Kuka naisjulkkis on kaikkein kaunein?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että jos laittaa oikeasti hyvännnäköisen naisen niin tulee alapeukkuja koska kateus.
Ennio Morriconea lainaten: uliuliuuu waa waa waa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole toistaan kauniimpi.
Jokainen on kaunis omalla tavallaan ja sen takia on vaikea vertailla.Huomasin tämän nyt, kun piti keksiä tyhjästä
kuka on kaunein.Olet satavarmasti nainen. Jos täällä sanoo, että jokainen mies on komea omalla tavallaan, sataa miinuspeukkuja ja naurun tyrskähdyksiä.
Hahaa!
Nyt olet 100%:sti väärässä. Olen mies.
Mariacarla Boscono, googlatkaa itse, en jaksa nyt linkittää kuvia.
m38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että jos laittaa oikeasti hyvännnäköisen naisen niin tulee alapeukkuja koska kateus.
Ennio Morriconea lainaten: uliuliuuu waa waa waa
Mä varastan sulta tän, sori.
Maisa Torppa. Ihanan huoleton ja luonnollinen.
Jos puhutaan ihan luontaisesta kauneudesta, niin ehkä nyt jo iäkäs malli Carmen Dell'Orefice
https://i.ytimg.com/vi/I_AlOYA6-e8/maxresdefault.jpg
Hän on myös esimerkki onnistuneesta plastiikkakirurgiasta. Tuossakin kuvassa hän on jo yli kahdeksankymppinen.
Vesala on tässäkin asiassa valintani. Laulaa, tekee lauluja, näyttelee, kirjoittaa näytelmiä ja on kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.
Vessalan diipit sanoitukset toden totta todistavat hänen sisäisen kauneutensa.
Monica Bellucci oli nuorempana tosi kaunis ja on ihan hyvin ikääntynytkin.
Dorothea Wierer on täydellinen. Urheilullinen, tummapiirteinen, hymyilevä ja aah ne jumalaiset kasvot ja runko.
Alapeukkua tulee mutta mä vaan tyykkään Sannasta vaikka olenkin mies.
https://pbs.twimg.com/media/DXTcwPlW0AADsSz?format=jpg&name=medium
Kauneus on tylsää. Minua kiinnostaa enemmän naisjulkut joissa on särmää ja jotka on vaikka rumia. Jarmo ettei niitä ole läheskään yhtä paljon kuin Hollywoodin kuminaamoja, joita mahtuu 13 tusinaan.
Olet satavarmasti nainen. Jos täällä sanoo, että jokainen mies on komea omalla tavallaan, sataa miinuspeukkuja ja naurun tyrskähdyksiä.