Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jessica Simpson käveli joka päivä 14 000 askelta ja laihtui hurjasti - häkellyttävä muodonmuutos

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vuoden päästä on takaisin entisissä mitoissaan. Vaikka jatkaisi tuota lopun elämäänsä, mitä ei tietenkään jatka.

Vierailija
2/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Noita pohkeita ei ole saatu kävelemällä eli käytännössä elää salilla. Lisäksi Jessica on tunnettu jojottaja, joten palataan asiaan vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä normaali askelmäärä päivässä aiheuttaa noin radikaaleja muutoksia, niin onpa mahtanut olla rapakunto ennen sitä.

Vierailija
4/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 5.4 miljoonaa seuraajaa riitä motivaatioksi, jotta haluaa pitää itsensä markkina-arvoisena mainostuloilleen!

Vierailija
5/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa otsikko, ei todellakaan ole tullut pelkällä kävelyllä, on kuntosalitreeni, pt , ravintoterapeutti..

Vierailija
6/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul tulee työn puolesta noin 15000-25000 askelta päivässä ja oon pullero. Eli ei se pelkkä askeleiden laskeminen laihduta!!

Vierailija
7/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullero kirjoitti:

Mul tulee työn puolesta noin 15000-25000 askelta päivässä ja oon pullero. Eli ei se pelkkä askeleiden laskeminen laihduta!!

Hmmm🤔 10 000 askelta on noin 8km ja pullero siis väittää kävelevänsä joka päivä 12-20km? Salli mun nauraa🙄

Vierailija
8/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullero kirjoitti:

Hmmm🤔 10 000 askelta on noin 8km ja pullero siis väittää kävelevänsä joka päivä 12-20km? Salli mun nauraa🙄

Tarjoilijalle ihan normi työvuoro.

Ohistelija

9/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean lyhyet jalat Jessicalla. Vaikea saada hyvännäköistä kroppaa tuolla ruumiinrakenteella.

Hyvä, että hän tekee töitä itsensä eteen. Ulkonäöstä viis, tuossa on jo terveys kyseessä. Lyhyt nainen ja painoi enimmillään 107 kiloa!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
10/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullero kirjoitti:

Ohistelija

Ihan eri asia kerätä askeleet lenkillä kuin jossain töissä töpöttelemällä pöytien välissä.

Vierailija
11/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullero kirjoitti:

Ohistelija

Ihan eri asia kerätä askeleet lenkillä kuin jossain töissä töpöttelemällä pöytien välissä.

No tietysti on. Mutta nyt puhuttiin askelmäärästä, vai mitä?

Ed

Vierailija
12/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuttiin Jessican jumalatar-kropasta.

Vierailija
13/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullero kirjoitti:

Ohistelija

Ed

Niin, mutta tup pullero väitti ettei voi laihtua kävelemällä kun hänkään ei työssä jalkeilla ollessaan ole laihtunut.

Vierailija
14/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica noudatti vhh-ruokavaliota.

Vierailija
15/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullero kirjoitti:

Ohistelija

Ed

Niin, mutta tup pullero väitti ettei voi laihtua kävelemällä kun hänkään ei työssä jalkeilla ollessaan ole laihtunut.

Ei, vaan totesi ettei pelkkä askelmäärä laihduta, hox.

Vierailija
16/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pohjelihakset ei kävelemällä tule.

Vierailija
17/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa kerrotaan kävelemisestä, kuminauhajumpasta ja ruokavaliosta pt:n valvonnassa. Kuulosti ihan järkevältä, kun luki jutun.

Vierailija
18/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo pohjelihakset ei kävelemällä tule.

Miksei tulisi? Mulla on tuollaiset luonnostaan. En tykkää.

Vierailija
19/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessican pohkeet.....huh.

Vierailija
20/22 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa oli hyvä kommentti yhdessä kuvassa joltakin tyypiltä, "Jessica sinun täytyy lopettaa tuo Anavar-kuurisi, koska se saa sinut näyttämään ihan mieheltä". Kuinka osuva kommentti olikaan, sillä julkkikset käyttävät ns. kaikki keinot pyrkiessään takaisin huippukuntoon.

Kyseinen hormoni on kovassa käytössä roinaavilla salijampoilla, koska se auttaa todella paljon ylimääräisen rasvan polttamisessa, anabolisista vaikutuksista nyt puhumattakaan. Ja onhan se ihan ukon näköinen naamasta viimeisimmissä kuvissaan, se aiempi kaunis naisen hehku on historiaa.