Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin linkin hs:n juttuun - mies ei vastannut. Pitääkö päätellä ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
31.05.2020 |

Laitoin eräälle miehelle linkin häntä kiinnostavaan (sama ala) juttuun HS:n sivuille wapissa. Saatesanoiksi panin ”Oho, katsos mitä löysin!😊”

Mies ei vastannut mitään. Luki heti viestini, mutta ei mitään. Tämä oli eilen.

Pitääkö päätellä, että näpäytti näin minua poistumaan takavasemmalle...?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Syystäkin säikähti käytöstäsi. Itsekin pakenisin, jos joku linkkaisi hesarin linkin minulle.

Vierailija
2/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No häntä juttu ei kiinnostanut pätkääkään.

Ja kait ihmisillä kesäisenä lauantaina on muutakin tekemistä, kuin vastailla joihinkin vähemmän kiinnostavien naisten viesteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ksymällä suoraan asia selviää.

Vierailija
4/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, just noin voit päätellä, ap.

Hän ei ole kiinnostunut sinusta, jos olisi, varmaan olisi ehdottanut treffejä jo illaksi, tai jatkanut viestittelyä.

Vierailija
5/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelele, että mies häiriintyi sinun turhasta viestistä.

Miksi lähetit sen? Tyrkytätkö itseäsi miehelle, jos, olet säälittävä.

Vierailija
7/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itekkä tommosiin viesteihin vastaa, jos linkin juttu ei herätä mitään tarvetta kommentoida. Äkkiseltään ei tule ketään tuttuakaan mieleen joka vastaisi vain vastaamisen takia.

Vierailija
8/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se juttu häntä kiinnostaa; tiedän koska oli puhunut siitä myöhemmin yhteiselle kaverille..

Ap

Vierailija
9/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelele, että mies häiriintyi sinun turhasta viestistä.

Miksi lähetit sen? Tyrkytätkö itseäsi miehelle, jos, olet säälittävä.

Älä poika projisoi. On aika paljon säälittävämpää paljastaa mätä luonteensa vauva.fissä.

Vierailija
10/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitää laittaa aina joku kysymys ennen kuin ne vastaavat. Muuten ne eivät tajua että haluat vastauksen.

Mutta tosta aloituksesta ei selvinnyt mikä sun tilanne on muuten tämän miehen kanssa? Tapailetteko tms.?

Vierailija
11/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se juttu häntä kiinnostaa; tiedän koska oli puhunut siitä myöhemmin yhteiselle kaverille..

Ap

No sitten sinä et kiinnosta. Ei se välttämättä mikään näpäytys ollut, mutta joidenkin ihmisten sosiaaliset taidot on olemattomat. Tuollaiseen kun pystyy kyllä vastaamaan kohteliaasti, mutta siten että tulee selväksi että enempää keskustelua ei ole luvassa.

Vierailija
12/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit työjutun hänelle niin itse aattelisin että olette vain työkavereita.

Vierailija
13/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille pitää laittaa aina joku kysymys ennen kuin ne vastaavat. Muuten ne eivät tajua että haluat vastauksen.

Mutta tosta aloituksesta ei selvinnyt mikä sun tilanne on muuten tämän miehen kanssa? Tapailetteko tms.?

Ei tarvitse laittaa (eikä pidä!) Kysymystä. Kyllä ne tajuaa. Kysely on alistuvaa käytöstä, mikä ei luo kiinnostusta eikä osoita että nainen on ns. korkean tason nainen.

Vierailija
14/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnen logiikka:

Nainen ei tee aloitetta ---> naiset on pinnallisia

Nainen tekee aloitteen ---> säälittävä tyrkyttäjä

Nainen on seksikäs ja nauttii omasta ruumiillisuudestaan ---> saa raiscata koska huåra

Jonne raiscaa ---> uhrin syy. Mitäs aiheuti minulle erektion

Naisen raiscaa toinen jonne ---> Naisen syy kun otti jännän eikä minua, kilttiä.

Vierailija
15/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse laittaa (eikä pidä!) Kysymystä. Kyllä ne tajuaa. Kysely on alistuvaa käytöstä, mikä ei luo kiinnostusta eikä osoita että nainen on ns. korkean tason nainen.

Onnea yksinäisyyteesi!

Vierailija
16/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt pääsemään eroon ihmisistä, jotka laittelevat linkkejä lehtijuttuihin tai someviesteihin ja odottavat minun niitä kommentoivan. Miten jotkut eivät tajua, että hukumme informaatioon ja löydämme kyllä kiinnostavat artikkelit tai viestit itsekin.

Vierailija
17/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea yksinäisyyteesi!

Oon kylläkin parisuhteessa :D

Onnea itsellesi yksinäisyyteesi!

Vierailija
18/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi silloinkin kohteliasta kai vastata - edes 👍😊 tms emoji?

Vierailija
19/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi silloinkin kohteliasta kai vastata - edes 👍😊 tms emoji?

💩👍

Vierailija
20/40 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaan yleensä 😊👍 jos ei kiinnosta ja niin tekee tututkin. Joskus pelkkä 😊 riittää.