Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma vanha nainen

Vierailija
31.05.2020 |

Ja minne menenkin olen ilmaan miehille. Mutta haluaisin kokea rakkauden... Miehet aina ghostaa tai jättää vaan edes sanomatta syytä. :/ voiko mies koskaan rakastua minuun??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia vanhoja naisia kutsutaan myös noidiksi.

Vierailija
2/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa , hyvää kesää sinulle🌹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita-akka täälläkin. Onnellisuus on löydettävä muista asioista, kuin parisuhteesta tai sen puuttumisesta. Mutta kyllähän se pinnan alla vähän harmittaa. Kosketuksen tarve olisi kova.

Vierailija
4/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olet ja vielä surkeampi lisäksi olet siinä, että valitat ja säälit itseäsi täällä.

Vierailija
5/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii sieltä omantasoisista miehistä omaa kultaa.

Vierailija
6/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin minäkin kirjoitti:

Joka tapauksessa , hyvää kesää sinulle🌹

Kiitos tuosta ruususta en ole koskaan saanut mieheltä. Olen niin ruma.

T. Ap

Vierailija
7/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

U-li, u-li

Vierailija
8/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne miehet aina jättävät kaikki helpot naiset.

Mitäs lähdette joka miehen mukaan, eikö ole yhtään ylpeyttä ja itsetuntoa, itsekunnioituksesta puhumattakaan.

Ei se ulkonäkö ole ykkösjuttu ihmissuhteissa, vaan ihmisen personallisuus.

Vierailija
9/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne miehet aina jättävät kaikki helpot naiset.

Mitäs lähdette joka miehen mukaan, eikö ole yhtään ylpeyttä ja itsetuntoa, itsekunnioituksesta puhumattakaan.

Ei se ulkonäkö ole ykkösjuttu ihmissuhteissa, vaan ihmisen personallisuus.

"Lähdette joka miehen mukaan" No ei lähdetä. Itse en kelpaa taviksille edes treffiseuraksi kahville. Mitään hampaatonta juoppoa hunsvottia en halua.

Vierailija
10/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viisauden sana miehistä ja parisuhteista suurelta idoliltani, Karen Walkerilta:

"Husbands come and go but the Chanel slingbacks are for life."

"What's so great about another person anyway? All they do is manhandle your boobs and eat all the ham."

"Gay, straight, black, white... What's the difference? We all finish ourselves off in the end, anyway!"

Yksin on oikein hyvä olla.

Vierailija
11/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja vanha nainenkin saa helposti miehen kuin miehen. Ei tarvitse kuin ottaa haluamansa.

Olispa meille miehillekin naisen saaminen yhtä helppoa. Itse olen naisille vain ilmaa ja usein joudunkin naisia väistämään, etten läsnäolollani aiheuta heille häiriötä.

Vierailija
12/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Kuinka ruma olet ulkoisesti? Sisäisesti olet varmaan tosi ruma, jos miehet eivät sinua huoli.

Oikeasti ikä ei vaikuta ollenkaan miehen saamiseen, jos on sisäisesti kaunis ja mukava. On aivan turha väittää, että ikä olisi este. Ylipainokaan ei ole este tai persoonallinen ulkonäkö. Sisäinen rumuus on isoin syy siihen, että et ole saanut ystäviä. Se asia ei itkemällä muutu.

Vierailija
13/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja vanha nainenkin saa helposti miehen kuin miehen. Ei tarvitse kuin ottaa haluamansa.

Olispa meille miehillekin naisen saaminen yhtä helppoa. Itse olen naisille vain ilmaa ja usein joudunkin naisia väistämään, etten läsnäolollani aiheuta heille häiriötä.

Joopa joo taas kerran. Onko sinulla yleensäkään ystäviä tai edes kavereita?

Vierailija
14/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet? Kuinka ruma olet ulkoisesti? Sisäisesti olet varmaan tosi ruma, jos miehet eivät sinua huoli.

Oikeasti ikä ei vaikuta ollenkaan miehen saamiseen, jos on sisäisesti kaunis ja mukava. On aivan turha väittää, että ikä olisi este. Ylipainokaan ei ole este tai persoonallinen ulkonäkö. Sisäinen rumuus on isoin syy siihen, että et ole saanut ystäviä. Se asia ei itkemällä muutu.

Sisäisesti rumat miehet jahtaavat ulkoisesti kauniita naisia. Jokin kiero logiikka tässä kyllä on.

Vierailija
15/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että tasoja ei ole olemassa, voit saada kenet haluat, kun vaan jaksat yrittää

Vierailija
16/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on ystäviä ja kavereita, tosin kaikki miehiä. Katson kuitenkin oikeudekseni elää tämä yksinäinen elämäni loppuun asti.

Anteeksi, että olen olemassa.

Vierailija
17/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Paula Kaarina 72 vuotta.

Vierailija
18/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, täällä on toinen ruma ja vanha nainen. Itse olen päättänyt tästä lähtien keskittyä ulkonäön sijaan terveyteeni. Eli ylös, ulos ja lenkille, mutta ei laihtumisen takia, vaan oman hyvinvoinnin vuoksi! :)

Vierailija
19/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille sinkuille 🌷

Treffailun maailma voi olla pinnallinen ja julma. Olen huomannut että parasta keskittyä omiin kiinnostuksen kohteisiin ja ystäviin, eikä murehtia yksin oloa. Jos joskus on vähän flirttiä, niin se tekee päivästä erityisen. Olen huono flirttaaja, mut yritän yhä opetella...

Vierailija
20/23 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, miehen tekemä aloitus.

Vastaus kysymykseen: ei, koska miehet eivät rakastu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme