Kaunis nainen mutta ahdistusherkkä, hyväksyykö kukaan mies kumppanikseen?
Olen kaunis nainen mutta kärsin usein ahdistuksesta.. Silloin haluan olla yksin.
Onko miehille todellinen turn off ahdistujanainen?
Kommentit (19)
Ei ole turn off jos osaat käsitellä ahdistuksen aikuismaisesti etkä käyttäydy mt-potilaan tavoin
No siis ootko koskaan miettiny mistä ne ahdistukset johtuu? Siis kun teet jotain tai sanot jotain ja sit ahdistus tulee? Vai millasta se on
Vain ulkonäöllä on väliä. Tissit ovat tärkeimmät.
Mulla on nyt mies, jolle olen vähän liian tasainen ja järkevä. Tykkää vähän epätasapainoisista. Haluaa auttaa ihmisiä ja on mielestään hyvä kumppani heille 😊 Ja varmaan onkin, kun on hyvä mullekin.
Miksi haluat olla silloin yksin? Kun mua ahdistaa, haluan että mies pitää lähellä ja halaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat olla silloin yksin? Kun mua ahdistaa, haluan että mies pitää lähellä ja halaa.
Siksi ettei toinen kuormitu mun ahdistuksesta :(
No thanks. Tykkään tasapainoisuudesta.
Eihän kukaan ole täydellinen. Jos ahdistus ei purkaudu agressiona muihin, en pitäisi ongelmana, ahdistun välillä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ettei toinen kuormitu mun ahdistuksesta :(
:3 awww ^^
Käyttäjä34427 kirjoitti:
Hei millanen noin muuten olet?.
Muuten palikat elämäs kohdallaan.
Muakin ahdistaa tietynlaiset asiat ja tilanteet, ja joskus saatan olla silloin aika rasittava käytökseltäni. Olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa, jota myös ahdistaa osittain eri asiat kuin mua. Sitten vuorotellen yritetään tukea toisiamme ja turhaudutaan toistemme omituisuuksiin, mutta hyvin meillä sinänsä menee. En tiedä oonko edes varsinaisesti hyvännäköinen, mutta tissit kyllä kelpaa miehelle.
40% naisista on samanlaisia.