Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudeltamaaltakin saa tulla levittämään koronaa

Vierailija
29.05.2020 |

Näin on hallitus nyt linjannut

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kesänä en halua vieraita Helsingistä. Jos itse asuisin Helsingissä en soittaisi sukua ja ystäviä läpi ilmoittaen tulemme taas teille.

Vierailija
2/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy poterossasi. Problem solved 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on valitettavasti käytävä töissä. Olen terveydenhoidon puolella. Ei siis ole mitenkään kohdaltani ratkaistu.

Vierailija
4/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se Uudenmaan sulku purettiin aikoja sitten. Ja paljonko on korona maakuntiin levinnyt?

Vierailija
5/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on valitettavasti käytävä töissä. Olen terveydenhoidon puolella. Ei siis ole mitenkään kohdaltani ratkaistu.

Juu, juu, tottakai. Sari Sairaanhoitaja itse paikalla 😂

Vierailija
6/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on onneksi välillä vapaapäiviä. Niitä voi käyttää välillä tällaiseen aivottomaankin toimintaan kuten palstojen selailu.

Vierailija
7/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan se Uudenmaan sulku purettiin aikoja sitten. Ja paljonko on korona maakuntiin levinnyt?

Eilen juuri sanoi,e ttä näissä tartuntaketjujen selvityksissä on käynyt ilmi, että tartunnat ovat näissä missä korona on ollut vahvasti laskussa ja nyt kääntynyt noususuuntaan, tulleet muiden alueiden tartuntaketjuista.

Vierailija
8/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa lomakausi. Ystävät suunnittelevat kesälomaa kiertäen sukua ja ystäviä.

Sanoin olevamme riskiryhmää, minulle kerrottiin etteivät he tunne ketään koronaan sairastunutta... aha? En minäkään, mutta tänä kesänä ei sukuloida pitkin Suomea.

Vierailija
9/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen juuri sanoi,e ttä näissä tartuntaketjujen selvityksissä on käynyt ilmi, että tartunnat ovat näissä missä korona on ollut vahvasti laskussa ja nyt kääntynyt noususuuntaan, tulleet muiden alueiden tartuntaketjuista.

Melkoista nousua onkin: peräti kahdessa sairaanhoitopiirissä on tullut tartuntojen kasvua eiliseen jopa 2 kpl.

Koko maa on vaarassa! Tiesulut takaisin!

Vierailija
10/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista nousua onkin: peräti kahdessa sairaanhoitopiirissä on tullut tartuntojen kasvua eiliseen jopa 2 kpl.

Koko maa on vaarassa! Tiesulut takaisin!

Joo, se aika mistä puhuivat oli pidempi. Toivotaan, että pysyy yhä noin pienenä, kun ihmiset suuremmissa määrin lähtevät liikkeelle.

Samassa tilaisuudessa myös eilen puhuivat useampaan otteeseen siitä millä tavoin syksyn uuteen aaltoon on varauduttu. Toivottavasti sekin on vain turha uhkakuva, kuten onneksi moni asia tähän asti on Suomessa taudin suhteen ollut.

Vierailija
11/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkikausi alkaa, sukkuloimme sinne joka viikonloppu.

Kesällä otamme asuntoauton ja kiertelemme `melkein Suomen joka kolkassa. Ilman maskia.

Kuinkas suu sitten pannaan, maajussi?

Vierailija
12/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on onneksi välillä vapaapäiviä. Niitä voi käyttää välillä tällaiseen aivottomaankin toimintaan kuten palstojen selailu.

Juu, juu. Uskotaan 😂

Vierailija
13/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustuskateelliset huutaa hoosiannaa kun ulkomaille taas pääsee, juntit huutaa hoosiannaa kun mökkiläiset tulevat tonteilleen. Tämä maa on persläpien äiti ja sen asukkaat sen syvintä 💩

Vierailija
14/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, juu. Uskotaan 😂

Eipä sinun tarvitse uskoa, jos se tuntuu jotenkin noin kummalliselta :)

Vierailija
15/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, vaan suomalaisten terveys on yks hailee kun alkaa talous mennä alas, ei hallitus ajattele meidän terveyttä vaan talous nousuun. Kuolleita alkaa tulla kohta taas enemmän, ei meistä kaikki ole tefloneita vaikka kuinka joku luulee itsestään niin. Itse ja mieheni kuulumme riskiryhmiin, minä ennen kaikkea A+ veriryhmässä ja diabeteskin on sekä munuaisten sairaus, synnynnäinen. Itse olen kaupan alalla ja mies kiertää reissutöissä. Nyt jokainen terve päivä on meille ilon päivä ja jotkut helottaa jo kuinka lähtevät matkalle, outoa kuin ei ole mitään käsitystä kuinka vaarallinen Koris onkaan. Koris, oho keksin sille nyt taas uuden nimen. Nyt kun näitä rajoja hallitus avasi HALLITUSITI niin missä on vastuunkantajat kun ja jos tauti taas alkaa räjähtää käsiin niin kuin arvelen. Ei ainakaan hallituksessa ole vastuunkantajaa.

Vierailija
16/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustuskateelliset huutaa hoosiannaa kun ulkomaille taas pääsee, juntit huutaa hoosiannaa kun mökkiläiset tulevat tonteilleen. Tämä maa on persläpien äiti ja sen asukkaat sen syvintä 💩

En usko, että minä olen ainut, joka rakastaa matkustamista ja se on tärkeää elämässä, mutta nyt kuitenkin maltamme odottaa, että nähdään miksikä tilanne Euroopassa ja maassamme menee näiden rajoitusten höllennyttyä.

17/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on hallitus nyt linjannut

Näin on, ja mitä enemmän se harmittaa taantuvien maakuntien uuvatteja, sen hauskempaa.

Vierailija
18/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollon puolella? Luulisi, että olet sisäistänyt asioita vähän paremmin.

Vierailija
19/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollon puolella? Luulisi, että olet sisäistänyt asioita vähän paremmin.

Voi olla, että en ole tehnyt samoja päätelmiä asioista kuin sinä. Mutta kuulen mielläni kantasi. Oletko sinäkin samalla alalla?

Vierailija
20/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on varattu vuokramökki maalta läheltä taajamaa. Olen siis tulossa sinne.

Sitä ennen varasin matkan Kreikkaan bilettämään. Tulen sieltä suoraan rauhoittumaan Suomen ihanalle maaseudulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme