Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin linkin hs:n juttuun - mies ei vastannut. Pitääkö päätellä ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
31.05.2020 |

Laitoin eräälle miehelle linkin häntä kiinnostavaan (sama ala) juttuun HS:n sivuille wapissa. Saatesanoiksi panin ”Oho, katsos mitä löysin!😊”

Mies ei vastannut mitään. Luki heti viestini, mutta ei mitään. Tämä oli eilen.

Pitääkö päätellä, että näpäytti näin minua poistumaan takavasemmalle...?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän unohti vastata tai ei älynnyt, että odotit vastausta. Miehet on sellaisia.

Vierailija
22/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ap miehen päätellä tuosta lähettämästäsi linkistä, että olet kiinostunut hänestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei vaan tajunnut että siihen kuuluu vastata jotain. Tätä on sekä naisisa että miehissä, ettei edes kuitata luetuksi vaan oletetaan toisen tajuavan lukukuittauksesta olennaisen. Mun kaveritkin saattaa jättää vastaamatta mitään mut sit nähdessä kuitenkin ottaa asian heti esille. Ei se mitään meinaa.

Ole selkeämpi kiinnostuksesi ilmaisemisessa.

Vierailija
24/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se juttu häntä kiinnostaa; tiedän koska oli puhunut siitä myöhemmin yhteiselle kaverille..

Ap

No mikä juttu se oli että oli niin tulenpalava kiire? Entä jos hän ei ollut tietokoneen ääressä että olisi voinut edes lukea sitä. Hesarin juttuja ei taas näe kännykällä kunnolla lukea tai jos hän ajoi autoa tai istui baarissa ja oli muuta tekemistä?

Vierailija
25/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se juttu häntä kiinnostaa; tiedän koska oli puhunut siitä myöhemmin yhteiselle kaverille..

Ap

No mikä juttu se oli että oli niin tulenpalava kiire? Entä jos hän ei ollut tietokoneen ääressä että olisi voinut edes lukea sitä. Hesarin juttuja ei taas näe kännykällä kunnolla lukea tai jos hän ajoi autoa tai istui baarissa ja oli muuta tekemistä?

No jos mulle joku laittaa linkin, ni kyllä mä siihen jtn kommentoin tai reagoin. Moukkaa käytöstä.

Vierailija
26/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehtinyt lukea linkkiä eikä välttämättä luekaan ennen työaikaa. Ei se ollut näpäytys, mutta ei myöskään rohkaise sinua mihinkään työkaveruutta enempään.

Vierailija
27/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ehtinyt lukea linkkiä eikä välttämättä luekaan ennen työaikaa. Ei se ollut näpäytys, mutta ei myöskään rohkaise sinua mihinkään työkaveruutta enempään.

Missä ap sanoi että kyse on työkaverista?

Vierailija
28/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ap sanoi että kyse on työkaverista?

"Sama ala". 

Vierailija
29/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyrkinyt pääsemään eroon ihmisistä, jotka laittelevat linkkejä lehtijuttuihin tai someviesteihin ja odottavat minun niitä kommentoivan. Miten jotkut eivät tajua, että hukumme informaatioon ja löydämme kyllä kiinnostavat artikkelit tai viestit itsekin.

Tämä on ihan totta, ärsyttäviä nämä linkkien lähettelijät. Lisäksi, jos se aihe on miestä kiinnostava, niin hän todennäköisesti on jo asiasta lukenut alan mediasta (jota hesari tuskin on ja hesari asiasta kirjoittaa paljon myöhemmin kuin alan media).

Vierailija
30/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

-ei ole työkaveri, juttu liittyi hänen alaansa, ei mun

-oli ensimmäinen (& viimeinen) kerta kun panin linkin

Jos ei kiinnosta sen vertaa että vastaa, annan olla. Turhaa puhaltaa ikkunaan joka ei huurru.

Vierailija
31/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut.

Vierailija
32/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä pahin se että hän ei ole pystynyt lukemaan sitä, koska jotain muuta tekemistä, esim jossain kaljalla ja muuta naisseuraa, vaiko se että hän ei ole sellainen työnarkomaani joka riemastuu jos joku nainen lähettää hänelle materiaalia joka liittyy vain työhön, ei nihinkään muuhun?

Vierailija
33/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies ottaa yhteyttä. Tämä on hyvä ohjenuora kaikille naisille ikään katsomatta. Et halua miestä, joka ei osaa/uskalla ottaa yhteyttä, etkä miestä jota et muuten vaan kiinnosta.

Vierailija
34/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä olla vastaamatta

Vierailija
35/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä linkkien lähettäminen johonkian isoon mediaan taas on huonoa käytöstä pääasiassa, kun ne on usein jo lukenut muutenkin, jos kiinnostaa. Ainoa uutisvahti, mikä itselläni on päällä, on Ylen suuret uutiset, koska niitä ei tule joka päivä.

Sitten jos toisella on jotain omaa sanottavaa asiasta, vaikka että tuo on mun naapuri ja kertoo jotain asian tiimoilta, niin eri juttu. Mutta pelkkä linkki yhdentekevällä tällaisen löysin -tyylisellä kommentilla on ärsyttävä.

Vierailija
36/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää, että rasvatukkainen rillipäänörtti ap pommittaa jatkossakin koko ajan kaiken maailman lehtien linkeillä jos nyt vastaa sille. Eli mies ei ole kiinnostunut. 

Vierailija
37/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..miksi ap joka kertoi olevansa parisuhteessa lähettää linkkejä jollekin miehelle ja sit selvästi loukkaantuu kun tämä ei kommentoi mitenkään. Eikö silloin motiivi tällä ap:lla ole se että on kiinnostunut tästä miehestä? Ei kait muuten haluaisi tätä puida täällä...

Vierailija
38/40 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa ap sanoi olevansa varattu???En ole moista huomannut...

Vierailija
39/40 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
40/40 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni jurppii nämä linkkien lähetäjät. Itse kirjoittavat mniviestin oho, katsos mitä löysin... tuohonko nyt pitäisi vastaukseksi avautua linkin sisällöstä... vastaa oho.