Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Ahtaat kuvat Helsingin Koffin puistosta: Turvavälit unohtuivat, kun 700 juhlijaa kokoontui

Vierailija
30.05.2020 |

700 juhlijaa läjässä, ikä 22-30v. Just se sama vihervasemmistolainen ikäluokka, Lin fanipojat ja tytöt, joka twitterissä pilkkaa maskin käyttäjiä, opettajia huutaa perusoikeuksia eli MiNÄ MINÄ minun oikeuksiani ja ajattelee vain itseään.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9031a5d8-833c-46b0-b1f0-bc5acb16a67a

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 50 hlön kokoontumusrajaa ole? Eikö poliisin olisi pitänyt puuttua tuohon?

Vierailija
2/8 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin oli Nooan päivinä niin on oleva ihmisen pojan päivinä, et ihmiset söivät, joivat, naittivat, juhlivat ja menivät miehelään, eivätkä tienneet mitään ennekuin tulva vei mukanaan

Nooa yritti varoittaa Jumalan tuomiosta ja vihasta jos ihmiset eivät käänny ja tee parannusta, mutta ihmiset vain nauroivat ja ivailivat Nooalle

Samalla tavalla uskovat tänä päivänä yrittävät varoittaa Jumalan tulevasta vihasta, silloin nauru muuttuu itkuksi, ja pilkka ja iva uskovia kohtaan, kauhun huudoiksi ja tuskaksi, kun kukaan ei ole uskonut varoituksia kääntyä ja tehdä parannus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan ettei joukossa ollut koronan superlevittäjää.

Miksihän oikeasti poliisi ei puuttunut, kun kielto vielä oli voimassa.

Vierailija
4/8 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 50 hlön kokoontumusrajaa ole? Eikö poliisin olisi pitänyt puuttua tuohon?

Eikös 1.6 asti pitänyt olla alle 10 henkilöä?

Vierailija
5/8 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien perusteella tuollaisia yli 40-vuotiaita suuri osa.

Naureskelevien poliisien mielestä "ihan rauhallista", ei tarvetta puuttua.

Vierailija
6/8 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti nyt!

Se korona meni jo!!

Me oltiin tyttöjen kans lietsussa ja siel ei ollu mitään. Illalla poikettiin vielä porukoilla syömässä ennen kuin hipsittiin portaille ottaan yö skumpat luoja mä en jaksa Millasia muumeja kaikist ihmisist on tullu! Täällä on istuttu kotona kohta hiihtolomist asti ja tuolla paistaa aurinko!!

Vierailija
7/8 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni1997 kirjoitti:

Siis oikeasti nyt!

Se korona meni jo!!

Me oltiin tyttöjen kans lietsussa ja siel ei ollu mitään. Illalla poikettiin vielä porukoilla syömässä ennen kuin hipsittiin portaille ottaan yö skumpat luoja mä en jaksa Millasia muumeja kaikist ihmisist on tullu! Täällä on istuttu kotona kohta hiihtolomist asti ja tuolla paistaa aurinko!!

Ei se korona ole Helsingistä vielä mihinkään mennyt.

Vierailija
8/8 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni1997 kirjoitti:

Siis oikeasti nyt!

Se korona meni jo!!

Ei se korona ole Helsingistä vielä mihinkään mennyt.

No siis, jos toi korona olis oikee uhka niin luulet sä tosiaan et meil hallitus olis vaan avannu kaik rajotukset??

Sitä paitsi mul o paljo frendei joilla paljo frendei, eikä kukaan tunne ketään joka sairas. Ei edes sen huipun aikas. Nyt siis me voidaan vetää tää koko maa konkurssit ja katkaista välit kaikkiin, mut mun mielest Nyt on aika elää vähä. Mennään porukoitten kaa sunnuntai piknikille koska kohta paist aurinko ja ollaan kärsitty jo ihan liikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi