Onko jo kiire löytää kumppani? Ikäkriisi iskee
Olen syksyllä 29v täyttävä sinkkunainen. Olin 23-27-vuotiaana parisuhteessa joka loppui todella rumasti (mies petti ja jätti). Romahdin täysin silloin ja vasta nyt tuntuu, että olen päässyt asiasta kunnolla yli.
Olen aina toivonut, että minulla olisi elämänkumppani, jonka kanssa rakentaa yhteistä elämää. Toivon tätä edelleen, mutta tällä hetkellä tuntuu, etten ole ihan vielä valmis yrittämään uudestaan. Yhden illan jutut tai kevytsuhteet eivät ole kiinnostaneet koskaan joten olen sitten yksin.
Mutta välillä tulen miettineeksi onko virhe, jos en nyt etsi ketään? Onko minulla vielä mahdollisuus löytää hyvä mies, jos en nyt yritä tavata ihmisiä? Monet ikäiseni ovat varattuja ja menossa naimisiin. Välillä tuntuu siltä, että olen myöhästynyt ja pelkään jääväni yksin. Onko kolmekymppisenä vielä mahdollisuudet löytää kumppani?
Kommentit (10)
Olet vielä nuoreksi luokiteltavissa. Hyvin ehdit löytämään puolison. :)
Samoi viboi oon mies 34v eli aikaa on :)
Aloituksesi perusteella et edelleenkään ole valmis uuteen suhteeseen. Vaan äläpä huoli, äitinikin löysi uuden miehen 58-vuotiaana. Ovat nyt olleet naimisissa jo 30 vuotta.
Aloituksessani totesinkin, etten vielä tunne olevani valmis uuteen suhteeseen. Siksi mulla näitä mietteitä onkin. En ole vielä valmis, mutta jos nyt odottelen ja alan miettiä kumppanin löytämistä myöhemmin, onko sitten jo liian myöhäistä...
Ap
Ceres kirjoitti:
Aloituksessani totesinkin, etten vielä tunne olevani valmis uuteen suhteeseen. Siksi mulla näitä mietteitä onkin. En ole vielä valmis, mutta jos nyt odottelen ja alan miettiä kumppanin löytämistä myöhemmin, onko sitten jo liian myöhäistä...
Ap
Kyllä sinä varmaan kumppanin löydät, mutta jos lapsia haluat, niin alkaa olla kiire.
Laitatko kuvan (mielellään alaston) niin arvioidaan tilanteesi.
Minä löysin miehen vasta 34 vuotiaana ja saatiin lapsi. Ei sulla vielä kiire ole.
Riippuu haluatko lapsia se että onko kiire vai ei. Kumppanin voi löytää vaikka 90v.