Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinun ja äitisi synnytys - yhtäläisyyksiä?

06.07.2006 |

Olen neuvolassa törmännyt monta kertaa siihen, että minulta kysellään oman äitini synnytyksistä. Mitä mieltä te muut olette, onko äidin ja tyttären synnytyksillä jotain tekemistä toistensa kanssa? Onko jollain kenties kokemusta asiasta? Tuntuu, että oma neuvolatätini on sitä mieltä, että koska äitini synnytykset ovat olleet nopeita ja suht " helppoja" (äidin omien sanojen mukaan), pitäisi minunkin synnytykseni olla sellainen. En tiedä mihin tuo käsitys perustuu, mutta itse hieman sitä epäilen.. minä ja äitini ollaan ainakin ruumiinrakenteeltamme aika erilaisia. Olisi kiva saada vähän gallupia asiasta!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pystyinhän minä, ei siinä mitään, mutta ei se nyt hirveästi luottamusta herättänyt, kun maha oli ihan valtava ja synnytys jännitti.

No mutta itse asiaan, äidin synnytykset ovat olleet aika paljon vaikeampia kuin omani, vaikka me ollaan veljeni kanssa oltu n. kilon pienempiä kuin mun lapset. Ainoa yhtäläisyys mun ja äidin synnytyksissä on se, että molemmilla oli esikoisen synnytys helpompaa kuin tokan lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla