Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei pidä minusta kun olen täys luuseri verrattuna kympin tyttöihin

Vierailija
31.05.2020 |

Parempi olla näköjään omissa oloissa mahdollisimman paljon eikä kysyä keneltäkään mitään.varsinkin oma äitini puhuu mulle aina tyyliin etkö sä nyt ymmärrä kun just sanoin. ETKÖ YMMÄRRÄ!

Toi ei kuulosta välttämättä kauheen pahalta mut ei kyl mukavaltakaan. Mua se ainakin harmittaa miten hän puhuu mulle ja sitten en uskalla sanoa mitään kun taas saan tylyn vastaanoton.
Muille tytöille naapurustossa hän puhuu nätisti mutta ei mulle. Kehuu aina kuinka mukava se Anni on ja Toisin kuin minä oma tytär. Musta ei ole ikinä apua missään ja harmia vaan aiheutan.

Tosi paljon vie energiaa tuollainen käyttäytyminen mitä hän harrastaa. Tiedän että hän haluaisi mun olevan samanlainen kuin nuo naapurin tytöt. Urheilullisia ja kympin koululaisia jotka on jokaisen unelma lapsia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne äidit on. Aina on sanottu ettei saa verrata omia lapsia toisiin ja luoda paineita.

Mutta mitä vielä en ymmärrä yhtään mitään jos kysyn uudestaan kun en kuullut ekalla kerralla.

Vierailija
2/4 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli ihan samanlainen. Ikävä juttu, ihan todella. Mutta yritä ajatella se näin, että äitisi nyt vaan on aika taukki, ja sinussa ei ole vikaa. On turha edes yrittää kalastella tuollaiselta äidiltä hyväksyntää. Ala hyväksymään ja kannustamaan ja arvostamaan itseäsi ihan itse. Se on oikeastaan ainoa tie. Harmi vaan. Mutta pitemmällä aikavälillä se on suuri voimavara, mitä monet muut eivät ole joutuneet opettelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos yrittäisit selittää äidillesi miksi tekemäsi valinta on mielestäsi parempi?

Vierailija
4/4 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö naamaan sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi