Henna Kalinaisen jätti laihdutusurakka - alkuposeeraus on aika rohkea teko
Olisiko sinusta näyttämään itsesi laihdutuksen alussa maha isona ...siittä kunniat Hennalle! Loisto teko laihduttaa 30 kg
https://www.como.fi/uutiset/uskomattomat-kuvat-henna-kalinaisen-huikeas…
Kommentit (28)
On laittanut hameen päälle. Näyttää ihan samalta kuin ennenkin.
Älä viitsi, oletko tullut sokeaksi sinä vanha norppa?
Siis lahdutusurakka jätti Henna Kalinaisen?
No kyllä toi on aika köntsä vieläkin.
Onks toi toinen kuva muuten Vaasankadulta? On vissiin ollut pakko alkaa laihduttaa kun on alkanut bisnekset tökkimään.
Vierailija kirjoitti:
Siis lahdutusurakka jätti Henna Kalinaisen?
Ilmeisesti. Niinhän tuossa sanotaan.
Viisastelijat taas astialla. Vaasankatu-vertaus on jo kunnianloukkaus. Ip.si selvitetään ja sinä poika maksat.
Kai kuitenkin omasit yhden aivosolun ja ymmärsit piilottaa it-osaamisellasi ip-tunnuksesi. Ellet niin....hah hah ..luin Liberace nauraen pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Viisastelijat taas astialla. Vaasankatu-vertaus on jo kunnianloukkaus. Ip.si selvitetään ja sinä poika maksat.
Kai kuitenkin omasit yhden aivosolun ja ymmärsit piilottaa it-osaamisellasi ip-tunnuksesi. Ellet niin....hah hah ..luin Liberace nauraen pankkiin.
Älä nyt oo ilonpilaaja, Henna.
En ole henbam, kuukitko että minulla on aikaa olla täällä sivustolla lukemassa itsestäni juttujam.
Minäkin olen laihduttanut 30kg ja sen kyllä huomasi kun oli 6 vaatekokoa pienempi, mutta tuossa ei ole kyllä mitään eroa.
oiskohan niin että henna laihdutti jo sellaset 15 kiloa että uskalsi ottaa ton röllykkä kuvan
Voisko tuo alusvaatekuva olla muokkaamaton. Ei nimittäin mikään paha ollenkaan.
Joo voin tehdä perässä. Kuvaan itseni alusvaatteisillaan, sitten laihdutan 5kg ja kuvaan itseäni vatsallani vaatteet päällä kuinka olenkaan hoikistunut ainakin 50 kiloa. Just.
En mä kyllä näe eroa noissa mutta on kai se sitten niin kun nettilehdestä sanotaan.
Mäkin yllätyin että oli noinkin hyvässä kunnossa tuossa alusvaatekuvassa. Vaatteet päällä Henna on näyttänyt paljon tuhdimmalta.
Missä kuva siitä 30kg:n laihdutuksesta?
Kaamea epäihminen tuossa possukuvassa.
Taatusti otti ton alotuskuvan vasta sitten kun oli jo puolet laihduttanut.
Missi Riitta Väisänenkin laihdutti "20 kiloa" mut jokainen näki että se laihdutti oikeasti 70 kiloa.
Moni ei uskalla kertoa että aloituspaino oli 140 kiloa.
Joo pakko nostaa tassua ylös.