisi eniten, kun tuskin alavalintaa on voitu aikanaan tehdä sillä perusteella, että miten hyvin sitä tulee säilyttämään ulkonäkönsä. Kirjoitan siis todellakin itsestäni.
En ole lihava enkä laiha, bmi 19. Lisäksi olen kyllä edelleen ihan hyvännäköinen, vaikka en parikymppisten kanssa samassa sarjassa kilpailekaan. Tietenkään.
Työskentelen tutkijana lääketieteellisellä alalla.
Vierailija kirjoitti:
Toimistotöistä ympäri Suomea.
Harvalla toimistotyöntekijällä on kroppa kunnossa. Hoikkia löytyy joo, mutta lähinnä laihaläskejä. Oisko joku mukavuuskynnysjuttu, on sen takia hakeuduttu toimistotöihinkin eikä liikunta oikein maistu.
Hyvännäköinen nelikymppinen? Venäjällä tai Virossa.
Tilastoilla selviää nopeasti että koulutetumpi ja korkeammassa asemassa on keski-ikäisenä todennäköisesti freesimpi. Vapaa-ajan liikunnan lisäksi muut elintavat vaikuttavat, ja ovat näissä ryhmissä keskivertoa terveemmät. Sori.
Lääkärit