Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi sanoa nätisti anopille ja äidilleni, etteivät toisi enää yhtään kirppislöytöä meille? OV

Vierailija
06.07.2006 |

Anoppini ja äitini harrastavat molemmat kirppareilla käyntiä, mikä on ihan hyvä asia, koska itsekkin käyn paljon kirppareilla ja huudan huutiksesta lasten vaatteita.

MUTTA näkisittepä mitä vaatteita nuo tuovat: hirveän kulahtaneita ja paskaisia rytkyjä, parhaimmat ovat vuodelta nakki. Ja lelut ovat sitä luokkaa, että hajoavat pelkästä katsomisesta. Kehtaavat tuoda myös käytettyjä alkkareita, missä on aivan selvät jarrutusjäljet pepussa.

Heitän nuo aina heti roskiin, mutta mummot jaksavat narista, että eikös teille ilmaiset vaatteet ja tavarat kelpaa??????

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt ei kannata tuoda yhtään mitään! Tavaraa on jo niin paljon ja mitään ei tarvita. Sitten sanoi, että jos jonkun nätin talvihaalarin löydät, niin tuo se. Eli tavallaan kielsi, mutta antoi samalla pienen tehtävän... Auttoi!

Vierailija
2/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaan ne suoraa takas kassiin ja vien hyväntekeväisyyskeräyslaatikkoihin...joskus tarjoan köyhemmille tuttaville.

mä en kanssa tajua. voisivat ostaa niillä rahoilla kerran vuodessa henkkamaukalta setin;) Meille tuodaan myös sukulaisten vanhoja alkkareita. Parhaimmillaan olen saanut äidin miesystävän vaimovainajan sloggit:DDD

sitten tulee kauhea riita, jos alkaa sanomaan, että kiitti ei. hohhoijaa. Vielä en oo pistänyt kova kovaa vasten.

välillä olen harkinnut oveen lappua: " EI KASSINNYSSÄKÖITÄ, EIKÄ MAINOKSIA"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin joulupaketissa kirppariostoksia, kirjoja ym. Onneksi lapsi ei

ymmärtänyt että kyseessä oli vanhaa haisevaa sontaa! Vanhempi

lapsi olisi jo kysyny että eikös tontut valmista uusia lahjoja!

Vierailija
4/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on kanssa tulossa pikkuinen tällä tietoa, jos ja kun kaikki menee hyvin:)

Kauhulla vaan odotan tuota aikaa, jolloin vauva-uutisista ollaan varmoja ja kerrotaan siitä sukulaisille. Mummoni on iästään huolimatta innokas kirppareilla kulkija ja lopun varmaan arvattekin..:/ Enkä hänelle ainakaan kehtaa mennä sanomaan että ei kiitos niitä rääsyjä enää. Ja koska kyseessä on meidän ensimmäinen lapsi olemme mieheni kanssa aivan innoissamme siitä että saamme yhdessä shoppailla vauvan vaatteita " oikeista" kaupoista. Vaikka toisaalta onhan se aika turhan kanssa, kun pikkuiset kasvavat niin nopeasti, mutta tuleehan niitä lisää toivon mukaan!

Mummostani vielä sen verran, että jos hän ei tuo vaatteita niin sitten hän tuo leluja joista puuttuu osa sieltä osa täältä. Mummon mielstä se on vaan pikku ongelma: saahan ne korjattua milloin milläkin viritelmällä!

Vierailija
5/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan mulle että niin se onkin kirppikseltä. Kyllähän uuttakin vaatetta lapsille ostaa. Ja hyvillä mielin otan vastaan kaikki sekä kirppis vaateet ja uudet :))))

Ja onhän ostanut pehomelujakin ja pessyt ne ennenkuin on antanut isommille lapsille, tyyliin pokemoneja ja muumeja.

Vierailija
6/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujen kanssa kyllä kierrätetään ja se on ok.

Huonoja en osta kirpparilta vain hyväkuntoista tavaraa.

Kirpparilta saa täälläpäin vain alle vuoden ikäiselle hyväkuntoisia vaatteita. Suurin osa isommista vaatteista joutais roskiin. Ihmettelen usein miten joku yrittää myydä kauhtuneita ryysyjä kirppiksellä.

Vierailija
7/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi uusia vaatteita saa alennusmyynneistä niin halvalla ettei ole mitään järkeä ostaa kirppikseltä kiskurihintaisia. Myyjät sanoo herkästi että ne maksoi XX euroa kun itse ostin. Mitä väliä mitä maksoi hänelle, nehän on käytettyjä.

Vierailija
8/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lisäksi uusia vaatteita saa alennusmyynneistä niin halvalla ettei ole mitään järkeä ostaa kirppikseltä kiskurihintaisia. Myyjät sanoo herkästi että ne maksoi XX euroa kun itse ostin. Mitä väliä mitä maksoi hänelle, nehän on käytettyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi