Jessica Simpson käveli joka päivä 14 000 askelta ja laihtui hurjasti - häkellyttävä muodonmuutos
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d3adc196-fe6e-4618-8b72-b80c9e…
Todella kehopositiivinen uutinen!
Kommentit (22)
Just joo. Noita pohkeita ei ole saatu kävelemällä eli käytännössä elää salilla. Lisäksi Jessica on tunnettu jojottaja, joten palataan asiaan vuoden päästä.
Jos pelkkä normaali askelmäärä päivässä aiheuttaa noin radikaaleja muutoksia, niin onpa mahtanut olla rapakunto ennen sitä.
Eiköhän 5.4 miljoonaa seuraajaa riitä motivaatioksi, jotta haluaa pitää itsensä markkina-arvoisena mainostuloilleen!
Olipa otsikko, ei todellakaan ole tullut pelkällä kävelyllä, on kuntosalitreeni, pt , ravintoterapeutti..
Mul tulee työn puolesta noin 15000-25000 askelta päivässä ja oon pullero. Eli ei se pelkkä askeleiden laskeminen laihduta!!
Pullero kirjoitti:
Mul tulee työn puolesta noin 15000-25000 askelta päivässä ja oon pullero. Eli ei se pelkkä askeleiden laskeminen laihduta!!
Hmmm🤔 10 000 askelta on noin 8km ja pullero siis väittää kävelevänsä joka päivä 12-20km? Salli mun nauraa🙄
Vierailija kirjoitti:
Pullero kirjoitti:
Hmmm🤔 10 000 askelta on noin 8km ja pullero siis väittää kävelevänsä joka päivä 12-20km? Salli mun nauraa🙄
Tarjoilijalle ihan normi työvuoro.
Ohistelija
Kauhean lyhyet jalat Jessicalla. Vaikea saada hyvännäköistä kroppaa tuolla ruumiinrakenteella.
Hyvä, että hän tekee töitä itsensä eteen. Ulkonäöstä viis, tuossa on jo terveys kyseessä. Lyhyt nainen ja painoi enimmillään 107 kiloa!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullero kirjoitti:
Ohistelija
Ihan eri asia kerätä askeleet lenkillä kuin jossain töissä töpöttelemällä pöytien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullero kirjoitti:
Ohistelija
Ihan eri asia kerätä askeleet lenkillä kuin jossain töissä töpöttelemällä pöytien välissä.
No tietysti on. Mutta nyt puhuttiin askelmäärästä, vai mitä?
Ed
Nyt puhuttiin Jessican jumalatar-kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullero kirjoitti:
Ohistelija
Ed
Niin, mutta tup pullero väitti ettei voi laihtua kävelemällä kun hänkään ei työssä jalkeilla ollessaan ole laihtunut.
Jessica noudatti vhh-ruokavaliota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullero kirjoitti:
Ohistelija
EdNiin, mutta tup pullero väitti ettei voi laihtua kävelemällä kun hänkään ei työssä jalkeilla ollessaan ole laihtunut.
Ei, vaan totesi ettei pelkkä askelmäärä laihduta, hox.
Nuo pohjelihakset ei kävelemällä tule.
Jutussa kerrotaan kävelemisestä, kuminauhajumpasta ja ruokavaliosta pt:n valvonnassa. Kuulosti ihan järkevältä, kun luki jutun.
Vierailija kirjoitti:
Nuo pohjelihakset ei kävelemällä tule.
Miksei tulisi? Mulla on tuollaiset luonnostaan. En tykkää.
Instassa oli hyvä kommentti yhdessä kuvassa joltakin tyypiltä, "Jessica sinun täytyy lopettaa tuo Anavar-kuurisi, koska se saa sinut näyttämään ihan mieheltä". Kuinka osuva kommentti olikaan, sillä julkkikset käyttävät ns. kaikki keinot pyrkiessään takaisin huippukuntoon.
Kyseinen hormoni on kovassa käytössä roinaavilla salijampoilla, koska se auttaa todella paljon ylimääräisen rasvan polttamisessa, anabolisista vaikutuksista nyt puhumattakaan. Ja onhan se ihan ukon näköinen naamasta viimeisimmissä kuvissaan, se aiempi kaunis naisen hehku on historiaa.
Kahden vuoden päästä on takaisin entisissä mitoissaan. Vaikka jatkaisi tuota lopun elämäänsä, mitä ei tietenkään jatka.