Kyllä ottaa päähän tää nykyajan orjalaki, hain erästä työpaikkaa
joka kuulosti mielenkiintoiselta. No, kävin haastattelussa ja ovatkin sitten päättäneet ottaa orjaksi kenen sitten valitsevatkin, huomasivat että nykyään 2000- luvullakin sallitaan orjuus, no tottakai käyttävät sitä hyväkseen. Olen sopiva orjaksi, takana 200 päivää työttömyyttä, sitä ennen 13v firmassa joka siirsi tuotantonsa Kiinaan, ou jee!
Kommentit (8)
olisi työllistyä, kun on noinkin pitkä työttömyys takana.
eli 160egee puhtaana käteen enemmän kuin työttömyyskorvausta, ai niin pikkujuttu lapsen hoidosta maksan 200e tai maksamme miehen kanssa puokkiin. Toivottavasti opin hyvin työni jotta sitten vuoden päästä osaan neuvoa uutta tulokasta.
kun tuli tulokset:sopivia hakijoita oli enemmän kuin opiskelupaikkoja. Työkokeilussa oli 2 eri paikassa. Työkokeilu, työharjoittelu, työelämävalmennus ja kuntouttava työtoiminta, siinä työnantajan kultaiset helmet.
voi miinustaa hoitomaksua palkasta niin kuin tuossa kirjoitit, jos olet koko ajan maksanut sitä eikä se siis ole kulu, joka seuraa siitä, että menet työharjoitteluun.
tietysti silloin kun olin harjoittelussa. Ohjaaja kovasti tyrkytti mulle et pitäsin osapäivähoidossa työttömyysaikanakin mutta en halunnut siihen joukkoon.
Vai oletko vaan niin laiska, että raha pitää saada vaikkei mitään tekis?